return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מי בא לחוות היען ב-10!?
View this Thread in Original format
Trance man
מחר אני הולך לסגור על דיל עם עוד 3 חברים במלון, ואני יסע לראות את טיאסטו ואנטוני פאפא בחות היען עוד שבוע!!!
רק לחשוב על זה עושה לי צמרמורת! זאת אשכרה הולכת להיות המסיבה של החיים...
:haha:

עוד מישהו פה מתכנן לבוא??



מי שרוצה פרטים על המסיבות כנסו ל
http://www.laylasites.com/heinekenSundance/
luckystrike
מאנייייייק !!!
הלוואי עליי

סעמק על הצבא ועל הכסף שאין לי
:(
Hell_Copter
מניאק :D
תהנה אח שלי!!!

למסיבה הזאת אין מצב בחיים שאני יגיע
לימודים והורים קרציות ימנעו ממני
יותר נכון הורים קרציות בגלל הלימודים

אבל בקטנה...
העיקר שמישהו יהנה מזה

וזה לא מסיבה עם עוד איזה מלא תותחים שם??

מעניין מי יחמם שם את אנתוני פאפא ;)
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter

מעניין מי יחמם שם את אנתוני פאפא ;)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
LMFAOOOOOOOOOOOO

:stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha:
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רועי מצחיק אתההה
בקיצר אח שלי תהנה גבררר
ספר איך היה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Trance man
מחר אני הולך לסגור על דיל עם עוד 3 חברים במלון, ואני יסע לראות את טיאסטו ואנטוני פאפא בחות היען עוד שבוע!!!
רק לחשוב על זה עושה לי צמרמורת! זאת אשכרה הולכת להיות המסיבה של החיים...
:haha:

עוד מישהו פה מתכנן לבוא??



מי שרוצה פרטים על המסיבות כנסו ל
http://www.laylasites.com/heinekenSundance/



וואי אח שלי יהיה גדולללללל

פאפה מצויין !
וטיאסטו בכללללל
גם שלומי דידן
אליין פרוג'קט
וסקאזי!

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

שתחזור ספר חוויות!
luckystrike
מי עוד מופיע באמת ?

וכמה עולה כרטיסים ?
מישהוא פה יכול לקמבן הנחה או לספר פה על מבצעים ?

זה לא בשבילי אגב אני במילא לא יכול לבוא ...
Trance man
אז ככה, ביום שישי בלילה יופיע אנטוני פאפא.. ושלומי זידן יחמם אותו אני חושב..
ויום שבת ב12 בבוקר תתחיל המסיבה השניה, עם כל הפסיכודליים וטיאסטו, עד 9 בערב..
שזה אחלה, כי פרוגרסיב זאת יותר מוזיקה של לילה, ואפליפטינג-טראנס זה
מוזיקה סבבה לשמוע בצהריים!
אני רק מקווה שפאפא ישים פחות קטעים פרוגרסיב עמוקים כבדים כאלה אלא יפציץ בטק-האוס וטרייבל..!

סגרתי בסוף על דיל לשני לילות בהולידי אין, ביחד עם הכרטיסים לשני מסיבות יצא לי 400 שקל..אבל בגלל שאנחנו 4 בחדר של 3, אז יצא לכל אחד 300 שקל!
וגם אחד מהחברים שלי שבא איתנו הוא צלם באטרף אז יש מצב שהוא יכנס בחינם ונתחלק בשלל..:p
אבל אי אפשר לדעת מה יהיה...
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
אז ככה, ביום שישי בלילה יופיע אנטוני פאפא.. ושלומי זידן יחמם אותו אני חושב..
ויום שבת ב12 בבוקר תתחיל המסיבה השניה, עם כל הפסיכודליים וטיאסטו, עד 9 בערב..
שזה אחלה, כי פרוגרסיב זאת יותר מוזיקה של לילה, ואפליפטינג-טראנס זה
מוזיקה סבבה לשמוע בצהריים!
אני רק מקווה שפאפא ישים פחות קטעים פרוגרסיב עמוקים כבדים כאלה אלא יפציץ בטק-האוס וטרייבל..!

סגרתי בסוף על דיל לשני לילות בהולידי אין, ביחד עם הכרטיסים לשני מסיבות יצא לי 400 שקל..אבל בגלל שאנחנו 4 בחדר של 3, אז יצא לכל אחד 300 שקל!
וגם אחד מהחברים שלי שבא איתנו הוא צלם באטרף אז יש מצב שהוא יכנס בחינם ונתחלק בשלל..:p
אבל אי אפשר לדעת מה יהיה...


תודה אחי
...
:)

בואנה יא חמור איזה עננק יא אללה הלוואי עליי ...

בקיצר מחיר טוב אחי - שני לילות וכניסה והכל ביחד 300 שקל ...
פשששש ...
איפה קניתם את זה ?
itamarsan
quote:
Originally posted by Trance man
אז ככה, ביום שישי בלילה יופיע אנטוני פאפא.. ושלומי זידן יחמם אותו אני חושב..
ויום שבת ב12 בבוקר תתחיל המסיבה השניה, עם כל הפסיכודליים וטיאסטו, עד 9 בערב..
שזה אחלה, כי פרוגרסיב זאת יותר מוזיקה של לילה, ואפליפטינג-טראנס זה
מוזיקה סבבה לשמוע בצהריים!
אני רק מקווה שפאפא ישים פחות קטעים פרוגרסיב עמוקים כבדים כאלה אלא יפציץ בטק-האוס וטרייבל..!

סגרתי בסוף על דיל לשני לילות בהולידי אין, ביחד עם הכרטיסים לשני מסיבות יצא לי 400 שקל..אבל בגלל שאנחנו 4 בחדר של 3, אז יצא לכל אחד 300 שקל!
וגם אחד מהחברים שלי שבא איתנו הוא צלם באטרף אז יש מצב שהוא יכנס בחינם ונתחלק בשלל..:p
אבל אי אפשר לדעת מה יהיה...

ואאאאאלללללה אחי אתה יודע גם אני הייתי אמורר לבואאאאאאא בעצם אני יכול לבואאא
כי יש לי שם ידידה באילת מאוד טובה שהיא עובדת ברדיו כול היום האדום והיא אירגנה לי כרטיס בחצי מחייר אבל אני לא יכול לבואאאאאאאא בגלל הגדנ''ע כוס עמווווווווו שיש לי ביום ראשון אני מתבאס על תזכיר לייי

luckystrike
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאאאאלללללה אחי אתה יודע גם אני הייתי אמורר לבואאאאאאא בעצם אני יכול לבואאא
כי יש לי שם ידידה באילת מאוד טובה שהיא עובדת ברדיו כול היום האדום והיא אירגנה לי כרטיס בחצי מחייר אבל אני לא יכול לבואאאאאאאא בגלל הגדנ''ע כוס עמווווווווו שיש לי ביום ראשון אני מתבאס על תזכיר לייי


אחי יש מצב שתארגן לי כרטיס ???
בחצי מחיר אני מתכוון ?
אני קונה בטוח - יש לי חבר שמה שהולך כנראה
ואני קונה בשבילו - הוא דיי נדפק בקטע עם המחיר אז הוא ביטל
והוא מחפש במחיר נורמלי ...
Izzy
f*cking aye, i wish i could go :(

tiesto, anthony pappa..... ouch i'm hurting
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement