|
Car Mp3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
חן, דיוידי לרכב אנשים עם כסף מרכיבים... |
אני יודע, אבל אתה לא יכול לצפות ממישהו להסתכל על סרט באמצע הנסיעה
מחשב עוד אפשר איכשהו לבצע פעולות
זה שונה לדעתי
ות'אמת גם מיותר |
|
|
| luckystrike |
אז יהיה משהוא כזה למפ3 :)
בואנה תראה איזה ענק תאר לך היה לי את זה באוטו !!!
DROLLING ...
יש לי חבר עם וולוו של אבא שלו
ובשני בכיסאות האחוריים בגב שלהם יש דיוידי !!!
תקלוט שני מסכים טלוויזיה מיוחדים על כל מושב עם דיוידי ופלייסשטיין2
מחובר אליהם ! |
|
|
| Sniper |
ממ פליסטישן ראיתי כבר באותו וגם די וי די במציאות אצל חבר שלי
אבל את זה פעם 1 זה ממש ליגההה!! לא הייתי מתנגד לכזה דבר
ולחבר של אח שלי יש די וי די באוטו והוא רואה סרטים רק שנגיד הם תקוע בפקק וכאלה דברים יענתו לא באמצע נסיעה |
|
|
| Hell_Copter |
ממממממממממ...
וואו?! :conf: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by elad11
בואנה
?מי זה המעפן הזה
?ולמה הוא שומע שירים של בק
מי זה
beck
?בכלל
---
קיצור משו טוב הדבר הזה
אם רק היה לי את הכסף לזה.. |
הוא מעפן?? אתה מעפן לא יודע מי זה בק
אחד האמנים הטובים !!!
אחלה שירים יש לו |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by yahel222
הוא מעפן?? אתה מעפן לא יודע מי זה בק
אחד האמנים הטובים !!!
אחלה שירים יש לו |
IM A LOSER BABE!!!! SO WHY DON'T YOU KILL ME@!@ |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nesher
IM A LOSER BABY!!!! SO WHY DON'T YOU KILL ME@!@ |
yeahhhhhhhhhhhhh |
|
|
| clubber@work |
חמוד...
אבל ראיתי דברים הרבה יותר מגניבים..
-פעם אני וחבר שלי עצרנו טרמפים פתאום עוצרת ברמזור BMW
סדרה 5 קבריולט חדשה - אנחנו מסתכלים פנימה ורואים את הנהג ואת הנוסע שלידו
רואים פורנו באמצע נסיעה - וואלה ליגה!
חוץ מזה יש MP3 לרכב בארץ שהם הרבה יותר מגניבים..
אני כמעט השגתי נגן של דיסקים של MP3 ב300 שקל רק שבסוף
חבר שלי קנה אותו לפני...
ותסעו לרידינג בימי חמישי ותיראו איזה דברים יש שם לאנשים..
אחד פותח את התא מטען ב307 שלו
רמקולים סאב ענק מגניב !
והרבה שמו את הDVD מקדימה באוטו אז נראה לי שזה חוקי |
|
|
| DjChook |
אחח כן הדיבורים על רידינג :)
ברור שזה חוקי.
בקשר לנגן
MP3
לדעתי הם גרועים, הם קופצים כל הזמן ולהעביר שיר / לקרוא דיסק לוקח שנים
לפחות מהנגנים שאני ראיתי בינתיים כולם לא סיפקו
לי יש באוטו (של אבא) מערכת בת זונה של
ALPINE |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחח כן הדיבורים על רידינג :)
ברור שזה חוקי.
בקשר לנגן
MP3
לדעתי הם גרועים, הם קופצים כל הזמן ולהעביר שיר / לקרוא דיסק לוקח שנים
לפחות מהנגנים שאני ראיתי בינתיים כולם לא סיפקו
לי יש באוטו (של אבא) מערכת בת זונה של
ALPINE |
לא יודע של חבר שלי לא נראה טוב כמו אלה של סוני עם הדולפינים
מי שיודע על מה אני מדבר...
אבל הוא לא קופץ והוא ליגה
בקשר לאלה עם ה HD אני באמת לא יודע ...
ובאמת שALPINE ליגה
למרות שאני חולה על פיוניר וקראווינג-וואגה
אני מזה בבעסה - בגלל שאני מתגייס לצבא ויתרתי על קניית רכב - חשבתי על 106 ראלי עם קצת שיפורים ואפילו מצאתי במחירים סבירים ולשים בה מערכת סוף ולבאס את חבר שלי שיש לו יונדאי קופה עם מערכת בת-זונה..
אבל... ...חראם להחזיק רכב שאתה בצבא במיוחד אם אתה קרבי... |
|
|
| Hell_Copter |
רדינג בימי חמישי ב 12... :)
איזה יופי שם
כמעט ואתמול הלכנו... כי כבר היינו בתל אביב
אבל בסוף חברים שלי לא רצו
נסענו ליהודה אווזי המקורי בשכונת התקווה :D |
|
|
| DjChook |
חחחח מוזרים
קיצר אני יודע שאלפיין ליגה
בקשר למערכת של סוני עם הדולפינים
WHAT THE
אני לא אתפלא אם אי אפשר לשדר במסך שלה את ה
DVD :) |
|
|
|
|