return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Car Mp3 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Q-PiXeL

חן, דיוידי לרכב אנשים עם כסף מרכיבים...



אני יודע, אבל אתה לא יכול לצפות ממישהו להסתכל על סרט באמצע הנסיעה
מחשב עוד אפשר איכשהו לבצע פעולות

זה שונה לדעתי
ות'אמת גם מיותר
luckystrike
אז יהיה משהוא כזה למפ3 :)

בואנה תראה איזה ענק תאר לך היה לי את זה באוטו !!!
DROLLING ...

יש לי חבר עם וולוו של אבא שלו
ובשני בכיסאות האחוריים בגב שלהם יש דיוידי !!!

תקלוט שני מסכים טלוויזיה מיוחדים על כל מושב עם דיוידי ופלייסשטיין2
מחובר אליהם !
Sniper
ממ פליסטישן ראיתי כבר באותו וגם די וי די במציאות אצל חבר שלי
אבל את זה פעם 1 זה ממש ליגההה!! לא הייתי מתנגד לכזה דבר
ולחבר של אח שלי יש די וי די באוטו והוא רואה סרטים רק שנגיד הם תקוע בפקק וכאלה דברים יענתו לא באמצע נסיעה
Hell_Copter
ממממממממממ...
וואו?! :conf:
yahel222
quote:
Originally posted by elad11
בואנה
?מי זה המעפן הזה
?ולמה הוא שומע שירים של בק
מי זה
beck
?בכלל

---
קיצור משו טוב הדבר הזה
אם רק היה לי את הכסף לזה..


הוא מעפן?? אתה מעפן לא יודע מי זה בק
אחד האמנים הטובים !!!
אחלה שירים יש לו
nesher
quote:
Originally posted by yahel222
הוא מעפן?? אתה מעפן לא יודע מי זה בק
אחד האמנים הטובים !!!
אחלה שירים יש לו


IM A LOSER BABE!!!! SO WHY DON'T YOU KILL ME@!@
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nesher
IM A LOSER BABY!!!! SO WHY DON'T YOU KILL ME@!@


yeahhhhhhhhhhhhh
clubber@work
חמוד...
אבל ראיתי דברים הרבה יותר מגניבים..
-פעם אני וחבר שלי עצרנו טרמפים פתאום עוצרת ברמזור BMW
סדרה 5 קבריולט חדשה - אנחנו מסתכלים פנימה ורואים את הנהג ואת הנוסע שלידו
רואים פורנו באמצע נסיעה - וואלה ליגה!

חוץ מזה יש MP3 לרכב בארץ שהם הרבה יותר מגניבים..
אני כמעט השגתי נגן של דיסקים של MP3 ב300 שקל רק שבסוף
חבר שלי קנה אותו לפני...

ותסעו לרידינג בימי חמישי ותיראו איזה דברים יש שם לאנשים..
אחד פותח את התא מטען ב307 שלו
רמקולים סאב ענק מגניב !
והרבה שמו את הDVD מקדימה באוטו אז נראה לי שזה חוקי
DjChook
אחח כן הדיבורים על רידינג :)

ברור שזה חוקי.

בקשר לנגן
MP3
לדעתי הם גרועים, הם קופצים כל הזמן ולהעביר שיר / לקרוא דיסק לוקח שנים

לפחות מהנגנים שאני ראיתי בינתיים כולם לא סיפקו

לי יש באוטו (של אבא) מערכת בת זונה של
ALPINE
clubber@work
quote:
Originally posted by DjChook
אחח כן הדיבורים על רידינג :)

ברור שזה חוקי.

בקשר לנגן
MP3
לדעתי הם גרועים, הם קופצים כל הזמן ולהעביר שיר / לקרוא דיסק לוקח שנים

לפחות מהנגנים שאני ראיתי בינתיים כולם לא סיפקו

לי יש באוטו (של אבא) מערכת בת זונה של
ALPINE


לא יודע של חבר שלי לא נראה טוב כמו אלה של סוני עם הדולפינים
מי שיודע על מה אני מדבר...
אבל הוא לא קופץ והוא ליגה
בקשר לאלה עם ה HD אני באמת לא יודע ...
ובאמת שALPINE ליגה
למרות שאני חולה על פיוניר וקראווינג-וואגה
אני מזה בבעסה - בגלל שאני מתגייס לצבא ויתרתי על קניית רכב - חשבתי על 106 ראלי עם קצת שיפורים ואפילו מצאתי במחירים סבירים ולשים בה מערכת סוף ולבאס את חבר שלי שיש לו יונדאי קופה עם מערכת בת-זונה..
אבל... ...חראם להחזיק רכב שאתה בצבא במיוחד אם אתה קרבי...

Hell_Copter
רדינג בימי חמישי ב 12... :)
איזה יופי שם

כמעט ואתמול הלכנו... כי כבר היינו בתל אביב
אבל בסוף חברים שלי לא רצו

נסענו ליהודה אווזי המקורי בשכונת התקווה :D
DjChook
חחחח מוזרים

קיצר אני יודע שאלפיין ליגה


בקשר למערכת של סוני עם הדולפינים
WHAT THE
אני לא אתפלא אם אי אפשר לשדר במסך שלה את ה
DVD :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement