return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
klassiska & dramatiska stycken
View this Thread in Original format
Vizay
är det någon som vet några klassiska stycken som är väldigt dramatiska? skulle gärna vilja lägga händerna på några, grymt effektfulla :D
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
är det någon som vet några klassiska stycken som är väldigt dramatiska? skulle gärna vilja lägga händerna på några, grymt effektfulla :D


låter som att du har en ny låt på g? :D
Vizay
quote:
Originally posted by reveal
låter som att du har en ny låt på g? :D


jo jag har en ny låt på G men den har inget med klassiska stycken att göra faktiskt....de här va tänkt å göra nått sjyst intro till mina mixar...behöver nånstans å börja bara :D


den nya låten får ni förhoppningsvis höra något av rätt snart, ska sätta mig ner i dagarna å jobba mer på den :)

några vet jag redan har hört en kort kort kort snutt ur den också :)
Treo
hmmja, Sibelius - Finlandia kanske kunde vara nåt

-Treo-
Dioxys
hm, gå in på steve's ftp när du kan sen :)

gå in på "by TA users" sen in på min mapp :)

ladda ner "soundtrack to a story" kallar jag klassisk?
gjort den själv :P jag kan hjälpa med nått litet fint om du vill, adda på icq :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement