|
ש-א-ל-ה
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מישהוא יודע למה התחלף לי הסטטוס וכתוב לי
MODERATOR ???
אני לא שיניתי אותו ופתאום שמתי לב ...
חשבתי עכשיו שאולי אוטומטי שינו לכל המודים
אבל אני רואה שלרועי ויובל זה לא השתנה ...
מוזר...
יש מושג למישהוא ?
רועי ? |
|
|
| oDrori |
| אני מניח שסוואמפר עשה את זה לכל המודים שהוא זכר לעשות א זה... אולי הוא לא ממש מכיר את רועי ויובל? |
|
|
| luckystrike |
ואללה אין לי מושג
דיברנו על משהוא בערך כזה בפורום של המודים
אבל לא זכור לי שזה היה התוצאה ...
מוזר אני יבדוק את זה אצל מודים אחרים ... |
|
|
| Hell_Copter |
בראסמי זה לא המקום לפי דעתי לשאול את זה אבל בקטנה
בטח שעמם לסוואמפר אז הוא החליף לך... :)
או שכדי שעדיין ידעו שאתה מוד :D |
|
|
| YuVaL |
:conf: :conf: :conf:
 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בראסמי זה לא המקום לפי דעתי לשאול את זה אבל בקטנה
בטח שעמם לסוואמפר אז הוא החליף לך... :)
או שכדי שעדיין ידעו שאתה מוד :D |
אחי אני פה יותר ממך בזמן האחרון - על מה אתה מדבר ??? |
|
|
| oDrori |
היית מסטול מעירוי או משהו וחשבת שזה מצחיק נראה לי...
קיצר מורן שנה את זה חזרה וזהו..
ואם זה ממש מטריד אותך שאל את סוואמפר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
היית מסטול מעירוי או משהו וחשבת שזה מצחיק נראה לי...
קיצר מורן שנה את זה חזרה וזהו..
ואם זה ממש מטריד אותך שאל את סוואמפר |
אני ישאל באמת
למה שיניתי את זה חזרה וזה לא עבד
אני ינסה לשנות שוב סעמק ... |
|
|
| Hell_Copter |
| יובל... אתה מחקת לי את הפוסט?!?!?! |
|
|
| oDrori |
אתה יכול לבדוק את זה בתור מוד לא?
אם זה לא יובל יש סיכוי שמישהו פרץ אל מורן? |
|
|
| luckystrike |
לא לא זה אני מחקתי רועי
זה היה בטעות - לא יודע איך הגעתי לזה
סורי ...
קיצר- שיניתי שוב וזה לא שינה
איזה קטע מוזר יא אללה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא לא זה אני מחקתי רועי
זה היה בטעות - לא יודע איך הגעתי לזה
סורי ...
|
טמבל
אני אחר כך יכתוב את הפוסט שוב :D |
|
|
|
|