return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
כתבה על TIESTO! (pg. 2)
View this Thread in Original format
clubber@work
לא יודע..
בדרך כלל שאני שומע 99FM
ויש פרוגרסיב - זה ממש גרוע
למרות שמידי פעם אני נופל על איזה סט של דיגוויד שרואים באמת למה הוא אחד התקליטנים הטובים בעולם...

וגם תקרא את הכתבה של טיאסטו באמת ותראה שהוא כותב שבארץ הוא הרבה יותר מרגיש את הקהל ושהקהל הרבה יותר שמח ואנרגטי
מאשר באירופה ששם אנשים רק "זזים מצד לצד" - ציטוט של טיאסטו
אין שום דבר שמשתווה לאיזה עליה מטורפת!
luckystrike
איזה קינג !

:)
בעסה שאני מעריב !

אבל אחלה שהוא הולך לעשות לייב אקט כמו ראנק 1 ...
ידעתי שבסוף עוד יתחילו לעשות את זה
זה יותר טוב ומיוחד
וגם מראה על האומן יותר שהוא יודע לנגן ומבין באמת
במוזיקה ולא רק מחליף תקליטים שגם זאת אומנות ברור
אבל יענו בנתם אותי ...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Vortex_SA
דיי להתלהב, גם אני שומע פול מוזיקה מסוגים שונים כל היום, כן גם דיפ ופרוג, אבל אני לא מבטל סגנונות אחרים בגלל זה, אני גם לא מאמין שצריך "להתקדם" לפרוגרסיב... להפתח התכוונת? טוב באמת טייסטו היה נעול חזק על סגנון אחד...


קושיל האמא שך זונה פותחת
די כבר עם הפוזות
אני פשוט אומר שצריך להפתח לכל מיני סגנונות שונים
וזה אחלה של דבר....
Vortex_SA
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
קושיל האמא שך זונה פותחת
די כבר עם הפוזות
אני פשוט אומר שצריך להפתח לכל מיני סגנונות שונים
וזה אחלה של דבר....


פשששש אתה בוגר...
אחי, לא יודע על איזה פוזות אתה מדבר אבל אני לא מעמיד פנים אף פעם, מה שאני כותב פה זה מה שאני עושה גם, ואיך שקלטתי אותך עד עכשיו אתה בקטע של דיפ ופרוג, אם לא קבל סליחה...
MoSH_MaN
אני כן אבל לא רק אבל אני לא עושה פוזות
oDrori
אז מאחר ואפחד לא עושה פוזות, חסל סדר פוזות!
Hell_Copter
לא ראיתי את הכתבה... אבל ניתן איזה חיפוש קטנטן על זה

ומוש... סעמק עליך אתה זה שעושה פוזות אם כבר ולא הוא
אז תרגיע את עצמך כבר!!!
MoSH_MaN
חחח תראו מי שמדבר

אני בסך הכל אומר לכל מי שמבקר כל הזמן את הפרוגרסיב כמו שאני פעם עשיתי שיפסיק סתם ככה להגיד וינסה להתפח
ואז נראה




אחלה של כתבה!

הוא בהחלט משבח את ישראל
שהקהל כאטן זה משה מיוחד שהוא אהב את זה שכאן קופצים ובאירופה היו זזים מצד לצד
ועוד כל מיני שטויות


והוא אמר שהוא לא יודע לנגן טוב על קלידים ואם זה לא יוצא הכי טוב הוא מתקן את זה במחשב עם העכבר
והוא רוצה להתחיל ללמוד טוב ברמה שהוא יוכל לנגן בהופעות....
ושכסף יש לו וצריך רצון....

בקיצור משהו טוב
:)

והוא אמר משהו די נכון
זה לא ממש קשה להכין היום מוזיקה כזאת
רק להכין מוזיקה איכותית קשה מאד למצוא היום
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח תראו מי שמדבר

אני בסך הכל אומר לכל מי שמבקר כל הזמן את הפרוגרסיב כמו שאני פעם עשיתי שיפסיק סתם ככה להגיד וינסה להתפח
ואז נראה


אבל הוא לא אמר כלום!!!!!
אז תרד לו מהתחת וזהו
Rising
חאלס לריב...

וואלה כתבה דיי מחורבנת..
לדעתי מה שהכתב עשה ..הוא פשוט תירגם קטעים מראיונות אחרים שנעשו עם טיאסטו בתקופה האחרונה..
ראיתי כך כך הרבה דברים שהוא אמר כבר ובדיוק אותו ניסוח..ככה שדלעתי אין מצב שטיאסטו יחזור על עצמו באותה דרך..
שורה תחתונה הכתב פלצן ולא מבין כלום מהחיים שלו..הרס לי ממש ת'חשק לקרוא את זה.

הוא נגיד כותב שטיאסטו אמר משהו על ישראל...
פתאום בסוגריים
(עוד פעם מדבר על ישראל זה)

יעני סתום - שמור תהערות שלך לעצמך..
יכול להיות שהוא שאל כמה שאלות את טיאזטו אבל העיקר של הכתבה זה העתקה ולקיחות ממקורות אחרים..

:o

Izzy
i really respect tiesto for coming to israel at the rate he does. im glad he has fun doing it and im sure you all are in bliss everytime you get to see him live. any of you who are going to see him on the 10th have a blast and i wanna hear all about it.
luckystrike
quote:
Originally posted by Izzy
i really respect tiesto for coming to israel at the rate he does. im glad he has fun doing it and im sure you all are in bliss everytime you get to see him live. any of you who are going to see him on the 10th have a blast and i wanna hear all about it.


אשכרה תותח ...
ממש - הוא ממש כמעט היחיד שמגיע וזה ממש על הפנים
אבל לפחות יש לנו אותו עדיין והוא לא עושה פוזות
ושוכח אותנו כמו פיוידי בקטע הזה :)

אני מקווה ללכת ב10 פשוט חברים שלי קמצנים
לא ירצו לשים על זה 150 שקל ...

אבל נראה כבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement