|
Nån som kan ta mig till Tyskland? =)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
den 17/1 2003...pliiiiiz :)
KAI TRACID - BIRTHDAY CEREMONY 2003
<>
Mainhall: TRANCE
Kai Tracid (Tracid Traxxx)
ATB (Kontor Records)
Pulsedriver (Aqualoop Records)
Quicksilver (Quicky Records)
Warmduscher (Tracid Traxxx)
Derb (Tracid Traxxx)
Alex Lück (DruckTeknik)
Im Space: TECHNO
Tom Wax (Phuture Wax)
Kaylab (Reeloop/Headline)
Mellow D (EDM/Mellow Trax)
Randy (Mailand-Italy)
A*S*Y*S (Tracid Traxxx)
Melanie Di Tria (Tracid Traxxx)
Im Pharao: HOUSE
Hooligan pres. Seerose (exclusive Houseset)
Chris Fable (www.chrisfable.com)
Dirk Dreyer (Sony Music/Berlin)
Gary Bruckheimer (Fridge Room – London)
Danny Disco (Clubhouse Records)
Känns som ja å Nyx får åka ner :D :D :D :D Kanske connector me :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Packa ner mig i samma väska tack :) Jag vill också |
|
|
| reveal |
jag tar också gärna en plats i väskan :p
fast vissa av de djarna känns lite, som man säger på engelska, cheesy :) |
|
|
| ScuL |
mm.. låter bra..
aber wo ist das.. :o
står ingen ställe på hemsida? |
|
|
| Glorie |
tracid knäcker på alla sätt å vis ;)
*dreglaaah :p
Scul, nära hannover...så d e ganska nära väl? :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
tracid knäcker på alla sätt å vis ;)
|
kan du rekommendera nåt set? jag har bara hört enstaka låtar nämligen |
|
|
| Dioxys |
| låten too many times? :D riktigt bra :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
låten too many times? :D riktigt bra :) |
men den är knappast ett set :stongue: |
|
|
| ScuL |
mm Hannover e cirka 65 lr 70 mil. :eek:
i'll see him some other time :) Trance NRG i februari till eks. :)
--> Kai Tracid - Trance 'n Acid (Derb remix) |
|
|
| Nyx |
Tracid, Derb, Warmduscher, A.S.Y.S. ..omfg..eliten är samlad! :crazy: :eyespop: :eyes:
hmm..nästan bud på att åka. Var nånstans var det? |
|
|
| SWE_TRANCE |
17:e är HELT fel datum för min del....
Annars hade 70mil inte varit något att köra, går som på räls.... :stongue: |
|
|
| RebeL9 |
cheesy som sagt :(
DJ Quicksilver urk
Ende som skulle vara något att hurra över är just Kai Tracid.
I övrigt nä :/ |
|
|
|
|