|
das låt
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
behöver tips/hjälp om hur jag ska få min låt att bli bra i trance väg :)
låten (säger det än en gång) ligger på steväs ftp :)
melodin är ju klar å så, men vete fan vad jag ska använda för instrument å så :S
hehe, just ja :) lämna gärna kommentar iofs också :P
här har ni en direktlänk till låten
//////////////////////////////////////////////////
har även påbörjat nåt tlite mer uplifting projekt :)
här är en liten sample
OBS! högerklicka! :) |
|
|
| Endre |
direkt link?
account till steves ftp?
|
|
|
| reveal |
testa dragspel, blir garanterat en unik låt då :stongue: skojar bara :)
vilka instrument är "förbjudna" inom trance? |
|
|
| dbl |
vad sägs om kickar percussions och så :)
nä, men jag skall ta och lyssna så fort jag fått ordning på allt...
har varit borta sen 1 januari och nu när man kommer hem e allt bara kaotiskt för min fader har varit och pillat och skulle fixa till min dator med nya drivrutiner och skit och nu e massa borta.. sånt som han inte tyckte behövdes... och allt ligger huller om buller i rummet för att han har letat reda på saker och så.... grrrr :whip:
så nu måste här fixas.. måste flytta bort hans skärm också så att jag får upp min... han kan ju bara ha 1024*768 på sin.. jag har 1280 * 1024.. det e ju det minsta man kan ha :)
+ att hans skärm laggar när jag scrollar.. hoppas bara inte på att det e dem nya drivrutinerna och så... då blir jag :mad: |
|
|
| Vizay |
dbl: det e därför man inte låter föräldrarna peta på ens dator....det händer lixom aldrig....dom e inte gjorda för datorer :p
sen skulle jag gärna vilja veta acc å pass till steves ftp eftersom jag inte har detta sparat nånstans :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
dbl: det e därför man inte låter föräldrarna peta på ens dator....det händer lixom aldrig....dom e inte gjorda för datorer :p
sen skulle jag gärna vilja veta acc å pass till steves ftp eftersom jag inte har detta sparat nånstans :p |
Min farsa e ju det vilket kan vara bra ibland, fast ALDRIG när han e själv med min dator.. då går inget bra... :whip: |
|
|
| Dioxys |
| nån som vet var jag kan få host till mp3: or och annat skit man kan direktlänka till från webben då ? :) |
|
|
| AC. |
| www.mp3.com är ju ett ställe om det är bra eller inte kan jag dock ej svara på |
|
|
| Vizay |
mp3.com e sear...så läng eman inte betalar så tar det nästan 2 veckor att ladda upp en låt
däremot e jag villig å hosta låtar...skicka ett PM bara så löser vi det därifrån ;)
[edit]
jag hostar redan nu åt bl.a. endre och har hostat å dbl men han har hittat nån annan host nu verkar de som :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
mp3.com e sear...så läng eman inte betalar så tar det nästan 2 veckor att ladda upp en låt
däremot e jag villig å hosta låtar...skicka ett PM bara så löser vi det därifrån ;)
[edit]
jag hostar redan nu åt bl.a. endre och har hostat å dbl men han har hittat nån annan host nu verkar de som :) |
nja inte riktigt.. kör med mitt passagen konto och har lyckats få plats med dem 2 senaste låtarna.. skumt nog.. men jag lovar vizay.. du skall få hosta mig igen :D ;) |
|
|
| Dioxys |
| förjävligt jobbigt bara att passagen inte har direktlänkning :whip: |
|
|
|
|