return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
das låt
View this Thread in Original format
Dioxys
behöver tips/hjälp om hur jag ska få min låt att bli bra i trance väg :)

låten (säger det än en gång) ligger på steväs ftp :)

melodin är ju klar å så, men vete fan vad jag ska använda för instrument å så :S

hehe, just ja :) lämna gärna kommentar iofs också :P


här har ni en direktlänk till låten

//////////////////////////////////////////////////

har även påbörjat nåt tlite mer uplifting projekt :)

här är en liten sample

OBS! högerklicka! :)
Endre

direkt link?
account till steves ftp?
reveal
testa dragspel, blir garanterat en unik låt då :stongue: skojar bara :)
vilka instrument är "förbjudna" inom trance?
AC.
Lead dont follow!!!
dbl
vad sägs om kickar percussions och så :)

nä, men jag skall ta och lyssna så fort jag fått ordning på allt...
har varit borta sen 1 januari och nu när man kommer hem e allt bara kaotiskt för min fader har varit och pillat och skulle fixa till min dator med nya drivrutiner och skit och nu e massa borta.. sånt som han inte tyckte behövdes... och allt ligger huller om buller i rummet för att han har letat reda på saker och så.... grrrr :whip:

så nu måste här fixas.. måste flytta bort hans skärm också så att jag får upp min... han kan ju bara ha 1024*768 på sin.. jag har 1280 * 1024.. det e ju det minsta man kan ha :)

+ att hans skärm laggar när jag scrollar.. hoppas bara inte på att det e dem nya drivrutinerna och så... då blir jag :mad:
Vizay
dbl: det e därför man inte låter föräldrarna peta på ens dator....det händer lixom aldrig....dom e inte gjorda för datorer :p

sen skulle jag gärna vilja veta acc å pass till steves ftp eftersom jag inte har detta sparat nånstans :p
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
dbl: det e därför man inte låter föräldrarna peta på ens dator....det händer lixom aldrig....dom e inte gjorda för datorer :p

sen skulle jag gärna vilja veta acc å pass till steves ftp eftersom jag inte har detta sparat nånstans :p


Min farsa e ju det vilket kan vara bra ibland, fast ALDRIG när han e själv med min dator.. då går inget bra... :whip:
Dioxys
nån som vet var jag kan få host till mp3: or och annat skit man kan direktlänka till från webben då ? :)
AC.
www.mp3.com är ju ett ställe om det är bra eller inte kan jag dock ej svara på
Vizay
mp3.com e sear...så läng eman inte betalar så tar det nästan 2 veckor att ladda upp en låt

däremot e jag villig å hosta låtar...skicka ett PM bara så löser vi det därifrån ;)


[edit]

jag hostar redan nu åt bl.a. endre och har hostat å dbl men han har hittat nån annan host nu verkar de som :)

dbl
quote:
Originally posted by Vizay
mp3.com e sear...så läng eman inte betalar så tar det nästan 2 veckor att ladda upp en låt

däremot e jag villig å hosta låtar...skicka ett PM bara så löser vi det därifrån ;)


[edit]

jag hostar redan nu åt bl.a. endre och har hostat å dbl men han har hittat nån annan host nu verkar de som :)


nja inte riktigt.. kör med mitt passagen konto och har lyckats få plats med dem 2 senaste låtarna.. skumt nog.. men jag lovar vizay.. du skall få hosta mig igen :D ;)
Dioxys
förjävligt jobbigt bara att passagen inte har direktlänkning :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement