return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Now&Wow misschien dicht (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
Ik heb ook recht gehad op de HS :D

En volgens mij waren Ted en co ter goeder trouw :D
zarch
Van nelle fabriek is echt vlakbij schiedam centrum (Ns station) dus als treinen rijden ook nog is b est makkelijk te komen:D Hoop wel dat N&W blijft bestaan
Jappio
quote:
Originally posted by zarch
Van nelle fabriek is echt vlakbij schiedam centrum (Ns station) dus als treinen rijden ook nog is b est makkelijk te komen:D Hoop wel dat N&W blijft bestaan


volgens mij is dat nog best een end weg hoor (denk aan 30 minuten lopen ofzo)

Maar icm taxi is dat idd goed te doen..
DjSuez
quote:
volgens mij is dat nog best een end weg hoor (denk aan 30 minuten lopen ofzo)


k reed er gister nog ff langs, maar ik denk dat t 5 a 10 minuten lopen is, maar de buurt waar je doorheen moet is dan ook wel van dien aard dat je gaat rennen...:rolleyes: :toothless


nog gelukkig nieuwjaar trouwens...:p
tijs08
ik las gister op Rijnmond Teletekst dat de gemeente N&W een half jaar langer op de huidige locatie wil laten blijven omdat ze vind dat N&W van dus danig belang is voor de 'jeugd' cultuur...

eigenlijk komen er dure appartementen op die plek, maar dat zullen ze dan wel half jaartje uitstellen...

positief puntje hier voor de gemeente! Daar kunnen ze in New York wat van leren!!
Three 'O Three
Mooi
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Mooi


idd mooi gebaar van de gemeente!
Chicane
LIEVE NOW&WOW FANS!

Zoals jullie ongetwijfeld reeds via de media hebben vernomen
hebben wij wat problemen gekregen in de onderhandeling met de
Van Nelle Ontwerpfabriek.
Bij deze krijgen jullie een update uit de eerste hand.

Twee en een half jaar geleden is NOW&WOW uitgenodigd door de
directie van de Van Nelle Ontwerpfabriek om na te denken over
de invulling van een deel van het de Van Nelle Ontwerpfabriek
als club-event locatie. In deze langdurige voorbereidingstijd
zijn er allerlei modellen en ideeën gelanceerd om een deel van
het de Van Nelle Ontwerpfabriek een 24/7 imago te geven.
De vergunning op de Lloydstraat werd met een jaar verlengd.
Dit omdat NOW&WOW deze tijd nodig had om alle vergunningen en
de wijziging van het bestemmingsplan van de Van Nelle
Ontwerpfabriek rond te krijgen.

Echter op 19 december (twee weken voordat de verbouwing in VAN
NELLE zou beginnen) kreeg de directie van NOW&WOW te horen dat
het hele NOW&WOW verhaal in de Van Nelle Ontwerpfabriek niet door
zou gaan. De reden werd niet gegeven. Je kunt je voorstellen dat
het erg moeilijk is om een alternatief te vinden binnen een
tijdsbestek van twee weken.

Ted en Koos van NOW&WOW hebben daarom besloten om een kort
geding tegen de Van Nelle Ontwerpfabriek aan te spannen. Dat vind
morgen plaats in de rechtbank op de Kop van Zuid, om 14.00 uur.
Tijdens dit kort geding zal besloten worden of de onderhandelingen
met de Van Nelle Ontwerpfabriek kunnen worden voortgezet.
De uitslag van dit kort geding zal in de loop van volgende week
bekend gemaakt worden.

De diverse clubs, DJ's, VJ's en partyorganisaties uit Rotterdam en
de rest van Nederland hebben hun steun aan NOW&WOW betuigd.
Ook de mailtjes die we van jullie krijgen zijn een enorme steun voor
ons in de strijd om een locatie.
Ondertussen zijn ook veel adhesiebetuigingen van het volledige
gemeentebestuur van Rotterdam gekomen. Bijna unaniem heeft het gehele
gemeentebestuur van Rotterdam hun steun betuigd aan het behoud van de
club NOW&WOW voor Rotterdam; zij vinden NOW&WOW in cultureel en
economisch opzocht enorm belangrijk voor de stad. Het gemeentebestuur
heeft het OBR (Ontwikkelings Bedrijf Rotterdam) opdracht gegeven om
ondertussen uit te kijken naar alternatieve locaties voor club NOW&WOW.
eieregooie
Ben benieuwd :)
Chicane
quote:

Beste NOW&WOW-ers,

De voorgaande mailing heeft veel reacties opgeleverd
waar we erg blij mee waren.
HEEL ERG BEDANKT!!!

In afwachting van de uitspraak op het kortgeding dat
afgelopen dinsdag plaatsvond, heeft NOW&WOW besloten
dat het nu tijd is geworden om actie te ondernemen.
Het driedelig grijs wil ons klaarblijkelijk niet in VAN NELLE
hebben en daarom is het zaak om zo snel mogelijk met
alternatieve oplossingen te komen.

Vooruitlopend op de uitspraak die we aanstaande vrijdag
verwachten, willen we de gemeente vragen ons zoveel
mogelijk te steunen in de zoektocht naar zowel een tijdelijke
als een lange termijn oplossing wat betreft de huisvesting van
NOW&WOW en feesten als FLIRT, SOULPUNKERS ON
DISCOSPEED, TRASHPOPZ, MTC, SANGAM, REACTOR/SOUND
ARCHITECTURE, LIBERATED, SPEEDFREAX, KEYIFLAND,
URBAN GROOVES & FLOORFILLERS (A GIRL CALLED EVE).

Zonder lange termijn oplossing is er geen korte termijn
oplossing mogelijk en andersom.

NOW&WOW moet binnen 3 maanden weer open kunnen.
De zoektocht naar en het ultradesirable inrichten van een nieuw
onderkomen kan nog wel een half jaar duren. Zo lang kan NOW&WOW
niet zonder haar bezoekers (en haar bezoekers niet zonder NOW&WOW).
De meest logische oplossing zou zijn dat de vergunning voor het pand
op de Lloydstraat met minstens een half jaar zou worden verlengd.
Een verlenging van deze vergunning stuit op bezwaar van direct
omwonenden. NOW&WOW gaat een dezer dagen in gesprek met deze
bewoners om te proberen met hen tot een oplossing te komen.

NOW&WOW is natuurlijk nog niet GERED met een tijdelijke overbrugging
in de Lloydstraat. Zo'n tijdelijke oplossing heeft alleen zin wanneer we
heel binnenkort DE PERFECTE locatie vinden waar NOW&WOW zich kan
huisvesten. Een locatie met een goede bereikbaarheid, voldoende
parkeerplaatsen, veel sfeer, allure en persoonlijkheid. En dat is natuurlijk
geen eenvoudige opgaaf. Verschillende mogelijkheden werden ons al
aangereikt. Stuk voor stuk zijn we ze aan het bekijken. Zo lijkt de GRAANSILO
in deelgemeente Charlois ons een héél mooi alternatief.

Bij het zoeken naar en realisering van een verhuizing hebben we de hulp
van de gemeente nodig! Niet in de vorm van subsidiegelden, maar in de
vorm van steun bij de zoektocht en het verkrijgen van alle benodigde
vergunningen voor een nieuwe locatie.
Wij willen de gemeente - en de commissie Cultuur & Sport in het bijzonder
- vragen met ons mee te zoeken naar een nieuwe locatie voor de lange
termijn. Ook zouden wij hun bemiddeling in het gesprek met de bewoners
in de omgeving van de Lloydstraat erg op prijs stellen.

Vind jij het ook belangrijk dat NOW&WOW behouden blijft voor Rotterdam
en niet verdwijnt naar Parijs, Barcelona of het grote niets? Wij willen dat
de gemeente Rotterdam dit te horen krijgt.
Ben jij het daar mee eens, dan kun je een email sturen naar
[email protected].
Vermeld in je mail wie je bent, waar je vandaan komt en waarom jij vindt
dat NOW WOW alle steun en hulp van de gemeente verdient!
(Let wel: NOW WOW is zeker niet gebaat bij klaagzang aan het adres van
de gemeente of de bewoners. Houd daar alsjeblieft rekening mee!) .

Stuur je ons een CC van je bericht?

MaGiK54
De rechter heeft vandaag beslist dat de twee ruziënde partijen weer met elkaar om de tafel moeten. Now&Wow is blij het kort geding te hebben gewonnen. Maar een goede afloop staat nog lang niet vast.

Nu zijn Now&Wow en een aantal organisatoren van feesten als Speedfreaxen en Reactor een actie begonnen. Via de mail roepen zij iedereen op een mail te sturen naar de gemeente. Hieronder een deel van een van de mails die nu over internet rondwaren:

”Omdat het openen en inrichten van een nieuw onderkomen nog wel een half jaar kan duren, is de meest logische oplossing dat de vergunning voor het huidige pand met minstens een half jaar wordt verlengd. Ook in de zoektocht naar de perfecte locatie waar Now&Wow zich zal gaan huisvesten, heeft ze alle steun en hulp van de gemeente nodig. Wij willen de gemeente Rotterdam - en de commissie Cultuur & Sport in het bijzonder - vragen met ons mee te zoeken naar een nieuwe locatie voor de lange termijn. Jou stem telt zeker mee. Wanneer jij je stem wilt laten horen om deze Nederlandse club te steunen dan kan dat door een mail te sturen naar de commissie Cultuur & Sport.

(bron partyscene.nl)

Je steunbetuiging komt vervolgens rechtstreeks bij de gemeente terecht. Vul bij subject (onderwerp) in uit welke plaats je komt. Een persoonlijk pleidooi waarom jij vindt dat Now&Wow alle steun van de gemeente verdient wordt zeer gewaardeerd. Als je gaat zeuren of dreigen zal dat alleen een averechts effect hebben. Dus leg heel je hart en ziel in jouw persoonlijke mailtje en help daarmee Now&Wow.”
AlFerox
van een ander board:

quote:
In de krant van vandaag was te lezen dat now&wow de onderhandelingen liever niet voort zet met de van Nelle fabriek. Ze gaan voor de graansilo naast het metrostation Maashaven in de deelgemeente Charlois. Eind maart wordt de graanfabriek opgedoekt, waar 3,5 meter dikke muren in zitten. Een onderzoek moet uitwijzen of de silo een geschikte plaats kan worden voor now&wow.
Leuven heeft een silo, Rotterdam hopelijk binnenkort ook!!


die graansilo schijnt echt een onwijs stoer gebouw te zijn.. hoop dat ze gewoon daarheen gaan!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement