|
Nieuw System F Album: Together
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Ferry Corsten's latest album released in Japan for the start of 2003 is here with its tracklist, forthcoming on the huge Avex imprint.
Released on January 29th through Avex Japan. At the moment, not sure whether or not the European release will follow a similar tracklist, but if you're looking to grab a copy now, check http://www.cdjapan.co.jp
Tracklist:
1. System F - Together
2. System F - The Sonnet
3. Gouryella - Ligaya
4. System F - Ignition, Sequence, Start!
5. System F - Dance Valley Theme 2001
6. System F - Deja Vu
7. System F - Spaceman
8. System F - Savannah
9. System F - Pegasus
10. System F - Reaching Your Soul
11. System F - Devotion
12. System F - Underwater
13. System F - Solarize
14. System F - Q-Rious
15. System F - Spread your Wings
Bron: Ivibes
Ik kan System F altijd wel apprecieren, lekker veel nieuwe tracks. Nu nog hopen dat ie ook in Europa gereleased wordt:D |
|
|
| tango |
15 tracks, dat betekent dus: RADIO EDITS :whip:
mooi kut dus, maar ben toch benieuwd.
grtz,
TNG |
|
|
| tijs08 |
inderdaad zeker ERG benieuwd naar deze nieuwe cd van Ferry!
Hoop alleen niet dat het net zo gaat als met zijn vorige CD.. vet goeie nummers op je cd gooien en ze dan pas bijna 2 jaar later op Vinyl uit brengen... (Solstice :( ) |
|
|
| TranceFool |
Ben ook zeer benieuwd....:)
maar nothing beats 'Elevate' :D :p |
|
|
| Switch |
godver weer die kut edits, net als de cd van Airwave en Rank 1.
zelfs de dj's weten niet meer wat de echte essentie van trance is :mad: |
|
|
| Ding Chavez |
Of ze hebben er geen zin in dat de dag dat de CD uit is volledige versies op straat liggen ;)
GreetZ, DC |
|
|
| DJ_Massive |
VET!!@
k heb dat nummer System F - together al gehoord, staat op een of andere japans cyber trance cd'tje, echt wel vet, beetje "oude stijl" trance, fat goed dus enzo.nl!!!_(*)_#($ w0900t! |
|
|
| Kakao |
| Ziet er goed uit, hopelijk komt ie ook hier in Nederland uit! |
|
|
| eieregooie |
| Interessant :) |
|
|
| Robert |
| ik heb together ook gehoord. wat een ellende.. dat stemmetje.. cheezy.. ik hoop dat de rest beter is.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
apprecieren |
Toe maar weer.... Zulke woorden kan ik wel waarderen ;) |
|
|
|
|