return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שלום שלום ...
View this Thread in Original format
eXeTik
מה קורה חבר'ה? זוכרים אותי? ;)
אני עוד שבוע וחצי מסיים טירונות בזיקים, עושים לנו 03 לא מוסמכת
יענטו בגלל שהרוב שם מאותרים לדברים על רמה החליטו להתעלל בנו ולזיין לנו את הצורה!

אקיצר- למי שלא זוכר גרתי לבד, ועכשיו שעברתי לאמא צריך לסדר פה את החיבור, זה גם למה כשאני חוזר אני לא יכול להכנס לפה.

בטח הפסדתי פווווווול טראקים טובים, איזה באאאאאאעעעעסה!

משהו חדש? איזה מוזר לא להכנס לפה כלכך הרבה זמן
יש אנשים חדשים? מתחרות לאלונה? משהו? :)

איזה כיף היה בסילבסטר... ב-23:45 ככה התעוררתי, לבשתי את מיטב מדי ה-ב' שלי, לבשתי אפוד, לקחתי את הנשק ועליתי לשמירה :haha:


יש לנו פלוגה שלמה של בנות שם, אבל קודם כל אסור לנו להתקרב אליהן (לא שזה מזיז למישהו)
אבל לא משנה מה, אפילו הכוסית של החיים תיראה מאעפנה במדי ב' ועוד בלי איפור...










אקיצר חבר'ה- תיהנו לכם, אני אנסה להתעדכן פה כמה שיותר, צריך לסדר את החיבור קיבינימאט!
עוד מעט מתחיל לי גם הקורס בווינגייט אז נראה איך יהיו היציאות שלי...

חולה עליכם!
Sniper
יוווווווווווווווווווווו תלא יודע איך אני מתגעגע אלייך!!! אחייי
שמח שחזרתתת שמור על עצמךךךך
yahel222
רונן איזה פלוגה אתה??
אני הייתי וולקן כבודדדדדדדדדדדדדדד

ומנסיון הכי כיף לשמור בעמדה ו בין 10 ל12 בלילה
כל הבנות ערומות מתרוצצות שם...
oDrori
ברוך הבא הביתה אחי :) קפוץ לאייסיקיו נאכיל אותך קצת דברים חדשים
MasterP
רונן יא מלך לא פגשתי אותך בסוף בבקום
למרות שבאמת נשארתי שם יום שאלתי ככה אנשים שבדיוק הגיעו אם הם מכירים רונן

לא נורא אחי אותי בסוף לקחו לניצנים
וגם אני בסילבסטר דיגמתי את עצמי על ב' בכוננות מלאה
עליתי לשמור כוס עמק ערס

קיצר אחי אני גם פלוגה ו'
רק אצלנו זה ויקינגים אבל אצלנו הטירונות זה בית זונות
אולי בגלל המפקדים קצת ובעיקר בגלל האנשים

תעשה חיים בנאדם
לי הטקס השבעה יום שני גם לך???

חייל קח צעד אחורה ודגם את עצמך
שלושים שניות הייתם בח' שלושים שניות צאו
MoSH_MaN
רונן אח שלי ברוך שובךךךךך

מקווה שאתה תהנה בסוף שבוע הקצר הזה
.......

אממ משירים חדשים?

תזיכ לי מתי הלכת........

יצא כל מיני דברים טובים אבל תלוי בסגנון שאתה רוצה
:D

באסה על הסילבסטר אבל זה לכולם ככה

אז כוסאומו
DjChook
רונן אחייייייייייייייייי

התגעגעתי על אמת :)
מקווה שהכל בסדר

עכשיו משהו קשור לצבא אבל יותר למורן

מורן אח של חברה של אח שלי (טיפה מסובך אני יודע) הולך להיות חובש קרבי

אני לא זוכר כרגע את הפרטים / יחידה / שם שלו

שם משפחה עמיאל
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
רונן אחייייייייייייייייי

התגעגעתי על אמת :)
מקווה שהכל בסדר

עכשיו משהו קשור לצבא אבל יותר למורן

מורן אח של חברה של אח שלי (טיפה מסובך אני יודע) הולך להיות חובש קרבי

אני לא זוכר כרגע את הפרטים / יחידה / שם שלו

שם משפחה עמיאל


דבר ראשון רונן אח שלו מה המצב !
כולנו געגועים !
הכל יחסית על מיי מנוחות פה ...

וגם אני הייתי זיקים - ועשו לנו את אותו חרא 03 כזה ...
ירית במאג ?
איזה סופני יא אללה !!!

קיצר הבנות שם הם ב"דורס" לא ?





וחן - אחי תן עוד פרטים מתי הוא מתחיל ?
Hell_Copter
רונן!! מה המצב אח שלי?!
וואלה אני שמח שבסילבסטר לבשת את מיטב מדי ה-ב' שלך...
לפחות התחתכת :)

אם אתה צריך משהו אל תהסס לבקש...
ואם אתה חושב שאתה יכול עליי ב 5 ב עדיין אז בוא תבדוק :D
Izzy
YO!!!! glad to see you back in here. you'll catch up in no time, im sure.
:)

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה אני שמח שבסילבסטר לבשת את מיטב מדי ה-ב' שלך...




איזה מיטב ואיזה נעליים
בזיקים זה המדי ב' הכי מגעילים בעולם
כל העולם ואישתו לבשו אותם
ואחרי שכולם נקרעו והם מריחים כמו ביוב
מביאים אותם לטירונים ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
איזה מיטב ואיזה נעליים
בזיקים זה המדי ב' הכי מגעילים בעולם
כל העולם ואישתו לבשו אותם
ואחרי שכולם נקרעו והם מריחים כמו ביוב
מביאים אותם לטירונים ...


בדיחה...? צחוקים...?
לא מדבר אליך?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement