return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > DJing / Production / Promotion > Production Studio

 
Shuffle + Delay With Fruity?
View this Thread in Original format
oDrori
Right, so ever since I've upgraded to version 3.4, the "Shuffle Delay" option on the delay tab is no longer available and when you use delay and shuffle the delay isn't shuffled and sound awful... Anyone knows of ANYTHING I can do to avoid this? (except going back to fruity 3.0 or course heh :))
coby
מה קורה די ג'יי דרורי ... זה קובי

אין לי מושג על מה אתה מדבר, כי לא נגעתי בפרוטי המווון זמן... אבל סתם רשמתי לך תגובה כי משעמם לי :D

:tongue3
Flotser
quote:
Originally posted by coby
מה קורה די ג'יי דרורי ... זה קובי

אין לי מושג על מה אתה מדבר, כי לא נגעתי בפרוטי המווון זמן... אבל סתם רשמתי לך תגובה כי משעמם לי :D

:tongue3



חחחחח:stongue:

פרסי על סמים
oDrori
Just when I was looking for a useful reply :p
coby
quote:
Originally posted by Flotser
חחחחח:stongue:

פרסי על סמים


:D :D

הרבה אנשים אומרים לי את זה .. !
kewlness
beware!! they are talking behind your back in another language!
coby
heh... Its ok m8 , we are all from israel :crazy:
oDrori
Anyone got a clue yet?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement