|
Mental Theo gezien op 10 mei? Kijk hier
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
HEy wie heeft Mental theo on the road gezien vandaag? hij stond op een gegeven moment met dat wijfie te praten die dan ff zou gaan presenteren. Kandara ofzo. Maar dat boeit niet, op dat moment draaide Gielen een behoorlijk lekker plaatje. Ik heb hem al vaker gehoord, maar weet niet hoe ie heet?
Ik weet dat dit allemaal een beetje vaag klinkt, maar misschien kunnen jullie me helpen.
Laters |
|
|
| Blik |
ik heb het ook gezien, was trouwens wel een lekker wijf
het liedje dat je bedoelt is volgens mij:
Jimmy Goldschmitz & Peter Luts - Horizon(s)
te downloaden op deze site:D |
|
|
| Dj Lex |
Ja idd zag er niet verkeerd uit, maar het was duidelijk een dom blondje. Bedankt ga hem gelijk ff downen.
Mzzl |
|
|
| Dj Lex |
hey Blik ik heb dat nummertje gedownload, maar het is hem niet. Toch wel een lekker nummertje dus echt boeiend is het niet, maar nu heb ik nog steeds niet, maar ik geloof dat verder niemand het gezien heeft.
Mzzl |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja idd zag er niet verkeerd uit, maar het was duidelijk een dom blondje. Bedankt ga hem gelijk ff downen.
Mzzl |
hij neemt wel vaker van die domme blondjes in de maling, laatst vroeg er eentje om z'n handtekening op dr gezicht dus hij haalt echt zo'n hele dikke rode stift uit z'n zak en kleurt heel d'r gezicht rood. die vent is echt bruut! |
|
|
| Henkie_henk |
Ja die theo is wel coole gozer.. hij dist iedereen.. maar niemand dist hem ooit.. Volgens mij knippen die lamers bij tmf dat er gewoon uit..
Lijkt me wel lekker om hem ff flink te dissen voor tv :D
Ow ja ik ken trouwens meisje.. echt mooi meidje.. was ergens in spanje ofzow op vakantie.. ik zat mental theo te kijken.. zie ik haar voorbijkomen.. hij interviewd haar.. en vraagt aan ze cameraman.. wat vind je van haar.. mwwwaaa wel mooi.. "draai je es om" .. doet ze.. Oooh dikke reet! Theo: "jaa dikke reet zeg" , "eet je teveel" owww.. toen dat kind terugkwam in nederland werde ze nog vaker gedist haha.. lol.. ach toch een slet/bitch.. who cares..
Peace :)
P.S. Laatste nummer van mental theo is ook wel cool! |
|
|
| Dj Lex |
Ja iemand die ik ken zag hem een keer in hollywood en die zei dat ie aan iedereen vraagt of zo op de tv willen, maar niemand wil. Alleen die domme blondjes die graag gedist willen worden.
Laterzzz |
|
|
| arno |
| ik zag hem ook een keer in hollywood, hij zat ergens op een bankje zonder camera's ofzo erbij. Als je bij hem op tv wilt komen moet je er al om een uur of 9 zijn geloof ik. Maar tegenwoordig komt ie altijd ergens in gemert en niet meer in rotterdam. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Mzzl |
jammer, op dat moment werd er net overgemixed tussen dat liedje wat je wil en Horizon. is dan dus die andere, kweet alleen niet meer precies welke het was:( |
|
|
| Dj Lex |
Geeft niet Blik. Misschien vind ik hem ooit nog wel is ergens. In ieder geval bedankt.
Mzzl |
|
|
|
|