return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פיגוע בתחנה מרכזית
View this Thread in Original format
DjChook
חבר שלי שולח לי הודעה שהוא אומר לי שהוא שמע שני פיצוצים ענקים ופתאום הוא אומר לי פתח ערוץ שתיים, מתחילים לדבר על הפיגוע בתחנה מרכזית
שני פיצוצים וכדומה

והוא בכלל לא קרוב למקום, יעני כמה חזקים הם היו

נקווה שלא היה הרבה נפגעים
:nervous:
Hell_Copter
איזה סרטים!!
עוד פיגוע...

אינעל רבאק עליהם!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
עד שהיה קצת שקט
MoSH_MaN
ראב ראב ראב ראב ראבק!!!!!


:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


קושיל האמא שלהם
!!!!!

ררררררררררררררררר


איזהי ום מסריח
גם פיגוע וגם אנהי חולה
סעמק!
Rising
בני זונות הערבים האלה :o
luckystrike
כוס אמק עוד אחד ...
אין לי כוח כבר לסבבי טלפונים שאחרי ...
"
18:35: פיגוע בתל-אביב באזור התחנה המרכזית הישנה בתל-אביב. נשמעו 2 פיצוצים חזקים. 2 מחבלים מתאבדים פוצצו את עצמם אחד אחר השני על יד מסעדת נקסט צ`יינה. אחד פוצץ עצמו ברחוב נווה שאנן פינת הגדוד העברי ואילו השני בפינת ראש פינה פינת נווה שאנן. ישנם הרוגים רבים. מספר הפצועים הוא למעלה מ-30, מהם 7 שמצבם הוגדר כקשה ביותר. 7 נוספים במצב קשה עד בינוני."

באדיבות דבקה ...
Shahar
וואיייייייייייייייייי
אמאשלהם זונה
!!!!!!!!!!!!
צריך לזיין אותם אחד אחד בלי להודיע להם לפני זה !
!
וסדאם חוסן בדרך להשמדה :))
חיחי
יום אושר עולמי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כוס אמק עוד אחד ...
אין לי כוח כבר לסבבי טלפונים שאחרי ...
"
18:35: פיגוע בתל-אביב באזור התחנה המרכזית הישנה בתל-אביב. נשמעו 2 פיצוצים חזקים. 2 מחבלים מתאבדים פוצצו את עצמם אחד אחר השני על יד מסעדת נקסט צ`יינה. אחד פוצץ עצמו ברחוב נווה שאנן פינת הגדוד העברי ואילו השני בפינת ראש פינה פינת נווה שאנן. ישנם הרוגים רבים. מספר הפצועים הוא למעלה מ-30, מהם 7 שמצבם הוגדר כקשה ביותר. 7 נוספים במצב קשה עד בינוני."

באדיבות דבקה ...


רק עדכון קטן
יש נכון לעכשיו מעל 15 הרוגים והרבה יותר מ 50 פצועים
הם התפוצצו במרחק של כמה מאות מטרים
ההערכה היא שהם היו עם מטעני חבלה על פלג גופם העליון והתפוצצו
המשטרה סרקה את האיזור ולא מצאה עוד מטענים או דברים
רוב הנזק היה מהברגים והאומים שהיו בתוך המטענים ועפו לכל עבר
coby
כן גם אני ראיתי בחדשות ... בני זונות !!
ripcurl
דייייייייייייייייייייייייייי
נמאססססססססססססס

צריך לשים גדר
להגיד להם בייייייי
ומי שעובר את הגדר מקבל כדור בראש

שטח מת
כל מי שנכנס אליו מת!!!!

אין יותר כניסה לארץ
NaOren
quote:
Originally posted by ripcurl
דייייייייייייייייייייייייייי
נמאססססססססססססס

צריך לשים גדר
להגיד להם בייייייי
ומי שעובר את הגדר מקבל כדור בראש

שטח מת
כל מי שנכנס אליו מת!!!!

אין יותר כניסה לארץ


ראסמיייייייי

השיטה היחידה....

יאלה שרון כנס בבבני זונות האלה!!!!

NyKoN
צריך להרוג את כולם
אין דרך אחרת
DjChook
איי ככ צפוי

אורן
ואז אלון

חחח צמד חמד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement