|
פיגוע בתחנה מרכזית
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חבר שלי שולח לי הודעה שהוא אומר לי שהוא שמע שני פיצוצים ענקים ופתאום הוא אומר לי פתח ערוץ שתיים, מתחילים לדבר על הפיגוע בתחנה מרכזית
שני פיצוצים וכדומה
והוא בכלל לא קרוב למקום, יעני כמה חזקים הם היו
נקווה שלא היה הרבה נפגעים
:nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
איזה סרטים!!
עוד פיגוע...
אינעל רבאק עליהם!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
עד שהיה קצת שקט |
|
|
| MoSH_MaN |
ראב ראב ראב ראב ראבק!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
קושיל האמא שלהם
!!!!!
ררררררררררררררררר
איזהי ום מסריח
גם פיגוע וגם אנהי חולה
סעמק! |
|
|
| Rising |
| בני זונות הערבים האלה :o |
|
|
| luckystrike |
כוס אמק עוד אחד ...
אין לי כוח כבר לסבבי טלפונים שאחרי ...
"
18:35: פיגוע בתל-אביב באזור התחנה המרכזית הישנה בתל-אביב. נשמעו 2 פיצוצים חזקים. 2 מחבלים מתאבדים פוצצו את עצמם אחד אחר השני על יד מסעדת נקסט צ`יינה. אחד פוצץ עצמו ברחוב נווה שאנן פינת הגדוד העברי ואילו השני בפינת ראש פינה פינת נווה שאנן. ישנם הרוגים רבים. מספר הפצועים הוא למעלה מ-30, מהם 7 שמצבם הוגדר כקשה ביותר. 7 נוספים במצב קשה עד בינוני."
באדיבות דבקה ... |
|
|
| Shahar |
וואיייייייייייייייייי
אמאשלהם זונה
!!!!!!!!!!!!
צריך לזיין אותם אחד אחד בלי להודיע להם לפני זה !
!
וסדאם חוסן בדרך להשמדה :))
חיחי
יום אושר עולמי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כוס אמק עוד אחד ...
אין לי כוח כבר לסבבי טלפונים שאחרי ...
"
18:35: פיגוע בתל-אביב באזור התחנה המרכזית הישנה בתל-אביב. נשמעו 2 פיצוצים חזקים. 2 מחבלים מתאבדים פוצצו את עצמם אחד אחר השני על יד מסעדת נקסט צ`יינה. אחד פוצץ עצמו ברחוב נווה שאנן פינת הגדוד העברי ואילו השני בפינת ראש פינה פינת נווה שאנן. ישנם הרוגים רבים. מספר הפצועים הוא למעלה מ-30, מהם 7 שמצבם הוגדר כקשה ביותר. 7 נוספים במצב קשה עד בינוני."
באדיבות דבקה ... |
רק עדכון קטן
יש נכון לעכשיו מעל 15 הרוגים והרבה יותר מ 50 פצועים
הם התפוצצו במרחק של כמה מאות מטרים
ההערכה היא שהם היו עם מטעני חבלה על פלג גופם העליון והתפוצצו
המשטרה סרקה את האיזור ולא מצאה עוד מטענים או דברים
רוב הנזק היה מהברגים והאומים שהיו בתוך המטענים ועפו לכל עבר |
|
|
| coby |
| כן גם אני ראיתי בחדשות ... בני זונות !! |
|
|
| ripcurl |
דייייייייייייייייייייייייייי
נמאססססססססססססס
צריך לשים גדר
להגיד להם בייייייי
ומי שעובר את הגדר מקבל כדור בראש
שטח מת
כל מי שנכנס אליו מת!!!!
אין יותר כניסה לארץ |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by ripcurl
דייייייייייייייייייייייייייי
נמאססססססססססססס
צריך לשים גדר
להגיד להם בייייייי
ומי שעובר את הגדר מקבל כדור בראש
שטח מת
כל מי שנכנס אליו מת!!!!
אין יותר כניסה לארץ |
ראסמיייייייי
השיטה היחידה....
יאלה שרון כנס בבבני זונות האלה!!!! |
|
|
| NyKoN |
צריך להרוג את כולם
אין דרך אחרת |
|
|
| DjChook |
איי ככ צפוי
אורן
ואז אלון
חחח צמד חמד |
|
|
|
|