return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
x-dream
View this Thread in Original format
reveal
vad säger ni om x-dream? x-dream kanske vet? :p jag har inte hört nåt, men en polare frågar om jag ska med på detta

-------------------------------------------------
från http://www.amagerbio.dk/
-------------------------------------------------

LØRDAG 1/2 KL 22.00-07.00
X-Dream
+ DJ's

live ...
X-DREAM [NovaTekk, TIP, Germany]
ALIEN PROJECT [TIP, Phonokol, Israel]

DJs ...
ARI LINKER [Alien Project, Israel]
GEN 6. [Creon Rec, Sweden]
YENS & NiS [Iboga vs. Tribal Gathering, Denmark]

Tickets: 150 DKK + Fee
Available at BILLETnet [Tel. 70156565 & www.billetnet.dk]

Age limited at 18 years and above ...

Promoter: Ocean Ltd.
lonne
X-dream är väl ett gäng goaproducenter ?

X-dream himself borde kunna rätta mig om jag har fel.
mindshooter
Trodde X-dream va techno?

PS:Enya e rave
x-dream
:) :) X-dream skulle jag gärna gå på om jag hade chansen....

Fast man är ju inte inne i goa å psytrance som man var förr....

Om man säger så gilla det bättre förr....

Kolla med trance christer han har det mesta inom goa...Har det på cdsamlingar bara...Om du är intresserad av hur det låter med mera.....
reveal
quote:
Originally posted by x-dream
:) :) X-dream skulle jag gärna gå på om jag hade chansen....

Fast man är ju inte inne i goa å psytrance som man var förr....

Om man säger så gilla det bättre förr....

Kolla med trance christer han har det mesta inom goa...Har det på cdsamlingar bara...Om du är intresserad av hur det låter med mera.....

jag är intresserad av vad det överhuvudtaget är för nåt :p men jag antar att det är åt goa-/psy-hållet, och det verkar ni ju bekräfta :)
Vizay
skulle tippa på att det är psytrance....Gen 6 spelar ju psytrance iaf...eller psy å full on

men jag trodde hon hade bytt namn från gen 6 till något annat (minns inte vad det va dock)
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
jag är intresserad av vad det överhuvudtaget är för nåt :p men jag antar att det är åt goa-/psy-hållet, och det verkar ni ju bekräfta :)

Så sant att det är de....Lite mera å goa hållet...Inte så skruvad musik...
Glorie
köpenhamn? äh ja bor för långt bort :(
Sand Leaper
Den line-upen der så riktig så fin ut.Alien Project gir ut masse god,melodiøs psy-trance,sjekk ut Alien Project - Midnight Sun (GMS Remix).Populær med John '00' Fleming.

Når det gjelder X-Dream så et det vanskelig å forutse.Det de har gitt ut i det siste har ikke vært så mye for min smak(bare masse kjedelig låter uten noen hooks),men det de har gjort før er riktig så fett.Sjekk ut X-Dream - Telegram,riktig så fet drivende sak.Gen 6 er dessuten en ganske kul kvinnelig psy-trance dj.

Jeg hadde iallefall ikke gått glipp av dette hvis jeg hadde muligheten til å gå.Hvis du er nysgjerrig på psy-trance,så er dette en ypperlig mulighet til å oppleve litt av hva det dreier seg om.Og live er det jo enda fetere en hjemme med alle de psykodeliske effektene som genren tar i bruk.Jeg skulle ønske jeg kunne være med...:(
reveal
tack sand leaper! ska lyssna på de låtarna du rekommenderade

gen.6 har jag sett 2 gånger, och då har hon varit riktigt bra

Glorie
jag har inte sett na alls :(
men har allt en signerad skiva av na :) her first... :)
Trance Christer
det låter interessant x-dream är bra fast som dom flesta på forumet så lyssnar jag int på så mycket goa\psy längre fast goa trance är aldrig fel mycket melodier och det är aldrig fel psy trance är bara massa oljud enligt mig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement