return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ש-א-ל-ו-נ-ת ... (pg. 2)
View this Thread in Original format
coby
quote:
Originally posted by YuVaL
אתה מדבר עם מורן פה אלו
דבר עברית!
:)


חח, הבנתי ...

אבל אני לא מכיר מישהו שלא יודע להשתמש בצייר ! :)
Flotser
quote:
Originally posted by coby
חח, הבנתי ...

אבל אני לא מכיר מישהו שלא יודע להשתמש בצייר ! :)


ראסמי, דוגרי, אשכרה, בלבלות, פצצות לאוזן!

הצייר שולט

בראסמי, בדוגרי, באשכרה, בבלבלות ובפצצות

:tongue3
DjChook
רואים שהוא חולה פסיכודאלי
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
רואים שהוא חולה פסיכודאלי


:)

מה אתה חשוב אני סתם יושב בבית גולש באינטרנט???
:eyespop:

אני שם טראקים מגביר עד שמתחילים ליפול דברים בחוץ, ובולע כדור אקסטה (עם מיץ טפוזים שיהיה ויטמין סי)
כל שעה לערך!
(עם דגש על ה - ל)
ככה אני משלים כשאני יודע שבדיוק עכשיו - יש בגואה איזה מסיבה על קרחת היער
(עם דגש על הקרחת)


:crazy:

טוב אני מכווה המודים במצב רוח טוב היום ,
אני נלחץ כשכועסים עלי
:wtf:

שני פוסטים חסרי טעם

טוב אני אפסיק לדבר עם עצמי
:nervous:

:crazy: :crazy: :crazy:


איך לעזאזל מאייתים מכווה או מקווה
אני חושב שהשני!!!!
:happy2:
NaOren
quote:
Originally posted by Flotser
ראסמי, דוגרי, אשכרה, בלבלות, פצצות לאוזן!

הצייר שולט

בראסמי, בדוגרי, באשכרה, בבלבלות ובפצצות

:tongue3



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
coby
quote:
Originally posted by Flotser
ראסמי, דוגרי, אשכרה, בלבלות, פצצות לאוזן!

הצייר שולט

בראסמי, בדוגרי, באשכרה, בבלבלות ובפצצות

:tongue3


חחחחחחחח סטלן
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
שאלונת=שאלה קטנה


איך אני מכווץ תמונה לגודל שיהיה בערך של אבתר ?

ובלי איזה תוכנה מסובכת או משהוא כזה
יענו עם האמצעים הקיימים

photoshop
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
טוב אני מכווה המודים במצב רוח טוב היום ,
אני נלחץ כשכועסים עלי
:wtf:


זה בסדר אח שלי... מותר פעם ב כנראה :D
תקווה :)
DjChook
חחח אהבתי רועי

ומיכאל,

אתה נכנס ל
TRANSPORT 604
בהאב מדי פעם ?

או מישהו אחר ?
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אהבתי רועי

ומיכאל,

אתה נכנס ל
TRANSPORT 604
בהאב מדי פעם ?

או מישהו אחר ?


לא....
אני שונא את ההאב
אבל אם אתה שואל אותי זה בטח פסיכודאלי?...
:p
אז אני אבדוק את זה תודה,

coby
טוב אני יודע שזאת שאלה מעצבנת של מתחילים... :rolleyes:

אבל מישהו יכול להסביר לי מזה האב ?! :conf:
DjChook
האב זה כמו סרבר שאתה מתחבר אליו דרך התוכנה
Direct Connect

או כמו בנאדם נורמלי דרך
Dc++

וזה בעיקרון להחלפת קבצים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement