|
ש-א-ל-ו-נ-ת ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אתה מדבר עם מורן פה אלו
דבר עברית!
:) |
חח, הבנתי ...
אבל אני לא מכיר מישהו שלא יודע להשתמש בצייר ! :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
חח, הבנתי ...
אבל אני לא מכיר מישהו שלא יודע להשתמש בצייר ! :) |
ראסמי, דוגרי, אשכרה, בלבלות, פצצות לאוזן!
הצייר שולט
בראסמי, בדוגרי, באשכרה, בבלבלות ובפצצות
:tongue3 |
|
|
| DjChook |
| רואים שהוא חולה פסיכודאלי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
רואים שהוא חולה פסיכודאלי |
:)
מה אתה חשוב אני סתם יושב בבית גולש באינטרנט???
:eyespop:
אני שם טראקים מגביר עד שמתחילים ליפול דברים בחוץ, ובולע כדור אקסטה (עם מיץ טפוזים שיהיה ויטמין סי)
כל שעה לערך!
(עם דגש על ה - ל)
ככה אני משלים כשאני יודע שבדיוק עכשיו - יש בגואה איזה מסיבה על קרחת היער
(עם דגש על הקרחת)
:crazy:
טוב אני מכווה המודים במצב רוח טוב היום ,
אני נלחץ כשכועסים עלי
:wtf:
שני פוסטים חסרי טעם
טוב אני אפסיק לדבר עם עצמי
:nervous:
:crazy: :crazy: :crazy:
איך לעזאזל מאייתים מכווה או מקווה
אני חושב שהשני!!!!
:happy2: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Flotser
ראסמי, דוגרי, אשכרה, בלבלות, פצצות לאוזן!
הצייר שולט
בראסמי, בדוגרי, באשכרה, בבלבלות ובפצצות
:tongue3 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Flotser
ראסמי, דוגרי, אשכרה, בלבלות, פצצות לאוזן!
הצייר שולט
בראסמי, בדוגרי, באשכרה, בבלבלות ובפצצות
:tongue3 |
חחחחחחחח סטלן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שאלונת=שאלה קטנה
איך אני מכווץ תמונה לגודל שיהיה בערך של אבתר ?
ובלי איזה תוכנה מסובכת או משהוא כזה
יענו עם האמצעים הקיימים |
photoshop |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
טוב אני מכווה המודים במצב רוח טוב היום ,
אני נלחץ כשכועסים עלי
:wtf:
|
זה בסדר אח שלי... מותר פעם ב כנראה :D
תקווה :) |
|
|
| DjChook |
חחח אהבתי רועי
ומיכאל,
אתה נכנס ל
TRANSPORT 604
בהאב מדי פעם ?
או מישהו אחר ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אהבתי רועי
ומיכאל,
אתה נכנס ל
TRANSPORT 604
בהאב מדי פעם ?
או מישהו אחר ? |
לא....
אני שונא את ההאב
אבל אם אתה שואל אותי זה בטח פסיכודאלי?...
:p
אז אני אבדוק את זה תודה, |
|
|
| coby |
טוב אני יודע שזאת שאלה מעצבנת של מתחילים... :rolleyes:
אבל מישהו יכול להסביר לי מזה האב ?! :conf: |
|
|
| DjChook |
האב זה כמו סרבר שאתה מתחבר אליו דרך התוכנה
Direct Connect
או כמו בנאדם נורמלי דרך
Dc++
וזה בעיקרון להחלפת קבצים... |
|
|
|
|