return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Miss Djax...
View this Thread in Original format
Optimus Trance
He gasten, blijkbaar heeft Miss Djax een goeie indruk gemaakt op jullie met die set van dr op Shockers. Heeft iemand ook nog goeie tips/ liedjes om te downloaden????
Opti
liedjes van Miss Djax, bedoel ik dan...:D
Bellie
Nou ik heb alleen deze live set van haar en die knalt ook heel lekker!!

Miss Djax - Live at Hugo D. Nite (Ahoy Rotterdam 28-10-2000)

zeker de moeite waard!!

GREETZ!!
Akira
ik ken eigenlijk haar produkties totaal niet
New Wave
Miss Djax heeft zeker een hele goede indruk achter gelaten met haar set op Shockers.
Bij mij was dat al eerder, 2 jaar geleden op Innercity draaide ze ook zwaar gaar master.

Jammer dat er niet veel muziek van haar te vinden is, same as Ken - Ishii.

Als iemand een leuke ftp kent, mail dan maar effe naar [email protected]
Jukx
Van die set die zij draaide kende ik echt geen 1 nummer... maar ik denk zowiezo dat die platen die zij draaide heel moeilijk (nauwelijks) te vinden zijn op het net. Ze draaide namelijk best wel "underground" zeg maar en dat soort platen zijn niet zo makkelijk verkrijgbaar. Ik denk eigenlijk dat ze vrij veel platen van haar eigen label heeft gedraaid.
TranceFool
Miss Djax heeft nog nooit (misschien 1 of 2 keer) nummers geproduceerd. Dit hoorde ik laatst in een interview op TMF. Ze is nu wel bezig met iets, maar ze schijnt het heel erg druk te hebben, dus zullen we nog ff moeten wachten...

Latuurrrzzz....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement