|
Koeien
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| FF tussen door he: Is een koe zwart met witte vlekken of is een koe wit met zwarte vlekken????? :rolleyes: |
|
|
| babbel |
| wit met zwarte vlekken :) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by babbel
wit met zwarte vlekken :) |
Heb je dan geen koeien die zwart zijn met witte vlekken??? |
|
|
| jploveparade |
| Je hebt ook bruine koeien :o |
|
|
| Ding Chavez |
| Blijf nou eens van die drank af op maandagochtend!! :D |
|
|
| Chicane |
| Een koe is een beest met 4 poten, een staart en uiers en produceert onderandere melk, gele vla, kaas, boter, mona toetjes en stront.... |
|
|
| franzelare |
| een koe is eigenlijk gewoon vernoemd naar een koekepan want daar kan je hem lekker in bakken :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by franzelare
een koe is eigenlijk gewoon vernoemd naar een koekepan want daar kan je hem lekker in bakken :) |
hee zo heb ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik dacht nu komt er een heel verhaal over Dutch Power Cows & hoe je een koe een code laat ontcijferen via je processor snelheid... maar nee, krijg je deze bull....
Heel leuk en aardig maar doe dat maar lekker ergens naders
**CLOSED** |
|
|
|
|