|
Line up Parkpop Dance Arena
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| Ja, mensen, vorig jaar was Remy (lekker ouwerwets beuken) en Tiesto er... dus wie zou er dit jaar komen?? Wie weet t????:) |
|
|
| Mysteric |
| wanneer moet dat wezen dan? |
|
|
| BlaiR.WitcH |
ik zou ut ook niet weten. Nooit naar parkpop geweest ook.
ist een beetje de moeite?
Dancevalley wordt volgens mij zeker wel de moeite waard.
ook nooit geweest maar op de site(www.dancevalley.com ,volgens mij) zag het er allemaal goed uit. jezus zeg .. wat een berg DJ's dat daar gaat komen.
Volgens mij was dancevalley 4 augustus.
c u there
rally-ho |
|
|
| Mysteric |
Parkpop 2001 is op 24 juni...
van de dance-afdeling zijn nog geen namen bekend...
Jaa...gelukkig komen DJ's Wipneus en Pim ook :( |
|
|
| BlaiR.WitcH |
wipneus & pim ???
oh damn .. dat belooft al veel goeds dan
ach ja .. datum parkpop komt me toch niet helemaal goed uit.
Rally-ho |
|
|
| Opti |
| tis TÓÓÓÓCH GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| NILA.NL |
| Tis inderdaad gratis! Ik ben vorig jaar geweest en het was erg relaxed! Remy en Tiesto zetten het "dance veld" helemaal op z'n kop, ik ben benieuwd wie er dit jaar draaien/optreden... als er goeie dj's komen is het zekerrr een aanraderrr!!! |
|
|
| Akira |
| in ieder geval het word niet door de eau geregeld zoals vorig jaar... |
|
|
| Opti |
Uit de Haagsche Courant:
"Naast een groot podium omvat het nog vier enorme geluidstorens. Dj Esta & Miss Bunty openen rond 13.00 uur de reeks optredens op het dance-podium. Daarna volgen dj Laidback Luke, Soulvation, dj Lucien Foort en dj Palotai."
Mwahhh, nou ja, Lucien Foort wil ik wel een keertje live horen, en Laidback Luke ook wel, maarrreeee wie is Esta & Bunny????? Soulvation?? Palotai???(klinkt als een sategerecht:D)
Iemand meer info over hun? |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Palotai???(klinkt als een sategerecht:D)
|
Misschien kun je het ook wel eten. :cool: :cool:
Las vanmorgen in de Spits dat het dancegedeelte op Parkpop veel groter word. Omdat het vorig jaar zo'n succes was. :D :D :D
Greetz |
|
|
| Opti |
| ja man, ik had echt nooit verw8 dat tiesto zou (willen)komen, en t was echt super, met veel lekkere wijven, lekker zonnetje, blowtje drbij:D:D:D |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
met veel lekkere wijven |
um....jij bent toch een 'wijf' ???
later
michiel |
|
|
|
|