return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חזרתי!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שוברים את המכסה הזה שם
בליינד מוציאים הכל :D


אחי לדעתי פעם הבא צריך מקל נורמלי ולא
מברג מעפן כמו זה שמצאתי
עם מקל נורמלי לא יהיה קשה מדי נראה לי ...

עודד שם את הכסף אתה מחזיק לי את הקטע השחור
המכסה החלקי הזה
ואני דוחף את היד עם המקל ופותח את המכסה הפנימי בזמן
שעודד צולף עם החמישה שקלים ...

אפשרי לא ? המממ ...
חובה לנסות ! שבוע הבא בטוח !
עודד ותארגן מראש משהוא נורמלי ! :):):)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי לדעתי פעם הבא צריך מקל נורמלי ולא
מברג מעפן כמו זה שמצאתי
עם מקל נורמלי לא יהיה קשה מדי נראה לי ...

עודד שם את הכסף אתה מחזיק לי את הקטע השחור
המכסה החלקי הזה
ואני דוחף את היד עם המקל ופותח את המכסה הפנימי בזמן
שעודד צולף עם החמישה שקלים ...

אפשרי לא ? המממ ...
חובה לנסות ! שבוע הבא בטוח !
עודד ותארגן מראש משהוא נורמלי ! :):):)


פשוט נשבור את זה מה הקטע?!
או שפשוט נקח עם מקל... לא צריך חמישה שקלים
הרי אז כמעט הוצאת עד שהאבן נפלה...

המטרה הבאה אחרי זה היא המכונה של הקסטות :D
חייבים לשבור את היד המזורגגת הזאת שתופסת את הקסטה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פשוט נשבור את זה מה הקטע?!
או שפשוט נקח עם מקל... לא צריך חמישה שקלים
הרי אז כמעט הוצאת עד שהאבן נפלה...

המטרה הבאה אחרי זה היא המכונה של הקסטות :D
חייבים לשבור את היד המזורגגת הזאת שתופסת את הקסטה


מה ייתן לנו המכונה של הקסטות ???
אני מתכוון אם נשבור את היד אז לא ייצא לנו גלידות ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מה ייתן לנו המכונה של הקסטות ???
אני מתכוון אם נשבור את היד אז לא ייצא לנו גלידות ...


לא יא טמבל
לקחת הכל ממנה... ואת היד לשבור כי היא קקה!!!
oDrori
פושעים... אני עוצר תכם פם באה
Dj-2TaLL
אל תשאלו אצלינו בבספר יש מכונת פחיות שהיו מטים אותה קדימה קצת ומרוקנים חצי מכונה, השנה הצמידו את הדבר הזה לקיר שאם אתה פותח את זה מה שאתה רוצה!!!

(3 אנשי רובוטיקה חשבו 3 דקות ולא מצאו פיתרון)

ודבר שני נכנסנו לחדר מורים בתקווה לתכנת מחדש את הלוח מודעות הדיגיטלי הירוק אבל לא מצאנו את התוכנה...

הבספר הגאון הזה נועל כפול את החדר מורים אבל מה את הכניסה האחורית משאיר פתוחה לרווחה

:conf: :conf: :conf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אל תשאלו אצלינו בבספר יש מכונת פחיות שהיו מטים אותה קדימה קצת ומרוקנים חצי מכונה, השנה הצמידו את הדבר הזה לקיר שאם אתה פותח את זה מה שאתה רוצה!!!

(3 אנשי רובוטיקה חשבו 3 דקות ולא מצאו פיתרון)


שם המכונה צמודה עם ברזלים
אם לא אז היינו לוקחים אותה הביתה :D
luckystrike
רועי עוד שבוע מתחיל הסיפוח שלי סעמ'ק !!!
חובה השבוע מתישהוא לחזור לשם !

עודד תכין לי איזה רעיון למסיבת פרידה יא חמור !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי עוד שבוע מתחיל הסיפוח שלי סעמ'ק !!!
חובה השבוע מתישהוא לחזור לשם !

עודד תכין לי איזה רעיון למסיבת פרידה יא חמור !


בוקסה זה שם המשחק!!!!
מרוקנים את שפיים!!! יאללה בלאגן

הפעם הולכים מוקדם!!! :D
דרך אגב... אם לא ירד גשם אז לא יהיה בוץ
טיול השטח יהיה יותר כיף :D
oDrori
נו יאללה בואו איזה מפגש פרידה או משהו!

luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
נו יאללה בואו איזה מפגש פרידה או משהו!

עודד היום בערב אני יקבל את הלו"ז שלי לשבוע הקרוב.

אני לא צוחק נעשה משהוא השבוע כוסאמק על הסיפוח הזה

תזיז את ההורים שלך מהבית איזה יום
oDrori
ים או לילה?

תחדש על האוואטר ד"א :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement