return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Another Lovely Day 31 Januari
View this Thread in Original format
Gaby
Boka!!!

Mer info kommer senare...
Icarus
quote:
Originally posted by Gaby
Boka!!!


Bara om James Holden lirar igen.
reveal
kan ju inte boka en grej utan att veta vad det är ;) fast man kan "lägga undan" datumen såklart ;)
SteveTranz4ever
Allt hänger på DJs å musik typ... som de va sist tycker jag det var alldeles för slö bpm ... man får se :)
Gaby
Jag lovar att det kommer att bli bra ;)
AC.
Jag vill ta igen det jag förlorade på nyår :(
WhiteRussian
Dave Seaman är huvudnamnet e jag till 90% säker på.

Källa: Lucien Foorts Message Board
Amnezia
lätt jag ska dit...har till å med tajmat in me ledigt från lumpen:rolleyes: :D

missa både lucien å holden på hemmaplan...hoppas bara på ett nytt stort namn lr gärna samma igen...

borde inte infon komma up snart...e ju inte långt kvar???:eyes:
lonne
Glider mer än gärna på denna. Jag såg Holden förra året, som jag

tycker är grym som både producent och dj.Tråkigt nog var han rätt dålig vid de tillfället.
Gaby
Från Fokuseds nyhetsbrev:


Nyårslöften...

Nytt år kräver nya löften, så vi biter oss i läppen och lovar att 2003 kommer bli ett av de största klubbåren i Sveriges historia. Det här året kommer Fokused bjuda in några av de allra största dj-namnen i världen, anordna fler och större event än någonsin och skapa den klubbscen Sverige saknat. Dessa löften kanske vi kommer att få äta upp, men vi kommer ha gjort allt i vår makt för att uppfylla dem.

För att visa att vi menar allvar börjar vi lite smått med att ta hit Dave Seaman till Fokused 2-års jubiléum den 31 januari. Då vi länge har önskat att göra ett lite mindre och mer intimt event finns det endast 500 platser till denna speciella kväll. Dave kommer bjuda på ett 3-timmar långt födelsedags-set med start kl. 00.00. Parham och Dana kör en av deras sällsynta och helt galna back-to-back-spelningar och vi gör ett återbesök till sommaren och Stacy.

Festen startar kl. 21.00 och fram till 23.00 bjuder vi på drink och tilltugg. Observera att endast 500 biljetter finns och de släpps onsdagen den 15 januari på Pitch, Svaj och Back to Plastic. Varken mer eller mindre.

Be alert, be early and be Fokused. Det kommer bli varmt, svettigt och riktigt riktigt lovley.

Välkomna till Another Lovley Day!

dbl
inga nyheter om att dem skall flytta till gbg istället??? ;)
Gaby
Glöm inte att köpa biljett. Går ej att komma in utan... Endast 400 kommer att släppas... Dave Seaman ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement