return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Basic* är tillbaka! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dioxys
vafan kan man inte vara äldre för? :(

ahja, falsklegg är väll nästa som gäller :whip:
Gaby
Är ni där tidigt så är det ju lättare ;)
Gaby
här kommer programet för Januari:

10.01 Parham + Jörgen Andreasson

17.01 JdotP + Paulo Zippari

24.01 Parham + Raymond


Missa inte Raymond o Parham !!! :whip: :whip: Raymond är något extra. För er som inte har hört honom innan är det nog dax ;)
Gaby
Party Ikväll!!! Be there!

Back to basic*

Basic* öppnar dörrarna igen efter juluppehållet och först ut är Parham och Jörgen Andréasson. Missade du dem på nyår får du chansen nu och för er som upplevde dem på Fokused NYE kan vi förtälja att den här gången kör de back to back. Wicked! Låt oss avliva myten om att januari inte är en klubbmånad. Kom tidigt, dansa massvis och stanna länge.

Återigen ett stort tack för att ni kom och gjorde nyårsafton så underbar.

Hälsningar,
Fokused



dbl
vill ju vara där.... varför e det inte i gbg istället :whip:
SteveTranz4ever
Jag å en polare tänkte dra lite bira på söder först sen ska jag dra med han till Basic... tyvärr e han lite fattig nu så vet nån vad inträde kan kosta ? Bara så man kan informera han...
Sen ska man ju bara hitta som sagt... :gsmile:
AC.
80 : -

Jag skall iväg på annat håll så jag kommer tyvärr inte närvara


EDIT: Kolla på dianas källare på www.alltomstockholm.se
de har karta annars kan du kolla på gulasidorna...
hur enkelt som helst att hitta
Gaby
Hoppas du hade kul Steve. Visst va det ett skönt ställe?
Parham o Jörgen var riktigt bra igår!!!
Vizay
synn att man e för liten för sånt här....hatar ålder :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
Hoppas du hade kul Steve. Visst va det ett skönt ställe?
Parham o Jörgen var riktigt bra igår!!!
Ja de va najjs... skön stämning... kul att se dig igen å kul å dansa med dig igen...

Jag å min polare drog vidare till båten sen, fasen va full jag blev tillslut :eyespop: hi hi.... happens... sen har jag typ legat å glott på film hela dagen as bakis... som sagt happens


.../ Steve me loiden

Gaby
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de va najjs... skön stämning... kul att se dig igen å kul å dansa med dig igen...

Jag å min polare drog vidare till båten sen, fasen va full jag blev tillslut :eyespop: hi hi.... happens... sen har jag typ legat å glott på film hela dagen as bakis... som sagt happens


.../ Steve me loiden


NAjs där!! Du såg lite sliten ut ett tag :crazy: Vi drog vidare till rummet o festa.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
NAjs där!! Du såg lite sliten ut ett tag :crazy: Vi drog vidare till rummet o festa.
Hey... happens :eyespop: ha ha
Vad e Rummet för pläjjs
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement