|
קצת פוליטיקה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| למה יש לי תחושה שזה הט'רד שאורן הכי אוהב? |
|
|
| DjChook |
טוב קצת על התשדירים
בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי
וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה
העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל
ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח
למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי
ש"ס האלה, לירות בוווו
ררר משגעים אותי כל הרבים האלה
אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?! |
|
|
| oDrori |
| אנשים אתם לא חושבים שאתם קצת קשוחים עם אורן? אני רואה פה התנפלות קקבוצתית עליו כל טרד פוליטיקה... בגלל זה לדעתי לא צריך לדבר על פוליטיקה כאן. |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב קצת על התשדירים
בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי
וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה
העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל
ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח
למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי
ש"ס האלה, לירות בוווו
ררר משגעים אותי כל הרבים האלה
אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?! |
אוקיי תגובה
כן , שינוי גמר אותי
שהם מעיפים את ש"ס
חחחח
ש"ס האלה , זה ממש מפריע לי שהם מאיימים על האנשים בכזאתי שטות
אם לא נלמד תורה יפול עלינו טילים , כאילו באמת , קצת הגיון
אלוהים שומר עלינו? איפה הוא היה בשואה, נופש בקריבים? עזבו את זה עכשיו
עבודה וליכוד כמו שאני אומר תמיד אותו חרא
מראים את מצנע גנרל , יופי רק את זה אנחנו צריכים
עוד גנרל, לא מספיק כל ראשי הממשלות שלנו גנרלים כמו מדינת עולם שלישית , שרון גם כן זבל , מואשם עכשיו במזה שחיתויות מפה עד להודעה חדשה, אבל עדיף שיישאר כי אם הוא הולך מקבלים את ביבי, עדיף שרון ממנו
מרץ תמיד מדברים לדור הצעיר
והדבר שהכי הכי הכי הכי גמר אותי
באמת שראיתי את זה התגלגלתי על הרצפה
מה כתוב בתשדיר של עלה ירוק
"אל תשכחו לקחת תעודות זהות"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תשדיר טוב, המסוממים האלה עוד יכולים לשכוח להביא תעודות
בטח בחירות קודמות הם לא עברו את אחוז החסימה רק בגלל זה
:happy2: :tongue3 :crazy: :haha: :tongue2 :toocool: :gsmile: |
|
|
| DjChook |
אני נשבע לך אבל שיש מה להתגאות בהם
הם הורידו את המימון בטירוף
(או שעשתה זאת המשטרה)
אתה זוכר בבחירות הקודמות התשדיר היה טראנס של התקווה ?!
עכשיו למטה רשום שהם לא מעודדים שימוש לילדים / חיילים
זה נחמד
ועדיין שמישהו יסביר לי מה נסגר עם המפלגות הערביות
מה זה היה ?!
דרך אגב יש עוד תשדיר ב 23:00 בערוץ 10 |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני נשבע לך אבל שיש מה להתגאות בהם
הם הורידו את המימון בטירוף
(או שעשתה זאת המשטרה)
אתה זוכר בבחירות הקודמות התשדיר היה טראנס של התקווה ?!
עכשיו למטה רשום שהם לא מעודדים שימוש לילדים / חיילים
זה נחמד
ועדיין שמישהו יסביר לי מה נסגר עם המפלגות הערביות
מה זה היה ?!
דרך אגב יש עוד תשדיר ב 23:00 בערוץ 10 |
זה הכל תשדירים סמויים
אל תדאג
משהו מאוד חשוד שם , בוא נגיד שהקטע העיקרי הוא להראות שהערבים הם גם בני אדם
אישה בוכה על קבר של הילד שלה - עאלק
ילד ערבי עם מחשב - יש כמה
וזה
חוץ מזה מוזר מאוד, לא מבין מה הם רצו להראות שם
תשאל את אחמד
=] |
|
|
| DjChook |
חחח אבל היא בכתה על קבר יהודי לא ?
לא צריך להיות איזה צלב של מוסלמים בקבר שלהם ? |
|
|
| luckystrike |
רותם אני באמת אוהב אותך אח שלהם !
חן כנ"ל ...
אורן אתה מקרה אבוד אחי ... אבל גם אתה אח שלהם אז זה בסדר ...
ראסמי זה הט'רדים האהובים עלייך
כמו שחן אומר - אתה מגיב רק עליהם בזמן האחרון ...
| quote: | Originally posted by nesher
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הפוסט הכי מצחיק בארץ
גבר, אני לא מבין בדתיים?
אז מה זה מה שרשמתי?
כל זה נובע מאי הבנה אני מבין
בסדר, אז תסביר לי מה טוב בהם?, תסביר לי למה מה שאמרתי לא נכון?
במקום להתווכח, אתה רושם זיוני שכל , מפד"ל גם כן
פחחחח, רואים תרמה שלך , טרנספר אה, השמדה, אתה לא מבין בגרוש מהחיים הקטנים שלך
חן , תגיד לי , הוא באמת בן-דוד שלך או שהוא מאומץ?
אתה בדיוק מה שאמרתי , אחד פתאום שלא מבין מהחיים שלו יבוא ויגיד לי שאני טועה, ולא יסביר לי למה
ויגלוש לעניינים לא קשורים
מה אמרת פה, אתה רוצה לשכנע מישהו
יאללה ליכוד יאללה, היידה ביבי, הופה הופה הייי
בום בום
אתה אטום כמו איטונג, ויש לך בועת ברזל שלא נראה לי אפשר לרתח אותה
גבר, תפסיק לזיין תשכל ותתחיל לכתוב |
אחי עזוב הוא מקרה אאאבוד ...
פעם שנייה שהוא אומר לאחרים שנותנים הסברים לא לזיין את
השכל אבל לו אין הסברים ...
תקשיב במיוחד אצל הליכוד יש קטע של חינוך
רואים שאורן עובר שטיפת מוח בביית בקטע הזה
ואני לא יוצא בהתקפה פה עליו או משהוא כזה
אבל עדיין מי שמדבר ככה בעוד נהנה כבר ארבעה ט'רדים להגיד
דברים כאלה אבל פעם אחת לא נותן תשובות לדברים שאני
וחן ורותם ועוד אחרים אומרים פה זה רק עניין של חינוך
של ההורים ואין פה שום קשר לדיעה אישית של הבן-אדם
עצמו כי הוא פשוט לא מבין מספיק כדי לגבש דיעה ...
דרך אגב זאת הסיבה העיקרית לחוק של 18+ בשביל להצביע ...
| quote: | Originally posted by oDrori
אני רואה פה התנפלות קקבוצתית עליו כל טרד פוליטיקה... בגלל זה לדעתי לא צריך לדבר על פוליטיקה כאן. |
נמשיך לדבר על פוליטיקה ...
בארץ שלנו זה כמו השיחות על צבא
אין בררה ובייחוד במצב פה בפורום זה חשוב למה
אנשים יכולים ללמוד דברים אחד מהשני ולגבש או לשנות דעות
שלהם ...
ובקשר להתנפלות זה מעצבן פשוט שהוא לא נותן באף ט'רדים שום
הסבר לכלום ... מסוג האנשים שבאמת כמו שנשר
אמר יגידו היידה ביבי והיידה שרה בכנסים ובהפגנות
וכל אלה בלי לדעת מה קורה סביבם ...
עכשיו אני מבין איך קרה שכל האנשים הלכו עם ביבי אז
בהפגנה המפורסמת ליד הארון קבורה שהכינו לרבין לפני שהוא נרצח
עם השלטים של רבין לבוש בבגדי נאצים ... איזה הסתה ...
הבני זונות ...
וביבי הולך לו ככה ליד הארון קבורה
איך ??? איך אפשר להצדיק את הטמבל הזה אאאאההההה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב קצת על התשדירים
בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי
וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה
העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל
ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח
למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי
ש"ס האלה, לירות בוווו
ררר משגעים אותי כל הרבים האלה
אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?! |
טוב בקשר לתשדירים קצת מה שאני חושב
ראיתי רק היום את התשדירים - אתמול לא יצא לי ...
קיצר זה לא נכון מה שאמרת לגבי העבודה והליכוד
כרגיל הליכוד התקיף ב4 מתוך חמשת התשדירים שלו את
העבודה ... זה מה שהם יודעים לעשות רק לומר מה לא טוב
בצד השני והם עושים את זה כל בחירות ... העם שלנו מספיק
מטומטם כדי לא לראות שאין לליכוד כלום מה להגיד ולהציע על עצמם
אז הם מעדיפים להתקיף ולומר מה לא טוב בצד השני ...
כמו שהיה כתוב בעיתון היום שאפשר עוד לחשוב
שהליכוד היה באופוזיציה והעבודה היו בשלטון לפי
התשדירים ההתקפיים שלהם ...
לעומת זאת העבודה שצריכים גם להגיב התקיפו רק בתשדיר אחד
מתוך החמישה שלה היום וחבל שרק באחד ...
צריך לציין לטובה שהליכוד עושים את ההתקפה בצורה מעולה !
הם פשוט תותחים בזה ... כמו ביבי אין מה להגיד בלדבר
הליכוד חזק מאוד ואני מעריך אותם על זה ...
הקטע עם העכבר מעבדה שהם אמרו על העבודה - הם פשוט מקצועניים בלהתקיף ...
חבל שהעבודה כל כך גרועים בזה ...
למרות שהקטע עם הסנדק על המשפחה של שרון קרע אותי מצחוק ...
מצחיק כמ שזה נכון ועצוב ... משפחה של מאפיה מנהלת לנו את המדינה
ואנשים כמו ההורים של אורן גורמים לזה ...
לדעתי מבחינת העם התשדירים של הליכוד יותר טובים ...
למרות ששני המפלגות השקיעו ברור שיותר קל להתקיף כמו שהליכוד
עושה מאשר לייצג ...
הרג אותי שהליכוד מראה פיגועים כל הזמן ... מה הקשר ? הם הרי היו בשלטון ...
צחקו על זה גם בשי ודרור היום ...
את עלה ירוק לא ראיתי היום
למרץ היו תשדירים סבבה חוץ מהקטע עם יוסי ביליין שהיה לא ברור ...
ש"ס האלה פשוט העלו לי את הלחץ דם עם הדוסים המכוערים האלה
והרב עובדייה יימח שמו שלא מחליף בגדים אף פעם
המסריח הזה תמיד עם אותה חליפה גם בחמישים מעלות
איך לא חם לו שם בפנים עם הצמיג הזה על הראש ???
תחשבו מה מדינות אחרות חושבות עלינו שהם רואים את העובדיה
הזה מנהיג עשרת אלפים קופים דוסים ביד אליהו ??? אנחנו
נראים כמו מדינה משנות הביניים בגלל החרא עובדייה הזה !
לשינוי גם היו היום תשדירים טובים וראו שהם מנסים לומר
יותר מהקטע של שנאת חרדים ולפנות לצעירים ולמעמד הביניים ...
אני עוד התלבטתי למי להצביע ולפני כמה ימים החלטתי
שבטוח אני שינוי ...
אין מצב שמשהוא אחר - אם אני לא יצביע לשינוי כל פעם
שאני יראה בעיתון הודעה על כספים ששרון העביר לחרדים או
על כנס גדול כזה ביד אליהו אני ירגיש רגשות אשמה
שלא עשיתי משהוא להתנגד לקופים האלה ...
רק שינוי אחים שלי ... |
|
|
| DjChook |
מורן זו הדרך !!
תשמע אתמול עם הרב הגאון מושיקו ההומו הזה שדיבר על
שמע ישראל
תשמע אני חייב להגיד לך שהוא דיבר יפה, ובזה רבנים מומחים
אבל שמת לב משהו ...
הוא בכלל לא קשור למפלגה !
לא היה רשום
מועמד מס אמו או משהו
סתם הביאו אותו
למרות שכעסתי שהם מדברים על השואה, אני מאמין שהם היו במרדות בגטאות והכל |
|
|
| luckystrike |
באמת שאני לא מבין למה העבודה לא תוקפת יותר ...
שתלמד מהליכוד המעפנות קצת |
|
|
| oDrori |
כמו שאמרתי (וזה טרי משעורי הסטוריה) ... המחנה האזרחי קם רק בשביל להתנגד למחנה הפועלים, וכמו עמי ערב, לא היה לו ממש סביב מה להתאחד אז הוא מצא אוייב משותף, הערבים. מעולם לא היה לו משהו להציע, רק מה לבקר.
אם הייתי שמונה עשרה ומעלה עכשיו, אני באמת שלא הייתי יודע מה להצביע (למרות שעל ראש ממשלה אני סגור כמובן
ואין לי ספק שהמפלגה המצליחה ביותר בבחירות האלה הולכת להיות שינוי.
איזה מחיק עשינו היום בבי"ס שיעור בחירות... אני ייצגתי את שינוי ולדעתי הייתי הכי משכנע אבל מה שהיה טוב זה שאני וחברים שלי עלינו לייצג את מפלגת "גנג" ... יענו ניגרס וכו. היה כל כך מצחיק, ובסוף גם ניצחנו
:p |
|
|
|
|