|
Zomervakantie boeken, wie heeft er tips (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
afgelopen zomer beetje door t oostblok getrokken, geeindigd in Siofok (ballatonmeer) = best tof voor n week, al moet je zorgen dat je VEEL geld bij je hebt, anders verveel je je de pleuris....
grtz
WooT |
Ook een keer in Siofok geweest. Viel wel tegen. 2 aardige discotheken, maar wel DUUR!! Als het weer niet meezit heb je er geen te doen. Een weekje inderdaad, meer nie... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ook een keer in Siofok geweest. Viel wel tegen. 2 aardige discotheken, maar wel DUUR!! Als het weer niet meezit heb je er geen te doen. Een weekje inderdaad, meer nie... |
Hmm... komt me bekend voor, net alsof ik erbij was...
OH JA :D
Verder heb ik weinig ervaring met uitgaan in het buitenland, maar als ik de berichten mag geloven wordt Ayia Napa (op Cyprus) het nieuwe Ibiza dit jaar en de komende jaren... |
|
|
| MennoB |
| Ik heb eigenlijk geen ervaring met het op vakantie gaan en uitgaan in het buitenland. Ik ging vroeger wel naar zuid-frankrijk met mijn ouders, maar toen was ik nog te jong om echt opstap te gaan. Ik ben we de laatste jaren naar (iets buiten) renesse geweest en dat beviel me wel, maar ik ga dit jaar nog niet naar het buitenland op vakantie. Ik hoop volgendjaar wel, als de rest ook wil. Maar waar kun je dan het beste naar toe als 19-20 jarige?? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik heb eigenlijk geen ervaring met het op vakantie gaan en uitgaan in het buitenland. Ik ging vroeger wel naar zuid-frankrijk met mijn ouders, maar toen was ik nog te jong om echt opstap te gaan. Ik ben we de laatste jaren naar (iets buiten) renesse geweest en dat beviel me wel, maar ik ga dit jaar nog niet naar het buitenland op vakantie. Ik hoop volgendjaar wel, als de rest ook wil. Maar waar kun je dan het beste naar toe als 19-20 jarige?? |
Scharendieke? :D
mooie tijd daar ben ik ook 2 x heen geweest.. daar waar de liefelijke dames nog voor de charmes van eenvoudige jonge pubers vallen in het prachtige zeeland whaha
alleen jammer dat we er 1 jaar zeg maar verzopen zijn (en dan niet van het bier as u know what I mean :))
Dit jaar waarschijnlijk naar Gran Canaria ofzo, weet iemand of je daar kan golfsurfen?
en anders naar Portugal
maar goed, ff kijken wat het uiteindelijk wordt :D
! |
|
|
| TranceFool |
| Ik ben 2 jaar achter mekaar naar Lloret geweest....echt super gehad. Echt lomp feesten gewoon. Zou er dit jaar ook zo nog een keer naartoe willen, maar eigenlijk ook wel iets anders. Weet dus nog nie wat ik ga doen. Maar ik vind Lloret echt een aanrader :) |
|
|
| Joost008 |
Ben vorig jaar naar Salou geweest, was wel supergaaf kan ik vertellen zou er op zich wel weer heen willen maar we gaan toch ergens anders heen. Net als Punt kan ik aanraden om met het vliegtuig te gaan en NIET met een bus iig voor mij was het drama helemaal niet geslapen enzo echt erg....
Je kunt in Salou wel mooi stappen zijn wel aantal leuke discotheken oa. Pacha, Snoopy's en Flashback en veel feestcafe's voor de liefhebbers. Er komen ook regelmatig beroemde dj's daar toen wij er waren zijn we naar Gielen(yeah:D), Jurgen en Michel De Heij geweest.
We weten ook nog niet waar we dit jaar heen waarschijnlijk Mallorca maar dat weten we nog niet zeker. Is dat een aanrader voor 18/19 jarigen??? veel vrouwtjes???? goede uitgaansgelegenheden?? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Overigens ben ik vorig jaar in Blanes geweest, wat erg goed was bevallen (of niet Blik?)
|
Blanes vorig jaar was zeker tof
Dit jaar gaan we naar Kreta, alleen nu nog de discussie aangaan wanneer en voor hoeveel dagen, dat is altijd een probleem bij ons :( |
|
|
| ChooChoo |
Vorig jaar ben ik ook naar Chersonissos, kreta geweest. Dat was echt gaaf. dit jaar gaan we weer :D Lekker lamballen op Starbeach.:)
greetz |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Vorig jaar naar Chersonissos op Kreta geweest met vrienden. Echt super daar. Overdag met een lekker trance muziekje op Star beach, waar je van alles kan doen en dan 's avonds lekker uit in het centrum, waar het stikt van de kroegen en discotheken.
Plus dat er erg veel jongeren zijn wat op zich ook leuk is natuurlijk. Helemaal geen aggressieve sfeer, het zijn dan ook haast alleen maar Nederlanders :D |
Ben er vorig jaar ook geweest. Friet van Piet die thuisbezorgt :D en natuurlijk altijd wat te doen. Mocht je hierheen gaan denk er dan in godsnaam wel aan om een appartement met airco te nemen, anders zou je het wel eens niet uit kunnen houden. |
|
|
| ScuL |
Van mij kun je geen tips verwachten. Ik ga niet op vakantie om uit te gaan of te feesten zoals het gros van de jongeren. Er zijn genoeg leuke feesten met goede muziek in NL dus waarom zou je in het buitenland de drukte op zoeken.
Het is ook nog eens reteduur en zit je temidden tussen de dronke malloten. Bovendien heb ik een pleurishekel aan stranden en kan ik absoluut niet stil zitten/liggen. Dus ga maar ergens naar het middenlandse zeegebied dan kom je mij in ieder geval niet tegen :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Jappio
Scharendieke? :D
mooie tijd daar ben ik ook 2 x heen geweest.. daar waar de liefelijke dames nog voor de charmes van eenvoudige jonge pubers vallen in het prachtige zeeland whaha
alleen jammer dat we er 1 jaar zeg maar verzopen zijn (en dan niet van het bier as u know what I mean :))
Dit jaar waarschijnlijk naar Gran Canaria ofzo, weet iemand of je daar kan golfsurfen?
en anders naar Portugal
maar goed, ff kijken wat het uiteindelijk wordt :D
! |
Camping Puin en Zand?? |
|
|
| Rinus |
| Ik ga dit jaar denk ik niet alleen echt op vakantie. Ik denk gewoon met me ouders mee daarnaast wil ik dit jaar wat zomer festivals/feesten in europa bezoeken. |
|
|
|
|