|
låt
|
View this Thread in Original format
| Endre |
postade den här i promotion delen, utan vidare lycka, tänkte pröva lyckan här och se om den är någe större :(
Flora (4am mix)
Flora (original mix)(ambient)
bil / afterhours / hejsvejs - stajl
|
|
|
| Dioxys |
precis lyssnat igenom 4am mixen :)
riktigt skön faktiskt :)
får ju rysningar såhär när man precis vaknat :crazy:
men en sak bara, i början :) när det håller på å bygger upp å sådär, kanske bara är mina högtalare (vem vet?) men det lät lite för distat/brusigt för att den ska ge en renare njutningskänsla :)
ska vara lite mer mjuka ljud?
ahja, jag är ingen expert direkt :) |
|
|
| Treo |
Helskön produktion och melodi med bra potential. men jag håller till viss del med dioxys, det kanske hade gått att hitta ett "renare" regn sampel.. men det dominerande känslan jag får av låten är den som man får ibland när man sitter o hör på en låt och tänker "nu skulle det bli jättebra om låten gick si och så" och så väntar man på att det skall hända men det kommer aldrig lixom :) men den är väldigt bra med dom förändringar som finns i mitt huvud just nu ;) finns det några remix möjligheter ?
-Treo- |
|
|
| Endre |
tack för kommentarer, och remix möjligheter finns ;) är 2 som remixar just nu, en prog mix + en Tranc'N'Bass stil :)
|
|
|
| dbl |
låter ju riktigt fint :)
original mix passar nog bra som god natt visa.. eller låt :)
remixa.... hmm... håller på med en låt nu... fast jag har ingen melodie till den och kan inte komma på nån heller.. :(
så kanske |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by dbl
låter ju riktigt fint :)
original mix passar nog bra som god natt visa.. eller låt :)
remixa.... hmm... håller på med en låt nu... fast jag har ingen melodie till den och kan inte komma på nån heller.. :(
så kanske |
tack tack mannen, :)
gör som du vill, 3 pers på den redan, bara kul med fler ;)
|
|
|
| Nyx |
| Lyssnar aldrig på ambient, men flora var faktiskt helskön..det var rätt bra tryck i den kicken..testade maxa subban! :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Endre
tack tack mannen, :)
gör som du vill, 3 pers på den redan, bara kul med fler ;)
|
skulle ju alltid kunna försöka mig på den och sen om det blir nått bra så blir det :) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Nyx
testade maxa subban! :D |
:D |
|
|
|
|