return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
drugs.. hot or not? (pg. 2)
View this Thread in Original format
M5
dikke 100% not....
Bellie
Julllie trippen teveel jongens!! :D

Je leeft maar fokking 1 keer.Wil je helemaal brandschoon van binnen je graf in.Ok en begin niet gelijk over heroine en al die want dat is ook TE erg.Maar pilletje MOET ABSOLUUT kunnen.Je doet niemand kwaad in tegenstelling tot iemand die vet veel gedronken heeft en vet agressief wordt.Van XTC wordt je niet agressief,je maakt alleen maar vrienden.

dus voor mij een vette dikke harde HOT!!!

GREETZ!!
Opti
quote:
Originally posted by Bellie
dus voor mij een vette dikke harde HOT!!!

YEAHHHH BABY:D:D:D
Robvef
Ik vind dat er eigenlijk een optie te weinig staat. Ik had graag ook nog gezien dat er zoiets als: Niet voor en niet Tegen bijstond.

Want eigenlijk denk ik er zo over. Ik heb uiteindelijk toch NOT gestemd, omdat ik op feesten mensen tegenkom die er echt niet met weten om te gaan.

Een vriend van mij slikt ook wel eens een pilletje, maar die houdt het bij een en af en toe.

Als je op een feest een pilletje slikt, zou je eigenlijk ca twee a drie maanden moeten wachten tot je er weer een slikt. Na zo'n periode zijn echt alle chemicalien uit je lichaam verdwenen. Dan is het gevoel de eerst komende keer weer bijna net zo goed.

Heb ik ooit ergens een keer gelezen.

Greetz
Miss Proximus
voor mij een dikke VETTE HOT!!!!!!!! :D gna..gna..
maar ik weet er dan ook mee om te gaan
op Shockers zag ik gewoon om 9 uur 's avonds al van die jonkjes van 15 helemaal van de kaart; dat is toch triest! meestal als ik gebruik op een feest, wacht ik tot ca. 12 uur voordat ik de eerste naar binnen knikker, anders weet je echt helemáál niet meer waar het feest over ging! niet dan? :)
op shockers lekker weer wat snel naar binnen gesnatsched (ja hallo, ik moest werken van 7 uur, tot 10 uur 's ochtends!) dat was lang geleden! heerlijk!!! :)
lekker puh!
Robvef
Maakt verder niet uit. Zoals je al zegt kun je er mee omgaan en dat vind ik in ieder geval de belangrijkste voorwaarde als drugs gebruikt. Dat je nog maar vaak vage avonden mag hebben.

Greetz
BlaiR.WitcH
ja Robvef .. heb je eigenlijk wel gelijk in.
ik heb er zelf ook niks op tegen , maar voor mij persoonlijk is en blijft het een dikke NOT.

Rally-ho
Miss Proximus
ik snap niet waarom ik me er steeds over blijf verbazen dat jullie toch zo lief zijn! aaaaaaw :)
Robvef
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik snap niet waarom ik me er steeds over blijf verbazen dat jullie toch zo lief zijn! aaaaaaw :)

Wij zijn lief geboren!!!!! LoL :D :D :D
Jesse
Mooie smiechtBlaartje, elk weekend strak staan v/d pillen en je zelf hier heilig verklaren!

BlaiR.WitcH
blah blah

Rally-ho
Akira
nou ja voor mij persoonlijk gebruik ik niks...
maar ja een pilletje op zijn tijd waarom eigenlijk ook niet??dus ja ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement