|
Iedereen moet nu achter zn pc vandaan en naar buiten!!! Het is té mooi weer!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik BAAAALLLL!!!!!!!! En morgen weer werken he. |
En morgen weer lekker weer! :D |
|
|
| Robvef |
Maar daar ga ik wel ontslag nemen. --> Ik werk 6 dagen per week en dat vind ik nu wel genoeg. Ik heb daar dan 8,5 jaar gewerkt (zaterdagbaantje).
Kan ik eindelijk ook gaan genieten van de zon. |
|
|
| Blik |
vandaag was TE relaxed, alleen maar het eerste uurtje les, daarna tot elf uur in het zonnetje gelegen, het was ook nog es LSD bij ons op school (Laatste Schooldag). na het buiten zitten lekker een terrasje gepakt en ook nog wat door Den Bosch gelopen, kleertjes gekocht, weer terrasje gepakt, gewoon een TE relaxte dag, en vanavond dan nog schoolfeest!!!
veel plezier allemaal met werken:Dhehe:p
mazzel |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Bellie
Straks effe op de kermis rondzwerven.En 's avonds lekker zuipen op terrasje ofzo.
Damn als NL altijd zon lekker weertje had was NL echt het vetste land op aarde.Trance Nation #1,Je mag wiet roken (legaal).HOLLAND RULEZ (in de zomer :D )
GREETZ!! |
IDD, Nederland rules, in de zomer. Ik heb net 4 halve liters naar achteren gewerkt op een terras in Venlo (nog altijd de stad met relatief de meeste kroegen van Nederland!!! En de meeste coffeeshops, maar dat is niet zo boeiend...) En vanavond ga ik nog maar eens denk ik. Het leven is goed, dat blijkt.
Geniet ervan mensen, je weet nooit hoe lang dit weer aanhoudt. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Geniet ervan mensen, je weet nooit hoe lang dit weer aanhoudt. |
Het hele weekend nog heb ik van "piet" gehoord |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Het hele weekend nog heb ik van "piet" gehoord |
Piet Rulezzz |
|
|
| Dwingo |
OT MO'R'N!!!!
Of zoiets...
Ik ga wederom lekker op een terrasje zitten...
mzzl! |
|
|
| Robvef |
Me 2.
Tot morgen of anders na het weekend. Ga nu van het goede weer genieten.
Mzzl |
|
|
| moogwai |
Het was vandaag en gisteren veel te mooi weer om op school te zitten :confused:
En wat nog erger is zijn die tropische temperaturen in Treinen (vooral die **^# buffels) en Bussen.. schandalig gewoon. |
|
|
| Rudy |
| En ik heb godverdomme volgende week centraal examen :(:( |
|
|
| Remy D |
| Volgende week wordt het weer kutweer... :(:( |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Rudy
En ik heb godverdomme volgende week centraal examen :(:( |
Ik hoop voor je dat het dan niet zo warm is. In ieder geval veel suc6. :D :D :D |
|
|
|
|