| GLoBaL-MUZiK |
יש דבר כזה שנקרא
איזוטופ
iZOtop
שהוא ממש תוכנה שמלבשת על הווינאמפ, אבל יש רק דמו שלה באינטרנט (וגם קראק) אז תחפש את זה
ישלה מלא פונקציות כמו להנמיך את הווקאל או רק את האס, או לשמוע את השיר כיאלו אתה מחוץ לדלת ומלא דברים
אה...וזה גם משפר את האיכות של הבאס והבהירות של הטראק
אז בהצלחה אם זה, לצערי פירמטתי את המחשב אז אין לי את זה
אבל חפש ב
mydownloader.com
חיפוש למירק אחד הטובים שיש |
|
|