return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
winamp plug ins
View this Thread in Original format
Segev
אז ככה פירמטתי את המחשב שלי ואני לא מוצא את הפלאג אין שהיה לי
זה פלאג אין שמשפר את איכות הקול בכללי
משהו יכול להמליץ לי על אחד טוב זה מאוד יעזור לי תודה:D
DjChook
אני לא מאמין בדברים האלה אז סורי

הכל תלוי ברמקולים לדעתי

אלא אם כן אתה רוצה לכוון אקוליזר
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא מאמין בדברים האלה אז סורי

הכל תלוי ברמקולים לדעתי

אלא אם כן אתה רוצה לכוון אקוליזר


agree !
GLoBaL-MUZiK
יש דבר כזה שנקרא
איזוטופ
iZOtop
שהוא ממש תוכנה שמלבשת על הווינאמפ, אבל יש רק דמו שלה באינטרנט (וגם קראק) אז תחפש את זה

ישלה מלא פונקציות כמו להנמיך את הווקאל או רק את האס, או לשמוע את השיר כיאלו אתה מחוץ לדלת ומלא דברים
אה...וזה גם משפר את האיכות של הבאס והבהירות של הטראק

אז בהצלחה אם זה, לצערי פירמטתי את המחשב אז אין לי את זה
אבל חפש ב
mydownloader.com
חיפוש למירק אחד הטובים שיש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement