|
Vem blir 2003:s första SweTA?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
tycker jag ska bli intressant att se :p
välkommen hit på förhand! hoppas att du kommer att trivas :) :stongue: |
|
|
| Dioxys |
*ser en damtuss blåsa förbi*
här var det tomt.. *eko*
...BRODER JAKOB...
:D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
*ser en damtuss blåsa förbi*
här var det tomt.. *eko*
...BRODER JAKOB...
:D |
hmmm... what? :stongue:
tog dig 10 minuter att spamma tråden :thepirate :p |
|
|
| Glorie |
reveal, va ska den personen få då? gratis blöjor i ett år? ;)
tsssss |
|
|
| Dioxys |
| :D var det en fälla kanske? :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
reveal, va ska den personen få då? gratis blöjor i ett år? ;)
tsssss |
ja, det är väl en bra idé? eller inte?
tssss på dig själv förresten :p |
|
|
| reveal |
kan det vara Goldiluxe som Glorie ska köpa blöjor till? :p
välkommen hit iaf! ;) |
|
|
| Goldiluxe |
VAD! VAAAD!?? Vad har jag vunnit!??:D
vad har jag gjort for att vinna?:eek:
en t-shirt SNALLLAAA!:haha:
far jag halsa till nagon oxa?
ok, jag vill halsa TILL MIN MAMMA! HEMMA i sverige, ossa vill jag halsa till min pappa, och min mormor, min syster och hennes bebis i magen,men jag vill allra helst halsa till TIESTO och ARMIN VAN BUUREN, och sjalvklart min van Misja Helsloot!
tack for att ni finns! keep the trance aliiiive!
tack sa mycket Tranceaddict for att ni gav mig chansen att bli SWE ta 2003's FORSTA medlem!ohh. eller nat.
Jag ar sa lycklig. |
|
|
| Dioxys |
hehehe :D
GRATTIS OCH VÄLKOMMEN!! |
|
|
| Goldiluxe |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hehehe :D
GRATIS OCH VÄLKOMMEN!! |
GRATIS! naaaeeee det skulle jag val inte vilja pasta!
hehehe ;) |
|
|
| Dioxys |
haha, ohyeah :D
jag skyller på min trötthet :D men tror fan inte nån tror på mig ändå :stongue: :stongue:
fan, mitt finger gillar inte dubbla t'n :( |
|
|
| Mystoz |
| Välkommen till TA Goldiluxe!!;) |
|
|
|
|