return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טייסטו
View this Thread in Original format
Major_X
מישהו היה אתמול בהופעה של טייסטו בדום???
ripcurl
quote:
Originally posted by Major_X
מישהו היה אתמול בהופעה של טייסטו בדום???


הוא לא היה בטי אל וי?!?!?!?:conf:
Major_X
לא יודע אחי
אני לא הייתי שם
עדיין. מישהו היה?
Hell_Copter
הוא היה בטי אל וי
אבל יש כבר ט'רד על זה...
למה לפתוח חדש?!
Major_X
לא ראיתי ט'רד על המסיבה שהייתה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא היה בטי אל וי
אבל יש כבר ט'רד על זה...
למה לפתוח חדש?!



הוא היה בעמוד השני
מה אתה רוצה ממנו
אני החזרתי אותו אחרי שראיתי שהוא פתח ט'רד על המסיבה הזאת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הוא היה בעמוד השני
מה אתה רוצה ממנו
אני החזרתי אותו אחרי שראיתי שהוא פתח ט'רד על המסיבה הזאת


בסדר קיבינימאט אתה רואה שלא עשיתי כלום עם זה
רק אמרתי שיש כבר ט'רד
luckystrike
חבר שלי היום דיברתי איתו הוא באילת

הוא אמר לי שטיאסטו דפק הופעה גם בבוקר
וחזר בצהריים !

יא אללה הוא אומר היה ענננננק ובלי סוף אנשים !

איזה מלך ...
סעמק הלוואי הייתי שם
אני לא מאמין שהיה לי חינם כמעט לאתמול ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement