|
טייסטו
|
View this Thread in Original format
| Major_X |
| מישהו היה אתמול בהופעה של טייסטו בדום??? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Major_X
מישהו היה אתמול בהופעה של טייסטו בדום??? |
הוא לא היה בטי אל וי?!?!?!?:conf: |
|
|
| Major_X |
לא יודע אחי
אני לא הייתי שם
עדיין. מישהו היה? |
|
|
| Hell_Copter |
הוא היה בטי אל וי
אבל יש כבר ט'רד על זה...
למה לפתוח חדש?! |
|
|
| Major_X |
| לא ראיתי ט'רד על המסיבה שהייתה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא היה בטי אל וי
אבל יש כבר ט'רד על זה...
למה לפתוח חדש?! |
הוא היה בעמוד השני
מה אתה רוצה ממנו
אני החזרתי אותו אחרי שראיתי שהוא פתח ט'רד על המסיבה הזאת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הוא היה בעמוד השני
מה אתה רוצה ממנו
אני החזרתי אותו אחרי שראיתי שהוא פתח ט'רד על המסיבה הזאת |
בסדר קיבינימאט אתה רואה שלא עשיתי כלום עם זה
רק אמרתי שיש כבר ט'רד |
|
|
| luckystrike |
חבר שלי היום דיברתי איתו הוא באילת
הוא אמר לי שטיאסטו דפק הופעה גם בבוקר
וחזר בצהריים !
יא אללה הוא אומר היה ענננננק ובלי סוף אנשים !
איזה מלך ...
סעמק הלוואי הייתי שם
אני לא מאמין שהיה לי חינם כמעט לאתמול ... |
|
|
|
|