|
גדנ"ע מזרחנים
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
ברור לי שאף פה לא יהיה בגדנ"ע של אלה שמרחיבים ערבית
אני רוצה לדעת אם מישהו היה כבר ואיך זה? אני יוצא ביום ראשון.. |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחח |
:conf: :conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
זה מדבר אותי השם
ומה שכתבת
:D |
|
|
| Hell_Copter |
ראסמי זה נראה לי חרא של דבר!!
היינו אמורים לצאת לזה בכיתה י
אף אחד לא רצה וביטלו
מי ילך לסדנאות וכאלה של ערבית
סתם זיון שכל |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי זה נראה לי חרא של דבר!!
היינו אמורים לצאת לזה בכיתה י
אף אחד לא רצה וביטלו
מי ילך לסדנאות וכאלה של ערבית
סתם זיון שכל |
אממממממ אחי דווקא אנשים מהשיכבה שלי שהיו שנה שעברה אמרו שהיו שם כוסיות אחושרמוטה רק שבאו לשם עם הסדינים הארוכות שהם לבשו הבנותת
זין רציני עם הדת הזאת |
|
|
| NyKoN |
תכלס אתם לא יודעים מה זה
זה יענו 5 ימים של לשבת ולהקשיב לכל מיני מבצעים שעשו אותם בזכות מודיעין ויש מלא צחוקים
ומלא בנות
מהבצפר שלי יוצאים 5 בנים ו25
וזה לא בגלל שלא נרשמו בנים... נרשמו יותר בנים מבנות בעיקרון
חפיף
אני יוצא מחר
עוד 5 ימים חוזר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תכלס אתם לא יודעים מה זה
זה יענו 5 ימים של לשבת ולהקשיב לכל מיני מבצעים שעשו אותם בזכות מודיעין ויש מלא צחוקים
ומלא בנות
מהבצפר שלי יוצאים 5 בנים ו25
וזה לא בגלל שלא נרשמו בנים... נרשמו יותר בנים מבנות בעיקרון
חפיף
אני יוצא מחר
עוד 5 ימים חוזר |
מה שעושה לך את זה גבר...
תהנה!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ברור לי שאף פה לא יהיה בגדנ"ע של אלה שמרחיבים ערבית
אני רוצה לדעת אם מישהו היה כבר ואיך זה? אני יוצא ביום ראשון.. |
אני אמור לצאת לזה ב 26-27 לחודש !
אמרו לי שאנחנו נהיה איזה 3 בנים מהכיתה עם עוד 3 מבית ספר אחר וזה
אמרתי למורה קבלי ביטול :)
עדיף להשאר בבית לדעתי.. |
|
|
| DjChook |
לא זוכר מה זה
חברים שלי היו בזה שנה שעברה
אין לי מושג מה זה
אהה.ה.. תעשה חיים
רק תסביר לי משהו אחד
אתה ימני קיצוני, מה אתה לומד ערבית ?!
אתה מתכנן לירות בערבי לפני שתרצה לדבר איתו אז למה אתה לומד את השפה שלו
אני חושב על זה עכשיו זה אחד המצחיקים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה ימני קיצוני, מה אתה לומד ערבית ?!
אתה מתכנן לירות בערבי לפני שתרצה לדבר איתו אז למה אתה לומד את השפה שלו
אני חושב על זה עכשיו זה אחד המצחיקים |
חחחחחחחח
אבל נראה לי שהתכוונת לשאול אם הוא מתכוון לדבר עם הערבי לפני שהוא ירה בו
לא לירות בו ואז לדבר איתו |
|
|
| DjChook |
הרעיון הועבר..
אתה צחקת..
זה מה שחשוב
סעמק הגרון כואב לי |
|
|
|
|