|
פתחו בי- יו מיד!
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
וואי אני סתם מעביר שנייה לבי יו לפני שאני יוצא מהבית... פתאום שומע תפרסומת של בי יו אומרים
:
"באולפן: אייל הופמן"
!!!!!!1
למי שלא יודע אייל הופמן זה-
DJ Trinity
:) :) |
|
|
| MoSH_MaN |
פשיי שיחק אותה!
חחח אולי הוא ישיםפ א תהשיר שלי |
|
|
| oDrori |
לא יודע מה השיר שלך, אבל בשעות כאלה הוא לא יוכל ממש להתקרב לטראנס... הוא שם קודם את החידוש של עופר ניסים ל-
I'm So Excited |
|
|
| Sniper |
נייס נייס
שיהיה לו בהצלחה |
|
|
| NyKoN |
בראסמי
כתוב באתר של בי יו שהוא היה גם בבוקר ואחה"צ הוא היה מ4 ויהיה עד 7 |
|
|
| dj trinity |
1.אני אייל אפרת
2.אולי עוד כמה חודשים אני יהיה שם..
3. צח!! מי שהיה איתנו במסיבה יום שישי זה בן דוד שלו |
|
|
| MoSH_MaN |
lol
חחח איזה ביאוס |
|
|
| itamarsan |
עם כבר מדברים על בי יוו
מישהו שמע את מול את הסט של אנטוני פאפאה מחוות היען כי זה היה גדול מהחיייםםםםםם |
|
|
| oDrori |
חחחחחחח
טעות שלי :)
אז למה לעזאזל הניק שלך באייסיקיו זה
ד"ר הופמן
???!?!?!?!?!?!? |
|
|
| dj trinity |
למה הכינוי של דיג'י סמוראי דיג'י סמוראי?
btw
ther is no special reason for the nickname... |
|
|
| luckystrike |
חחחחחחחחח
עודד קרעת אותי עם הקטע הזה ... |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח למי שלא יודע...
אתה זה שלא יודע
מצחיקול אתה עודד!!! :stongue:
| quote: | Originally posted by dj trinity
למה הכינוי של דיג'י סמוראי דיג'י סמוראי?
|
חחחחחח יאללה גם נבאס אותך...
כי השם משפחה שלו זה סמוראי!!! :haha: |
|
|
|
|