|
En klockren start jag gillar är...
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
hiver_and_hammers_hands_on_divine--step_by_step_(club_mix)
har nyss fått upp öronen =P för denna låt.. missat totalt =)
de absolut första sekunderna e riktigt najs :):thepirate |
|
|
| dbl |
tror aldrig jag har hört den.. skall nog ta och leta upp den då
EDIT: ett ställe i en låt som jag skarpt gillar som jag får ryssningar av när jag hör e 04:10 i Dito - sky (2xlc remix)..
har hört den en massa.. har den på minidisken |
|
|
| Glorie |
| hoho....A, fast ja gillar inte resten av låten..nå värst.. nu snackar vi intron :p |
|
|
| Treo |
York - Reachers of civilisation är väl kungen av intron :)
-Treo- |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
hoho....A, fast ja gillar inte resten av låten..nå värst.. nu snackar vi intron :p |
johodå... låten e ju jätte bra :) |
|
|
| Glorie |
Nyx, du e så bra som postar små klipp :) diggar det.. speciellt eftersom du har extra bra musiksmak ;)
dbl, neeheeej då :) :p |
|
|
| Vizay |
Way out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus
ohhhh gudomligt piano i den....så jävla otroligt förstummande vackert enligt mig....får aldrig nog :D
ska försöka göra ett klipp jag me ;) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf)..
grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf)..
grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=) |
I know over 200 ways to kill a ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma maaaaaaaaaaan *med robotröst* |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf)..
grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=) |
Grymt bra intro & en jaekligt fet låt! :disbelief
"I know over 200 ways to kill one"..dunk-bas-dunk-bas-dunk-bas-dunk-bas..
btw..för er som inte redan visste det så är det Kai Winter från Hennes & Cold
och en snubbe vid namn Boris Hafner, som ligger bakom succén Derb! Retribution
har lite utav ett typiskt Derbsound. Nämligen att använda sig av klippta vocals
mellan varje kick! |
|
|
|
|