return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
En klockren start jag gillar är...
View this Thread in Original format
Glorie
hiver_and_hammers_hands_on_divine--step_by_step_(club_mix)
har nyss fått upp öronen =P för denna låt.. missat totalt =)

de absolut första sekunderna e riktigt najs :):thepirate
dbl
tror aldrig jag har hört den.. skall nog ta och leta upp den då

EDIT: ett ställe i en låt som jag skarpt gillar som jag får ryssningar av när jag hör e 04:10 i Dito - sky (2xlc remix)..

har hört den en massa.. har den på minidisken
Glorie
hoho....A, fast ja gillar inte resten av låten..nå värst.. nu snackar vi intron :p
Treo
York - Reachers of civilisation är väl kungen av intron :)

-Treo-
Nyx

DJ Navi - Cherry Traxx

Låten början med en så jäkla skön melodi som man kan lyssna på om och om igen!
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
hoho....A, fast ja gillar inte resten av låten..nå värst.. nu snackar vi intron :p


johodå... låten e ju jätte bra :)
Glorie
Nyx, du e så bra som postar små klipp :) diggar det.. speciellt eftersom du har extra bra musiksmak ;)

dbl, neeheeej då :) :p
Vizay
Way out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus


ohhhh gudomligt piano i den....så jävla otroligt förstummande vackert enligt mig....får aldrig nog :D


ska försöka göra ett klipp jag me ;)
TrancE_GyLLe
den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf)..

grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=)
Vizay
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf)..

grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=)


I know over 200 ways to kill a ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma maaaaaaaaaaan *med robotröst*

Nyx
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf)..

grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=)


Grymt bra intro & en jaekligt fet låt! :disbelief

"I know over 200 ways to kill one"..dunk-bas-dunk-bas-dunk-bas-dunk-bas..

btw..för er som inte redan visste det så är det Kai Winter från Hennes & Cold
och en snubbe vid namn Boris Hafner, som ligger bakom succén Derb! Retribution
har lite utav ett typiskt Derbsound. Nämligen att använda sig av klippta vocals
mellan varje kick!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement