|
מעניין מה הם אומרים אלינו??
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
כהרגלי לפני שאני נכנס לפורום שלנו אני נכנס ל
Europe
הכללי כדי לראות אם יש איזה שיחרורים של
deekay
או דברים מעניים אחרים
עכשיו נתקלתי במשהו מוזר בפורום הגרמני
ט'רד שהכותרת שלו היא
Israel overbeat thread
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=84428
וואלה אותי מעניין מאד לראות מה הם רושמים עלינו ולמה הם מתכוונים
יש פה מישהו שמבין קצת גרמנית???
*Edit: עכשיו ראיתי שזה לא רק עלינו זה גם על עוד מדינות... מוזר...י* |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
כהרגלי לפני שאני נכנס לפורום שלנו אני נכנס ל
Europe
הכללי כדי לראות אם יש איזה שיחרורים של
deekay
או דברים מעניים אחרים
עכשיו נתקלתי במשהו מוזר בפורום הגרמני
ט'רד שהכותרת שלו היא
Israel overbeat thread
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=84428
וואלה אותי מעניין מאד לראות מה הם רושמים עלינו ולמה הם מתכוונים
יש פה מישהו שמבין קצת גרמנית??? |
כן אחי
טראנסג'יאנט יוכל לעזור עם זה !
הנאצים האלו חחחחחח :)
באמת מעניין ... |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן אחי
טראנסג'יאנט יוכל לעזור עם זה !
הנאצים האלו חחחחחח :)
באמת מעניין ... |
הרגע ראיתי אותו מגיב שם..
שיבוא ויגיד מה נסגר שם???! |
|
|
| oDrori |
| בטח מדסקסים את המאבק... |
|
|
| nesher |
[19:55] can you translate this for me?
[19:55] i can..
[19:55] so please do
[19:55] moment
[19:55] thanks
[19:56] :]
[19:56] not connected to IL./.
yeah
the pizza !
lol
סתם ספאמרים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
[19:55] can you translate this for me?
[19:55] i can..
[19:55] so please do
[19:55] moment
[19:55] thanks
[19:56] :]
[19:56] not connected to IL./.
yeah
the pizza !
lol
סתם ספאמרים |
חחחחחחחחחחחחחח לכל פורום יש ט'רד ספאם
רק אצלנו זה מפוזר בכל הפורום :D |
|
|
| Rising |
בטח יש גם ליכלוכים פה ושם...
אבל זה טבעי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
בטח יש גם ליכלוכים פה ושם...
אבל זה טבעי |
לכלוכים יענו ספאם? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לכלוכים יענו ספאם? |
לא יעני מדברים לא יפה על ישראל |
|
|
| NaOren |
בואו נפתח טרד גם קללות על גרמנים נאצים
:-) |
|
|
| DjChook |
| אחכ אתה עוד תתפלא שהם מדברים עלינו, שאתה אומר שהם נאצים |
|
|
|
|