return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מעניין מה הם אומרים אלינו??
View this Thread in Original format
ripcurl
כהרגלי לפני שאני נכנס לפורום שלנו אני נכנס ל
Europe
הכללי כדי לראות אם יש איזה שיחרורים של
deekay
או דברים מעניים אחרים

עכשיו נתקלתי במשהו מוזר בפורום הגרמני

ט'רד שהכותרת שלו היא

Israel overbeat thread

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=84428

וואלה אותי מעניין מאד לראות מה הם רושמים עלינו ולמה הם מתכוונים
יש פה מישהו שמבין קצת גרמנית???

*Edit: עכשיו ראיתי שזה לא רק עלינו זה גם על עוד מדינות... מוזר...י*
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
כהרגלי לפני שאני נכנס לפורום שלנו אני נכנס ל
Europe
הכללי כדי לראות אם יש איזה שיחרורים של
deekay
או דברים מעניים אחרים

עכשיו נתקלתי במשהו מוזר בפורום הגרמני

ט'רד שהכותרת שלו היא

Israel overbeat thread

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=84428

וואלה אותי מעניין מאד לראות מה הם רושמים עלינו ולמה הם מתכוונים
יש פה מישהו שמבין קצת גרמנית???


כן אחי
טראנסג'יאנט יוכל לעזור עם זה !

הנאצים האלו חחחחחח :)
באמת מעניין ...
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
כן אחי
טראנסג'יאנט יוכל לעזור עם זה !

הנאצים האלו חחחחחח :)
באמת מעניין ...


הרגע ראיתי אותו מגיב שם..
שיבוא ויגיד מה נסגר שם???!
Q-PiXeL
http://babelfish.altavista.com/
ניסיתי להשתמש בזה אבל לא ממש עוזר...

בכל מקרה ההודעה השניה זה
"מה טעם פיצה"
oDrori
בטח מדסקסים את המאבק...
nesher
[19:55] can you translate this for me?
[19:55] i can..
[19:55] so please do
[19:55] moment
[19:55] thanks
[19:56] :]
[19:56] not connected to IL./.

yeah
the pizza !
lol
סתם ספאמרים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
[19:55] can you translate this for me?
[19:55] i can..
[19:55] so please do
[19:55] moment
[19:55] thanks
[19:56] :]
[19:56] not connected to IL./.

yeah
the pizza !
lol
סתם ספאמרים


חחחחחחחחחחחחחח לכל פורום יש ט'רד ספאם
רק אצלנו זה מפוזר בכל הפורום :D
Rising
בטח יש גם ליכלוכים פה ושם...
אבל זה טבעי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
בטח יש גם ליכלוכים פה ושם...
אבל זה טבעי


לכלוכים יענו ספאם?
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לכלוכים יענו ספאם?


לא יעני מדברים לא יפה על ישראל

NaOren
בואו נפתח טרד גם קללות על גרמנים נאצים

:-)
DjChook
אחכ אתה עוד תתפלא שהם מדברים עלינו, שאתה אומר שהם נאצים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement