return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אנשים אני מוכר את הציוד שלי... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by oDrori
כשהגיע לפאנקי פיש הויניל שאתה הזמנת של דרימלאנד, הם התקשרו אליי כי השארנו את המס' שלי. טרחתי גם להודיע לך על זה ואתה אומר לי שתיקח אותו. כשאני מגיע לשם, שבוע אחרי מתי שסיכמנו שתקח את זה, מסתבר שעוד לא קנית אותו, תוך כדי שאתה נעלם מהשטח. היה לי הרבה מזל שהחבר'ה שם מספיק נחמדים לוותר לי כי אם לא הייתי צריך לקנות אותו בעצמי.


אחי לא היה לי זמן בגרוש אני ממש מצטער שזה דפק אותך, זה לא היה בכוונה.....
oDrori
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אחי לא היה לי זמן בגרוש אני ממש מצטער שזה דפק אותך, זה לא היה בכוונה.....


אה וול, חפיף אני מניח. הצטברו לי עצבים כמה חודשים...
Sniper
שלחתי פי אם
Dj Moriano
אני רואה שיש פה כמה שרוצים את הפיונירים אבל מה עם המיקסר???
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
כשהגיע לפאנקי פיש הויניל שאתה הזמנת של דרימלאנד, הם התקשרו אליי כי השארנו את המס' שלי. טרחתי גם להודיע לך על זה ואתה אומר לי שתיקח אותו. כשאני מגיע לשם, שבוע אחרי מתי שסיכמנו שתקח את זה, מסתבר שעוד לא קנית אותו, תוך כדי שאתה נעלם מהשטח. היה לי הרבה מזל שהחבר'ה שם מספיק נחמדים לוותר לי כי אם לא הייתי צריך לקנות אותו בעצמי.


חחחח דרורי עלק נחמדים
יש לך מזל שיובל היה שם איתך עם הג'קט של השחקני פוטבול שלו הידוע לשימצה!!
:)
הם פחדו להתקרב אליך בכלל הם ידעו שאם הם יגידו לא אני יקפוץ עליהם
;)
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחח דרורי עלק נחמדים
יש לך מזל שיובל היה שם איתך עם הג'קט של השחקני פוטבול שלו הידוע לשימצה!!
:)
הם פחדו להתקרב אליך בכלל הם ידעו שאם הם יגידו לא אני יקפוץ עליהם
;)

חחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עם הדיבור הגוף ראשון ...
oDrori
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחח דרורי עלק נחמדים
יש לך מזל שיובל היה שם איתך עם הג'קט של השחקני פוטבול שלו הידוע לשימצה!!
:)
הם פחדו להתקרב אליך בכלל הם ידעו שאם הם יגידו לא אני יקפוץ עליהם
;)


חחחחח :) ראסמה :)

?אבל גם אני נראיתי די גזעי... נכון? נכון
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
חחחחח :) ראסמה :)

?אבל גם אני נראיתי די גזעי... נכון? נכון


חחחחחחחח.. בטח אחשלי
NO DOUBT ABOUT THAT...
אחרי המיץ אקטישוק (נטול גרעינים) עם בננה איך אתה לא יכול להיות גזעי
ולא לשכוח איזה בקר על כל הראש לעשות לך ת'יום
oDrori
חחחחחח עכשיו הרגת אותי בדם חם אחי:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

אבל חלאס לזבל לאיתן תטרד
:p
fishomen
אני מעונין ב CDJ
איי סיי קיו 51735697

DjChook
BUMP
כאילו מטורףףףף


פאק באמת איפה מוריאנו
Rising
חח איזה באמפ :crazy:

כאילו זה לא אקטואלי כבר????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement