|
אנשים אני מוכר את הציוד שלי... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oDrori
כשהגיע לפאנקי פיש הויניל שאתה הזמנת של דרימלאנד, הם התקשרו אליי כי השארנו את המס' שלי. טרחתי גם להודיע לך על זה ואתה אומר לי שתיקח אותו. כשאני מגיע לשם, שבוע אחרי מתי שסיכמנו שתקח את זה, מסתבר שעוד לא קנית אותו, תוך כדי שאתה נעלם מהשטח. היה לי הרבה מזל שהחבר'ה שם מספיק נחמדים לוותר לי כי אם לא הייתי צריך לקנות אותו בעצמי. |
אחי לא היה לי זמן בגרוש אני ממש מצטער שזה דפק אותך, זה לא היה בכוונה..... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אחי לא היה לי זמן בגרוש אני ממש מצטער שזה דפק אותך, זה לא היה בכוונה..... |
אה וול, חפיף אני מניח. הצטברו לי עצבים כמה חודשים... |
|
|
| Dj Moriano |
| אני רואה שיש פה כמה שרוצים את הפיונירים אבל מה עם המיקסר??? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
כשהגיע לפאנקי פיש הויניל שאתה הזמנת של דרימלאנד, הם התקשרו אליי כי השארנו את המס' שלי. טרחתי גם להודיע לך על זה ואתה אומר לי שתיקח אותו. כשאני מגיע לשם, שבוע אחרי מתי שסיכמנו שתקח את זה, מסתבר שעוד לא קנית אותו, תוך כדי שאתה נעלם מהשטח. היה לי הרבה מזל שהחבר'ה שם מספיק נחמדים לוותר לי כי אם לא הייתי צריך לקנות אותו בעצמי. |
חחחח דרורי עלק נחמדים
יש לך מזל שיובל היה שם איתך עם הג'קט של השחקני פוטבול שלו הידוע לשימצה!!
:)
הם פחדו להתקרב אליך בכלל הם ידעו שאם הם יגידו לא אני יקפוץ עליהם
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחח דרורי עלק נחמדים
יש לך מזל שיובל היה שם איתך עם הג'קט של השחקני פוטבול שלו הידוע לשימצה!!
:)
הם פחדו להתקרב אליך בכלל הם ידעו שאם הם יגידו לא אני יקפוץ עליהם
;) |
חחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עם הדיבור הגוף ראשון ... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחח דרורי עלק נחמדים
יש לך מזל שיובל היה שם איתך עם הג'קט של השחקני פוטבול שלו הידוע לשימצה!!
:)
הם פחדו להתקרב אליך בכלל הם ידעו שאם הם יגידו לא אני יקפוץ עליהם
;) |
חחחחח :) ראסמה :)
?אבל גם אני נראיתי די גזעי... נכון? נכון |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחחחח :) ראסמה :)
?אבל גם אני נראיתי די גזעי... נכון? נכון |
חחחחחחחח.. בטח אחשלי
NO DOUBT ABOUT THAT...
אחרי המיץ אקטישוק (נטול גרעינים) עם בננה איך אתה לא יכול להיות גזעי
ולא לשכוח איזה בקר על כל הראש לעשות לך ת'יום |
|
|
| oDrori |
חחחחחח עכשיו הרגת אותי בדם חם אחי:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
אבל חלאס לזבל לאיתן תטרד
:p |
|
|
| fishomen |
אני מעונין ב CDJ
איי סיי קיו 51735697 |
|
|
| DjChook |
BUMP
כאילו מטורףףףף
פאק באמת איפה מוריאנו |
|
|
| Rising |
חח איזה באמפ :crazy:
כאילו זה לא אקטואלי כבר???? |
|
|
|
|