|
Grattis robstar!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
checkade där, men såg den inte :( |
då har s4, den gamle räven, flyttat den |
|
|
| robstar |
Awww! :D
Nu värmer de i mitt bruna sönder rökta hjärta! :D
Tackar! :)
Låten som ni ladda upp StÄvÄs ftp ere Hardmixen lr?
Kan va så att de e gammla versionen, den e iofs bättre än nya.
Fast productions mässigt så eren lite Tackig.
*bugar å bockar* :tongue2 |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by dbl
var nånstans???
hittar den inte :( |
Hade inte du redan den. ;)
 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Hade inte du redan den. ;)
|
mjo, jag har den.. tänkte på att mixen fanns på steves ftp :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
då har s4, den gamle räven, flyttat den | Detta är sökvägen
ftp TA-Sweden\Upload\By reveal\Parker-Beams_of_Gaia-Vinyl-2002-EOM |
|
|
| Nyx |
Oj..grattis robstar..inte illa! :eek:
ska tanka ner mästerverket nu! :D
|
|
|
| Connector |
| grattis robstar! :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Dioxys |
jo verkligen grattis!!
hel impad!! :D |
|
|
| robstar |
Faanks guys. :D
LateR... :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
GRATTIS!!! :)
Det är REEESPECT faan.. :p |
|
|
| Trance Christer |
| fan vad roligt för dig robstar riktigt kul !!!!! |
|
|
|
|