|
Ayumi Hamasaki - Trauma (incl. Dumonde Remix)
|
View this Thread in Original format
| Acidophilus |
WWWWWWAAAAAATTTT!!!!!!!
9 dagen geleden zag ik deze plaat op Ebay en besloot een bod te doen. Ik heb 3 dagen het hoogste bod gehad met 20 Euro en toen werd ik overboden tot 51 Euro.
Maar kijk eens voor de gein op welk bedrag hij nu staat...!!! (met nog 2 dagen te gaan...)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...&item=935397672
't Schijnt dat die plaat vrij zeldzaam is...;)
(Ik weet dat deze draad hier niet hoort...maar vond het wel aardige info) |
|
|
| kolkiewolkie |
322 euro voor een stukkie vinyl!!
crimineel, dat zijn bedragen waar ik een auto voor koop :crazy: |
|
|
| ScuL |
| het is wel een gruwelijk vette vinyl :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Alsje die koopt zou et egt leuk zijn als er gelijk een dikke kras opkomt bij de eerste x draaien...:D |
|
|
| Apoptosis |
| Dus je gaat ervoor? :D :p :wtf: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Alsje die koopt zou et egt leuk zijn als er gelijk een dikke kras opkomt bij de eerste x draaien...:D |
Hehe... ja, of als je 'm net hebt gekocht blijkt dattie gewoon gereleased gaat worden :toothless |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehe... ja, of als je 'm net hebt gekocht blijkt dattie gewoon gereleased gaat worden :toothless |
hahaha ja das helemaal geweldig :D |
|
|
| LightForce |
| Okay het is een rare vinyl, en het is een super lekker nummer. Maar 322 euro voor een vinyl vindt ik toch belachelijk veel. MEt die 322 euro kan ik mooi wel die B&W 601 rear boxen kopen :haha: |
|
|
|
|