return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ממצב אחים שלי??!!??! כנסו
View this Thread in Original format
AnthemFreak
ממממממממממצב אחים שלי!!?!?##$^&
יואוו כמה זמן לא כתבתי פה ת'רד...
בקיצור היו לי פווול בעיות עם המחשב וגם היה לי מלא לחץ מהבצפר..
אז ככה שלא יצא לי לתקן את המחשב..
אבל!! סוף סןף הלחץ נגמר והנה אני כאן מדבר איתכם בסטלניות שכזאת
-------
אני יגש לנושא....
בקושי יש לי מוסיקה על המחשב למה חבר שלי היה אמור לשמור לי על השירים בזמן שאני מסדר את המחשב ואחרי שהמחשב יתוקן אני יבוא עם ההרד דיסק שלי ויעביר הכל בחזרה....
אבלל... הטמבל מחק לי את השירים.. בטח לא בכוונה אבל עדיין!!
אז אני צריך להוריד..
היה את ההאב הזה לטראנסים פסיכדליים..
משהו יכול לרשום את הכתובת שלו
משהו עם psylab
אני מדבר על האב בדיירקט קונקט כן...!!??!
תודה מראש
אנשכם
ANTHEMFREAK (SHIRAN TAL THE KING)!!!
ועוד משהו..
אני יודע שזה אולי צריך להיות קשור לטרד המלצות..
אבל אם יש איזשהוא שיר פצצה!!!! שיצא בשבועיים האחרונים תרשמו אותו בקשה פה!!
אם אתם משתפים פעולה אל תרשמו סתם שירים שלדעתם הם חמודים... תרשמו טראקים שהם משהו יוצא דופן... רק אם יש כן??!!
תודההההה רבבבבהההההה
ולהתראות:)
DjChook
200.149.5.4

זה האייפי של
PsyLab Inc.

יש עוד אחד אבל מעיפים משם מי שאין לו 2 ג'יגה של פסיכודאלי אז זה לא ראלי לפרט עליו
oDrori
73384735
אייסיקיו... נפנק אותך
AnthemFreak
תודה רבה!
עודד אני ידבר איתך כבר באיי סי קיו!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement