|
בחירת הטראק הטוב ל 2002 של טראנס אדדיקט
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
לאלה מכם שלא מבקרים בפורומים האחרים באתר
נפתחו כבר הפולים של ההצבעה לטראק הטוב של 2002
כנסו לפה כדי להצביעה
שנה שעברה אם אני לא טועה זכה
Flight 643
מעניין מה יקח השנה...
אז יאללה זוזו להצביעה!
:D |
|
|
| DjChook |
הצבעתי בשני טרדים ומספיק לי
מה עם השטויות של מורן, נמאס לו מיזה ? |
|
|
| Hell_Copter |
כנראה שנמאס לו...
חפיף...
ושנה שעברה זכה אורבן טריין... |
|
|
| oDrori |
שנה שעברה לקח
Urban Train
לקח מקום שני Rapture והרמיקס של ריווה ל
אבל הרמיקסים של ארמין וריווה ביחד קיבלו יותר קולות מאורבן טריין.
ויאללה אנשים כנסו להצביע! |
|
|
| Trance man |
הצבעתי בכל הפולים, אבל אני רואה ש
Sasha - Wavy Gravy
לא מקבל שם הרבה קולות...
וזה חבל..
הקטע הזה צריך להיות בין ה3 הטובים של השנה..:whip:
אנשים תצביעו לסשה!!!!!!! :D |
|
|
| MoSH_MaN |
צריך לנצח
סאט'ורן סאן
או
nothing
אבל אני לא חושב ש
james holden - nothing
ינצח בגלל השנאה להאוס |
|
|
| Rising |
לאאא
Moonshine
או
Summer Calling
צריכים לזכות!! |
|
|
| ripcurl |
Solar Stone - Solarcoaster
ללא ספק בכלל
ל-ל-א ס-פ-ק ב-כ-ל-ל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחח
ידעתי שמשהו של טיאסטו לקח
אבל לא הייתי בטוח
הטראק הטוב השנה מבחינתי הוא
signum - the second wave
יש אבל הרבה מועמדים פוטנציאליים טובים...
solarcoaster
summer calling
נראה לי אבל
moonshine
יקח, מלא אוהבים אותו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
נראה לי אבל
moonshine
יקח, מלא אוהבים אותו... |
איזה בולשיט
זה שיר חמוד אבל ממש לא שיר השנה!!! |
|
|
| warpedd_ |
איכס איזה טראקים מאפנים
איפה הטראקים\רמיקסים האדירים של
nu nrg/ scot project /cosmic gate
ולסגו!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| luckystrike |
לא שכחתי חן אני פשוט נורא בתקופת לחץ בצבא
ועושים לי סיפוח של חודשיים עוד מעט
אני מבטיח שאני יעשה את זה בקרוב מאוד ...
בכל אופן אני זז להצביע עכשיו :) |
|
|
|
|