return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Kan iemand de nieuwe cd van tiesto (revolution mix) rippen & uploaden?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akira
ik ga hem nu downen !!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Om nog maar ff door te gaan op het "goeie" aan mp3s etc..

Tiesto had er zelf ook geen bezwaar tegen dat zijn muziek op mp3 komt.. hij is mede daardoor ook bekend geworden in het buitenland.. mensen hoorde hem.. en werden geinteresseerd.. heb ik erruges uit interview

Ook ist zo dat zon cd meer een visitekaartje is dan iets om dik aan te verdienen (deze heb ik net zelf verzonnne, maar er zit wel wat in)

en ik ben een luie flikker die al teveel geld uitgeeft..

ja heb ik ook gelezen in een interviewtje. Hij vind mp3 geweldig. hij wordt zo alleen maar gepromoot.

Hij zei zelfs en dit vind ik persoonlijk het mooiste wat ie ooit gezegd heeft. Hij zei dus dat ie het een eer vond dat wij zijn muziek downloaden. Dat is het grootste compliment dat ie kan krijgen. Ik vind het geweldig dat je zo kan reageren op iets wat hem behoorlijk veel geld kost.

Maar anderzijds ook weer veel oplevert natuurlijk, want hij wordt zo gratis gepromoot natuurlijk. Ik weet niet of ie er zelf nou zoveel beter van wordt, maar ik vind tiesto dus echt de MAN he.

Laterzzzz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement