|
צריבה מעל 700 מגה על דיסק של 700 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחחחחח שחר אהבתי
מה אתה מזיין את השכל שחר לפי השמועות לך לא חסר בכלללללל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחח שחר אהבתי
מה אתה מזיין את השכל שחר לפי השמועות לך לא חסר בכלללללל |
איזה שמועות? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שאתה מליונר |
נו ברור אל ידעתם..
אבל מה שמעניין זה שבדיוק מה שכתבת בפוסט הקודם אמרו לי היום בדיוק ככה !!!!11 |
|
|
| DjChook |
לא הייתי בביהס
DON'T KNOW... |
|
|
| Shahar |
| חן יש כוסיות ברמת אילן? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
חן יש כוסיות ברמת אילן? |
יא מעקף...
שאלת את זה בט'רד אחר והוא ענה לך
ובשביל מה יש איי סי קיו בכלל?!!? |
|
|
| DjChook |
ראסמי שחר יא קוף
תחבר תחבר לאיסי |
|
|
| Shahar |
וואי אל ראיתי שענית
ורועי זה נושא שמעניין את כלל האנשים אז זה חשוב שיהיה פה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
ורועי זה נושא שמעניין את כלל האנשים אז זה חשוב שיהיה פה |
יאלה, לפתוח סטיקי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואי אל ראיתי שענית
ורועי זה נושא שמעניין את כלל האנשים אז זה חשוב שיהיה פה |
תראה לי שניים שיודעים איפה זה בכלל!!! :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
יחחחחחחחח!
וחן איך הגעת לצפוניות אנלאאאאאאא יודע......
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תראה לי שניים שיודעים איפה זה בכלל!!! :rolleyes: |
חחחחחחחחחחחח תכלס.. זה חור כזה של מליינים בתוך שכונת פשע
חן היה גר שם בילדות שלו.. משם הוא נהיה מליין |
|
|
|
|