|
Awakenings 25 Augustus
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
Zo heb je dit wel is gezien!?!??!?! Dit ziet er wel heeeeel erg heftig uit dit hoor!! Er staat alleen niet bij waar het is... hoop dat ik het wel goed heb begrepen, deze line-up is namelijk een beetje te mooi om waar te zijn..!
Festival
25 Augustus
Adam Beyer
Ben Sims
Cari Lekebusch
Chris Liebing &
Steve Rachmad
Estroe
Gayle San
Jay Denham
Jerome
Kenny Larkin
Laidback Luke Leftfield (dj-set)
Marco Bailey
Miss Djax
Misstress Barbara
Mr. C.
Monika Kruse
Remy
Rolando
dj Rush
Samuel l.Session
Seutek
LATERZZ |
|
|
| Bellie |
klopt.wordt gehouden in spaarnwoude!!
hier wil ik absoluut ook naartoe!! (helemaal voor miss djax nu :D )
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Bellie
klopt.wordt gehouden in spaarnwoude!!
hier wil ik absoluut ook naartoe!! (helemaal voor miss djax nu :D )
GREETZ!! |
Ohhh daar heb ik iets over gehoord ja... het is ook een Outdoor Evenement toch??
Ja daar wil ook zeker heen man! Echt een meesterlijke line-up is dit!!! Hoe duur zijn de kaartjes, weet je dat?? |
|
|
| Robvef |
| Die staat genoteerd in mijn party agenda!!!! |
|
|
| Bellie |
ja het is buiten.volgens mij gewoon op dezelfde locatie waar dancevalley wordt gehouden.kaartjes zijn 70 of 80 piek.ben effe vergeten.het is wel gewoon overdag.niet 's avonds.
GREETZ!! |
|
|
| Dwingo |
Overdag is ook veel leuker
(vind ik)
Bovendien kan ik dan mijn vriendin zo ver krijgen dat ze mee gaat, want gewone feestjes die s'avonds beginnen en s'ochtends eindigen vind ze niet zo leuk. Om 3 uur begint ze al te jammeren dat ze moe is, maar aangezien de eerste trein dan pas vertrekt om een uur of 7 is het nog 4 uur afzien.
Eerlijk gezegd ken ik de meeste namen uit de line-up niet, maar ik ben langzamerhand aan wat harders toe. Dus als jullie zeggen dat dit goed is, neem ik daar jullie woord voor. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Overdag is ook veel leuker
(vind ik)
Bovendien kan ik dan mijn vriendin zo ver krijgen dat ze mee gaat, want gewone feestjes die s'avonds beginnen en s'ochtends eindigen vind ze niet zo leuk. Om 3 uur begint ze al te jammeren dat ze moe is, maar aangezien de eerste trein dan pas vertrekt om een uur of 7 is het nog 4 uur afzien.
Eerlijk gezegd ken ik de meeste namen uit de line-up niet, maar ik ben langzamerhand aan wat harders toe. Dus als jullie zeggen dat dit goed is, neem ik daar jullie woord voor. |
zou je dat je vriendin wel aandoen ?? zulke muziek !! |
|
|
| cenobite |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Overdag is ook veel leuker
(vind ik)
Bovendien kan ik dan mijn vriendin zo ver krijgen dat ze mee gaat, want gewone feestjes die s'avonds beginnen en s'ochtends eindigen vind ze niet zo leuk. Om 3 uur begint ze al te jammeren dat ze moe is, maar aangezien de eerste trein dan pas vertrekt om een uur of 7 is het nog 4 uur afzien.
Eerlijk gezegd ken ik de meeste namen uit de line-up niet, maar ik ben langzamerhand aan wat harders toe. Dus als jullie zeggen dat dit goed is, neem ik daar jullie woord voor. |
tis gewooneen zeikwijf! :P |
|
|
| Dj Lex |
Hey sorry jongens, misschien een beetje domme vraag, sorry dan, maar zijn dit allemaal techno dj's ofzo, want ik ken er namelijk geen 1. Ik luister dan ook vooral trance.
Mzzl Alex |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey sorry jongens, misschien een beetje domme vraag, sorry dan, maar zijn dit allemaal techno dj's ofzo, want ik ken er namelijk geen 1. Ik luister dan ook vooral trance.
Mzzl Alex |
yep.... en niet de minste!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey sorry jongens, misschien een beetje domme vraag, sorry dan, maar zijn dit allemaal techno dj's ofzo, want ik ken er namelijk geen 1. Ik luister dan ook vooral trance.
Mzzl Alex |
Ik ken ook de meeste namen niet... ben ook niet zo'n Techno liefhebber om het maar eens zwak uit te drukken :D
Alleen de Remy... is dat geen progressive DJ ? |
|
|
| Dj Lex |
Ja ben niet echt liefhebber van Techno. Zeg nu misschien weer iets heel stoms ( maak me niet af jongens aub ) Maar ik heb een keer een cd van Michel de heij geluyisterd en ik pleurde bijna in slaap en aangezien ik wel is hoor dat hij 1 van de beste techno dj's van Nederland is waag ik me maar niet aan die andere. Heb ik gelijk of klets ik uit me nek? Ik vond michel de Heij helemaal nix.
Mzzl |
|
|
|
|