return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
סוגרים את גלגל"צ (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
תקשיבו הוא אומר

"מעכשיו אסור לנו לשדר מוזיקה.
אם אתם תתקשרו לבלה בלה בלה, תביעו את תמיכתכם בלה בלה בלה..."

אנחנו לא דוממים
בלה בלה
והם עכשיו מדברים שני אנשים

POST CLOSE
MoSH_MaN
רר"ר
Hell_Copter
קצת באסה...
עודד כנראה שלא יצא לפועל מה שרצית אה......
אבל הם עדיין יוכלו לשדר שירים לא ישראליים........ לא ?
luckystrike
קיצר תקשיבו עכשיו
איזה שיעמום
נראה לי זה אחוש דפק אותם למה הם בשידור
כבר שעה מתחננים שיתקשרו אנשים לדבר איתם כי
הם לא שמים מוזיקה בינתיים ואף אחד לא מתקשר ...
ראסמי איזה מרדים זה
...
אין להם מה להגיד כבר ...
DjChook
דווקא אני פתחתי עכשיו והם מזיינים את השכל עם מישהו :)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
דווקא אני פתחתי עכשיו והם מזיינים את השכל עם מישהו :)


ואללה סוף סוף מישהוא התקשר ?
טוב שההיא שם לא התחננה עם השדר ההוא עוד רגע
היא אמרה בקשששששה אני יתפשט בסידור ... אני ישתין על עצמי
תרימו טלפון !!!

כי זה לא היה רחוק מזה
...
DjChook
לך תדע
אולי נפתח עוד שעה ונשמע סקס

יתחיל לשעמם... בטח אין כסף = אין מזגן = חםםםםםםםם

H00000000000T

וואי כמה שאני צריך לישון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לך תדע
אולי נפתח עוד שעה ונשמע סקס

יתחיל לשעמם... בטח אין כסף = אין מזגן = חםםםםםםםם

H00000000000T

וואי כמה שאני צריך לישון


לך שתה כוס מיץ...
מה זה הבולשיט הזה שאתה מאכיל אותנו פה?!
Flotser
לא נורא.....
במקום להאזין לשדרנים אומללים, תשימו בי יו, כבר משעה 12 נראה לי יש סט פסיכודאלי עצבני שלא הפסקתי להקשיב לו , צריך לכתוב חיבור מזדיין למחר!

:wtf: :wtf:
luckystrike
quote:
Originally posted by Flotser
לא נורא.....
במקום להאזין לשדרנים אומללים, תשימו בי יו, כבר משעה 12 נראה לי יש סט פסיכודאלי עצבני שלא הפסקתי להקשיב לו , צריך לכתוב חיבור מזדיין למחר!

:wtf: :wtf:


לכו לישון יא חארות !

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
לכו לישון יא חארות !


חחחחחחחחחחחח לדפוק את מורן שלא יקום בבוקר :D
כיף כיף כיף...
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחח לדפוק את מורן שלא יקום בבוקר :D
כיף כיף כיף...


מסכן הוא מכור
:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement