|
סוגרים את גלגל"צ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תקשיבו הוא אומר
"מעכשיו אסור לנו לשדר מוזיקה.
אם אתם תתקשרו לבלה בלה בלה, תביעו את תמיכתכם בלה בלה בלה..."
אנחנו לא דוממים
בלה בלה
והם עכשיו מדברים שני אנשים
POST CLOSE |
|
|
| Hell_Copter |
קצת באסה...
עודד כנראה שלא יצא לפועל מה שרצית אה......
אבל הם עדיין יוכלו לשדר שירים לא ישראליים........ לא ? |
|
|
| luckystrike |
קיצר תקשיבו עכשיו
איזה שיעמום
נראה לי זה אחוש דפק אותם למה הם בשידור
כבר שעה מתחננים שיתקשרו אנשים לדבר איתם כי
הם לא שמים מוזיקה בינתיים ואף אחד לא מתקשר ...
ראסמי איזה מרדים זה
...
אין להם מה להגיד כבר ... |
|
|
| DjChook |
| דווקא אני פתחתי עכשיו והם מזיינים את השכל עם מישהו :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
דווקא אני פתחתי עכשיו והם מזיינים את השכל עם מישהו :) |
ואללה סוף סוף מישהוא התקשר ?
טוב שההיא שם לא התחננה עם השדר ההוא עוד רגע
היא אמרה בקשששששה אני יתפשט בסידור ... אני ישתין על עצמי
תרימו טלפון !!!
כי זה לא היה רחוק מזה
... |
|
|
| DjChook |
לך תדע
אולי נפתח עוד שעה ונשמע סקס
יתחיל לשעמם... בטח אין כסף = אין מזגן = חםםםםםםםם
H00000000000T
וואי כמה שאני צריך לישון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לך תדע
אולי נפתח עוד שעה ונשמע סקס
יתחיל לשעמם... בטח אין כסף = אין מזגן = חםםםםםםםם
H00000000000T
וואי כמה שאני צריך לישון |
לך שתה כוס מיץ...
מה זה הבולשיט הזה שאתה מאכיל אותנו פה?! |
|
|
| Flotser |
לא נורא.....
במקום להאזין לשדרנים אומללים, תשימו בי יו, כבר משעה 12 נראה לי יש סט פסיכודאלי עצבני שלא הפסקתי להקשיב לו , צריך לכתוב חיבור מזדיין למחר!
:wtf: :wtf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
לא נורא.....
במקום להאזין לשדרנים אומללים, תשימו בי יו, כבר משעה 12 נראה לי יש סט פסיכודאלי עצבני שלא הפסקתי להקשיב לו , צריך לכתוב חיבור מזדיין למחר!
:wtf: :wtf: |
לכו לישון יא חארות ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לכו לישון יא חארות ! |
חחחחחחחחחחחח לדפוק את מורן שלא יקום בבוקר :D
כיף כיף כיף... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחח לדפוק את מורן שלא יקום בבוקר :D
כיף כיף כיף... |
מסכן הוא מכור
:p |
|
|
|
|