return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טוב רק הבהרה לגבי מג'יק מיוזיק... (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי פה כמה אנשים קיבלו זין
העיקר התווכחו איתי שזה רק טייסטו!!!
קיבלתם הוכחה...

ובכל טראק שטייסטו מכין או עושה לו רמיקס עוזרים לו אז זה בדיוק אותו עקרון
הוא לא תמיד קשור לזה...


בקשר למה שאתה אומר אתה יודע נורא מעניין אותי כמה מהאלבום
הענק שהוא הוציא זה באמת יצירה שלו ...
לא מבחינת ניהול מבחינה אומנותית !
יש לי את האלבום באמת - רק שהוא אצל חבר עכשיו אני רוצה לראות מה בדיוק כתוב שם ...
למרות שמוזר לפי מה שאני זוכר רק טיאסטו מוזכר ...
קצת חשוד ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בקשר למה שאתה אומר אתה יודע נורא מעניין אותי כמה מהאלבום
הענק שהוא הוציא זה באמת יצירה שלו ...
לא מבחינת ניהול מבחינה אומנותית !
יש לי את האלבום באמת - רק שהוא אצל חבר עכשיו אני רוצה לראות מה בדיוק כתוב שם ...
למרות שמוזר לפי מה שאני זוכר רק טיאסטו מוזכר ...
קצת חשוד ...


סבבה לך
אבל שתדע שתמיד יש אנשים מאחורי הקלעים
גם אם זה נראה ככה...
אבל עזוב ותחסוך אנרגיות על הויכוח
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סבבה לך
אבל שתדע שתמיד יש אנשים מאחורי הקלעים
גם אם זה נראה ככה...
אבל עזוב ותחסוך אנרגיות על הויכוח

אחי יא מוזר אני באתי להסכים איתך בפוסט הזה
לא דיברתי בציניות !!!
אמרתי בשיא הרצינות שכששמעתי את הדיסק הייתי בטוח שזה לא
טיאסטו לבד ... אני עדיין חושב שבקטע של ההפקה יש
לו עוד מה ללמוד - גם איכזב אותי שבניגוד נגיד לארמין וראנק 1 טיאסטו
בקושי יש לו מושג בתווים וכאלה ...
DjChook
מורן תגיד לי מה זה החרא הזה שאתה רושם פה ?

אתה יודע שהנגנים הגדולים ביותר היו עוורים

מה תגיד על יכולות הקריאת תווים שלהם ?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי יא מוזר אני באתי להסכים איתך בפוסט הזה
לא דיברתי בציניות !!!
אמרתי בשיא הרצינות שכששמעתי את הדיסק הייתי בטוח שזה לא
טיאסטו לבד ... אני עדיין חושב שבקטע של ההפקה יש
לו עוד מה ללמוד - גם איכזב אותי שבניגוד נגיד לארמין וראנק 1 טיאסטו
בקושי יש לו מושג בתווים וכאלה ...


וואלה אח שלי חשבתי אתה מסתלבט...
יענו להראות לי שלא כתוב שם והוא עשה את זה לבד
קיצר אז אתה איתי... סבבה :D
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מורן תגיד לי מה זה החרא הזה שאתה רושם פה ?

אתה יודע שהנגנים הגדולים ביותר היו עוורים

מה תגיד על יכולות הקריאת תווים שלהם ?!

יופי מוגבליקו
לא ידעתי שאני צריך לפרש את עצמי עד כדי כך
חן יא אנאלפבית !

לא התכוונתי לקרוא תווים התכוונתי יענו הבנה במוזיקה
אקורדים נגינה וכאלה ...

מעפנה אתה תאמין לי ! :)

תן לי לקחת את הזכויות לשנייה מרועי ...

*שבלול*
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מורן תגיד לי מה זה החרא הזה שאתה רושם פה ?

אתה יודע שהנגנים הגדולים ביותר היו עוורים

מה תגיד על יכולות הקריאת תווים שלהם ?!


מה הקשר פה ילד?!?!
DjChook
הוא אומר שטיאסטו לא יודע תווים

אמרתי שידיעת תווים , אקורדים וכאלה !!

לא קשורה בכלל למוזיקה

תגיד לי מורן, אתה מבין קצת בנגינה על קלידים ?

כי אם כן.. אתה יודע שאת האקורדים הבסיסיים. וגם את הלא בסיסיים
אתה לא שומע בטראנס

לפחות אני לא

כל אומן מנגן איך שהוא מרגיש, ואני לא מאמין שאתם שוב יורדים על טיאסטו למרות שכבר הוכחנו שהוא אומן מהשורה הראשונה וזהו

אתם כל הזמן מחפשים להוכיח שהוא חרא או משהו כזה


יודעים מה עזבו, אני אפילו לא עומד מאחורי הפוסטים שלי במצב שלי

לילה טוב
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר פה ילד?!?!

עזוב אחי חן כבר כותב מתוך שינה ...
אפרוופו שינה כוס אמק
אני זז לישון
תפסיקו עם התגובות אתם מחזיקים אותי םפה ער יא קקות !
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike

תפסיקו עם התגובות אתם מחזיקים אותי םפה ער יא קקות !


רותם.. מוכר לך מאיפשהו ?
או אלעד... שניכם

קיצור, מה אני עושה פה

מילא רועי המוזר הזה לא הולך לישון הערפד הזה הולך לנשוך ישבנים חלקים
אבל אנחנו... אנחנו צריכים את השנת יופי שלנו

במיוחד אני

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
הוא אומר שטיאסטו לא יודע תווים

אמרתי שידיעת תווים , אקורדים וכאלה !!

לא קשורה בכלל למוזיקה

תגיד לי מורן, אתה מבין קצת בנגינה על קלידים ?

כי אם כן.. אתה יודע שאת האקורדים הבסיסיים. וגם את הלא בסיסיים
אתה לא שומע בטראנס

לפחות אני לא

כל אומן מנגן איך שהוא מרגיש, ואני לא מאמין שאתם שוב יורדים על טיאסטו למרות שכבר הוכחנו שהוא אומן מהשורה הראשונה וזהו

אתם כל הזמן מחפשים להוכיח שהוא חרא או משהו כזה


יודעים מה עזבו, אני אפילו לא עומד מאחורי הפוסטים שלי במצב שלי

לילה טוב


תאמין לי אחי אתה שיכור לגמרי
איזה הפוך ...
בטח שיש אקורדים ותווים מה אתה דפוק לגמרי אה ?
מה אתה חושב מוצרט סתם לחץ וזה מה שיצא !
כל אקורד\משטח\באס\ביט וכו' מבוסס על תאוריות ועיבודים של
מוזיקה
גם בטראנס אחי !
אפילו אפקטים שתדע לך !
אני יכול להתחיל לזיין לך את השכל על תבניות גלובליות
של טראקים ועל באס ליינים וכאלה אבל לא נראה לי זה ייתן לך משהוא ...
אחי אתה שיכור לגמרי ואפילו אני לא יודע אם זה יעזור
במצב שלך - אני ייקח את המילה שלך לגבי המצב שלך ויבין
שאתה אומר שטויות מעייפות ...
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
רותם.. מוכר לך מאיפשהו ?
או אלעד... שניכם

קיצור, מה אני עושה פה

מילא רועי המוזר הזה לא הולך לישון הערפד הזה הולך לנשוך ישבנים חלקים
אבל אנחנו... אנחנו צריכים את השנת יופי שלנו

במיוחד אני


lol

קרעת אותי !!!!! אני מת !!! אחי זה באמת לא השעות שלי
קראתי ונשפכתי מצחוק ...
חחחחחחחחחחחחחח

איזה שיכור ...
מזכיר לי את הימים הטובים של הפורום ...
היו ימים ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement