|
DJ Tiesto In Concert.........
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
In de maand mei gaat DJ Tiesto een semi concert geven, hij doet dit live met een band en Tiesto zelf zal plaats nemen achter de draaitafels. Tiesto die op dit moment ook druk bezig is met produceren voor grote supersterren in de VS, Engelans en Nederland, laat daarmee zijn grote droom werkelijkheid worden.
Bron: Radio 3FM (Stendersvroeg)
Opinions? :D |
|
|
| tijs08 |
mwwaahhh
lijkt me wel gaaf... als het maar wel in de TRANCE sfeer blijft.. want Tiesto = trance.. no matter what!!
Hoop dus dat hij zijn eigen ding blijft doen en niet doordat hij het hoogst haalbare nu heeft bereikt een hele andere kant op zal gaan...
maar wie weet.. maybe he will surprise us all |
|
|
| tango |
Jammer dat het pas in mei is, anders hadden ze het op 03-03-03 kunnen doen :D
Maar uiteraard ben ik erbij, als het maar half zo goed is als Dutch Dimension is het nog een top feest.
grtz,
TNG |
|
|
| basd |
Lijkt me wel gaaf eerlijk gezegd, het is in ieder geval weer eens heel iets anders dan alleen maar platen draaien :)
Een tijdje geleden was er ook zoiets regelmatig op TMF.. Ik weet niet meer hoe het heet maar het was (duh) iets met 'crossover', daarin werden bijvoorbeeld saxofoons, fluiten etc. begeleid door iemand die platen stond te draaien (roog een keer, erick e, bekende dj's in ieder geval).. dat was ook altijd wel grappig om te luisteren, lekker rielekst in ieder geval.. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by basd
Lijkt me wel gaaf eerlijk gezegd, het is in ieder geval weer eens heel iets anders dan alleen maar platen draaien :)
Een tijdje geleden was er ook zoiets regelmatig op TMF.. Ik weet niet meer hoe het heet maar het was (duh) iets met 'crossover', daarin werden bijvoorbeeld saxofoons, fluiten etc. begeleid door iemand die platen stond te draaien (roog een keer, erick e, bekende dj's in ieder geval).. dat was ook altijd wel grappig om te luisteren, lekker rielekst in ieder geval.. |
Ja dat heette 'Barcley Dance Blend'. Ik kan me zelfs nog herrineren dat Ferry Corsten daar een keer aan meegedaan heeft, en dat klonk erg lekker. Met een vocalist en zo'n gastje op trommels.
Ik kan me ook nog Andain op Impulz outdoor herrineren, het is dat er toen technische problemen waren, maar anders is dat volgens mij best leuk zo'n vocalist en gitarist erbij......
Maar toch denk ik niet dat het erg 'trancy' zal zijn.
grtz,
TNG |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by tango
Ja dat heette 'Barcley Dance Blend'. |
[aha-erlebnis]
Dat was het inderdaad :)
[/aha-erlebnis]
| quote: |
Maar toch denk ik niet dat het erg 'trancy' zal zijn.
|
Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet, zeker gezien het feit dat op In My Memory ook al veel verschillende stijlen door elkaar heen stonden. |
|
|
| JunKX |
| Nah, lijkt me niets. Die live dingen vallen meestal tegen, ik ben er niet een fan van. Misschien dat het met Tiesto anders is, maar ik heb zo mijn twijfels.... |
|
|
| Ding Chavez |
Als het in de stijl is zoals andain op impulz wordt het geweldig :D
GreetZ, DC |
|
|
| SnuggLe |
Mjah ik weet het niet. Dat Barclay dance blend was wel oke, maar het kwam veel meer uit de verf bij clubDJ's.
Ik zie Tiesto daar niet zomaar staan met een orkest erbij. Ik ben benieuwd hoe hij dat ziet. Tis wel weer iets nieuws.... |
|
|
| Raymond |
Hij heeft een paar jaar geleden wel gezegt, dat hij zoiets als Faithless wilde doen.........
Vindt het een leuk idee!!!!!!! ;) |
|
|
| TimeportE |
| magik journey met live concert.. woeiiiiii! :D |
|
|
| Chicane |
| Tiesto ft The London Orchestra - In My Memory :conf: zie je het al voor je? Ik bedoel, je komt er om een avondje te dansen en niet om een avondje te gapen naar een DJ en orkest, straks krijg je van die Metallica taferelen... nou heftug... |
|
|
|
|