|
מישהו היה פה ביום סיירות? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מי זיין לך את השכל שמגיעים 250 ונשארים 7 ?!
מה אתה דפוק ?
בכל מקרה שחר
רן מהשכבה שלי כל החים שלו ישב עם נרגילה צמוד
(אני רציני בקטע של, מעשן כל היום עם סבתא, עזבו, עיראקים)
קיצר השנה הוא רצה להתחיל להתאמן
התחיל לרוץ
הוא כל יום רץ 5 ק"מ
וחוץ מיזה הוא מתאמן איתי בגדנע
והוא קיבל מטכל
והוא עושה 6:50 2000
אהה וכמו שאמרתי, בריצות עם השקים, מי שלא עושה מנוחה, ולא מוריד אף פעם את השק, גם רוב הסיכויים שיגיע למטכל
בכל מקרה, תעשה מה שאתה רוצה
לדעתי זה הדבר האחרון שאמור לעניין אותך בגיל הזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
עזוב את היום סיירות רגע.. בגיבוש מטכל מתוך 250 שמגיעים 7 מתקבלים (אחרי המניונים)
אפילו שנה לא מספיק להתאמן ככה זה מנקודת מבט שלי ואני יכול לחתום לך שכמה חודשים של הפרש גם לא יספיקו.. |
מי אמר שאתה דווקא זה שתפול על גיבוש מטכ"ל
שמע אני מעריך את הרצון שלך והכל אבל זה לא נתון להחלטתך!!
ואל תזיין לי את השכל על אח שלך עכשיו כי זה לא קשור
וחן... אותו דבר עם חבר שלי
מעשן סיגריות כמו קטר וקיבל גם מטכ"ל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מי אמר שאתה דווקא זה שתפול על גיבוש מטכ"ל
שמע אני מעריך את הרצון שלך והכל אבל זה לא נתון להחלטתך!!
ואל תזיין לי את השכל על אח שלך עכשיו כי זה לא קשור
וחן... אותו דבר עם חבר שלי
מעשן סיגריות כמו קטר וקיבל גם מטכ"ל |
לגיבוש אתה יכול להגיע.. משם זה תלוי במי אתה ובמזל
ובקשר ל 250 חן - יש פה אפילו אחד שאמר לי שמהגיבוש של חבר שלו נשארו רק 6...
אני חושב שהניק שלו זה
Sniper
.. |
|
|
| DjChook |
זה לא נשמע לי הגיוני
בקשר למטכל
מסרי היום גם קיבל :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא נשמע לי הגיוני
בקשר למטכל
מסרי היום גם קיבל :) |
ברור שזה הגיוני נו חן מה אתה בסדר.. |
|
|
| Hell_Copter |
| היום שמעתי על עוד שני חברים שלי שקיבלו למטכ"ל |
|
|
| MasterP |
בקיצור מה שתומר אמר זה בערך נכון אבל יש כמה שינויים
אני יספר לך מה היה אצלי
באים בבוקר אתה רואה המון אנשים הרוב נראים לך סוסים חבל"ז
אבל אל תדאג כמו שכבר אמרו זה הרוב אופי
כושר אכן נדרש אבל בשלב מסויים זה הכל בראש
לוקחים את כולם עושים חימום ואחרי זה בראור
מתחילים מרפקים
אחרי זה בטן ב-דקה וחצי
אחרי זה ריצת 2000
אל תדאג אם תעשה פחות מכולם בכל אחת מהבחינות או כולן
זה לא קשור בכלל זה רק בשבילם לשבץ אותך בקבוצה
אחרי זה לוקחים אותך לדיונות שם עושים לך תיזוזים
שם יש כאלו שפורשים ויש כאלו שלא
אל תדאג אם אתה לא מגיע ראשון זה לא נרשם
וגם אלו שמגיעים ראשונים סתם מעייפים את עצמם
חשוב לזכור שהמפקד נותן לכם זמן בלתי אפשרי ואני חוזר בלתי אפשרי
שמגיעים ולא מצליחים הוא נותן עוד זמן בלתי אפשרי הוא שואל אתם יכולים לעשות את זה
תצעק כן.
תראה שיש כאלו שאומרים לא אנשים כאלו יש להם ראש חלש.
אחרי עוד תיזוזים ועוד תיזוזים הוא אומר שעכשיו זה תחרות.
עכשיו הכי חשוב אל תנסה להגיע ראשון כל הזמן כי לא תצליח
במקום תראה מגמת שיפור
תגיע מקום 5 אחרי זה 3 אחרי זה 2 ואולי 1
ותשאר כל הזמן מקדימה אחרי זה
אל תהיה כמו אלו שמגיעים 1 אחרי זה 1 אחרי זה 7 ומדרדרים כי הם התעייפו.
אחרי זה יש שינויים יש כאלו שהולכים לחפור בורות
ויש כאלו שהולכים לאלונקה ויש כאלו שהולכים לשקים.
בשקים אתה בעיקרון לוקח עליך שק פק"ל ומקיף נקודה ואז חוזר להתחלה.
אתה סופר סיבובים (אל תרמה בשום אופן)
עכשיו אף אחד לא רץ זה לא אפשרי.
הכי חשוב זה לא לעצור אף פעם.
המפקדים אומרים באמצע מי שרוצה יכול לנוח ולשתות מים.
יש כאלו שנשברים זה הכל נרשם.
אל תעצור אף פעם עד הסוף לא משנה מה קורה.
תגיע באחד משלושת המקומות הראשונים או לפחות תשתדל.
אלונקה סוציומטרית זה אחושרמוטה קשה ושם הכל בראש.
רצים ספרינטים במעלה ואני חוזר מעלה דיונה.
תתאמן הרבה על ריצה בגבעות תלולות מאוד זה יעזור
יחזק את השרירים האחוריים שזה מה שצריך.
קיצר הארבע הראשונים שמגיעים מקבלים את האלונקה וסוחבים אותה שזה מאוד קשה.
המקומות הבאים (2)
סוחבים את הג'ריקנים שהם גם כבדים אבל אלו שסוחבים אותם לרוב מגיעים לחובלים
וצריך לסחוב את האלונקה כדי לקבל שייטת או מטכל.
עכשיו הקטע בדיוק כמו בתיזוזים לא להגיע ראשון שני ולהישבר
אלא להראות מגמת שיפור. להשתדל לא להגיע לג'ריקנים אלא לתת את המקסימום ולהגיע לאלונקה לא משנה כמה עייף אתה חושב שאתה.
כולם עייפים אחרי כמה סיבובים ואז הכל הכל בראש..
תמיד תזכור שכולם עייפים כמוך ואם לא \יותר.
יש כאלו שכן מגיעים לשם סוסים כמו אלופי הארץ בדואטלון וטריאטלון
שכל החיים שלהם סובלים סבל לא אפשרי אז כן הם יגיעו ראשונים כמעט תמיד אבל גם הם מתעייפים. כנל אלופי שחייה ריצה וכו'
אף פעם אל תשבר זה הכל נרשם ואל תרמה זה גם נרשם ויש שאלון סוציומטרי
בשאלון יש לך הזדמנות להגיד מי כלי ומי זבל שמרמה אם לא תפסו אותו
(אבל בטוח שכן)
אתה מדרג את חברי הקבוצה שלך לפי מספר
הכי נמון זה הכי טוב.
אם עזרת לאנשים ולא העפת אותם והכית אותם בדרך
לא צעקת על אלו שנפלו ולא קיללת את אלו שעקפו אותך תוכל לקבל ציון טוב.
הסוציומטרי קובע המון
אם כולם שמים אותך במקום ה-10
אין מצב בעולם שתקבל משהו
אבל אתה מקבל 2 3 5 וכאלו מקומות והיית טוב אתה
מקבל מטכל או שייטת.
כשמטכל זה ליותר טובים.
מקווה שעזרתי.
אני בעד שתתאמן כמה שיותר מוקדם אם זה מה שאתה רוצה.
אל תקרע את עצמך תעשה 2-3 אימונים בשבוע
תעשה אימוני כוח אם אתה לא בחדר כושר
ואימוני סיבולת.
חדר כושר בעיקר כתפיים ורגליים.
תשאל אנשים שמבינים אם אתה עובד נכון וכמובן לאכול הרבה.
אם אתה מרגיש מאמץ יתר תפסיק את האימנוים לשבוע לא יקרה כלום וגם לא תפגע בעצמך ככה.
אל תרוץ 20 ק"מ כי זה לא מה שמחפשים
תרוץ 2- 5 ק"מ פעמיים שלוש בשבוע
קצבים משתנים
תתאמן הרבה על ספרינטים
ופעם בשבוע תרוץ 10 ק"מ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by guetag
אל תקח עצות זה דבר ראשון
אם אתה מורעל אתה תעבור את זה
אל תנסה להתבלט או משהו
תתן את מה שיש לך
היום סיירות שלי היה ב תשיעי לינואר לפני שנה
עברתי אבל לא התקבלתי
that
אבל חפיף
עכשיו אני שמח שלא התקבלתי
בקיצור
בהצלחה שיהיה לך |
הלוואי שאני אעבור :) |
|
|
| Sniper_Amir |
תקשיב,בכללי עושים שם בראור (מבחן 2000,שכיבות שמיכה ובטן)
ואח"כ בערך 4 שעות של המון ספרינטים,אלונקה סוציומטרית שזה אומר שה-4 הראשונים שמגיעים לוקחים אלונקה ועושים עוד ספריינט עם אלונקה מלאה שקים
ועוד עליות עם שק חול על הגב,הכל על דיונות...היום בסה"כ לא כ"כ קשה
אני גם כמוך,התאמנתי מכיתה ח' כי אני רוצה שלדג,בכל מקרה ביום עצמו הייתי כל הזמן ראשון וקיבלתי מטכ"ל
אם אתה רוצה את זה אתה תקבל את זה
בכל מקרה,אני התאמנתי בשנה האחרונה ב-"יובל עילם" אם אתה מכיר...הכין אותי בצורה מעולה,בקרוב הגיבוש.(:
אם אתה רוצה טיפים לעבור,ואיך להתאמן,כנס לאיי סי קיו שלי 159372963 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sniper_Amir
תקשיב,בכללי עושים שם בראור (מבחן 2000,שכיבות שמיכה ובטן)
ואח"כ בערך 4 שעות של המון ספרינטים,אלונקה סוציומטרית שזה אומר שה-4 הראשונים שמגיעים לוקחים אלונקה ועושים עוד ספריינט עם אלונקה מלאה שקים
ועוד עליות עם שק חול על הגב,הכל על דיונות...היום בסה"כ לא כ"כ קשה
אני גם כמוך,התאמנתי מכיתה ח' כי אני רוצה שלדג,בכל מקרה ביום עצמו הייתי כל הזמן ראשון וקיבלתי מטכ"ל
אם אתה רוצה את זה אתה תקבל את זה
בכל מקרה,אני התאמנתי בשנה האחרונה ב-"יובל עילם" אם אתה מכיר...הכין אותי בצורה מעולה,בקרוב הגיבוש.(:
אם אתה רוצה טיפים לעבור,ואיך להתאמן,כנס לאיי סי קיו שלי 159372963 |
אחי הוא לא רוצה טיפים אתה מגיב לטרד שנפתח לפני שנתיים וחצי...:rolleyes:
שחר כבר מזמן בן אדם אחר לחלוטין והכיוון שלו בצבא הוא ממש לא הכיוון שהוא זיין במוח לגביו |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוי, אני לא יודע מיזה הצעיר הזה.. אבל אין לו מושג כמה הטרד הזה כבר לא רלוונטי =) |
|
|
| Shahar |
שמעו נכון אני עכשיו רק רוצה לקבל פטורים אבל עדיין בזמנו התאמנתי הרבה ויגאל אתה מוזמן לעשות איתי תחרות מתח או שכיבות שמיכה
:D |
|
|
|
|