return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Släng dig som en byråkrat
View this Thread in Original format
Glorie
Högerklicka & spara mål som

Lite skojig om ni inte sett :) Själv har jag uppdaterat två spalter med ord, då vissa spalter innehöll sex ord. trevligare om den e fulltalig

Släng er med en sån här mening och ni låter väldigt bildade, eller nåt! :p

Ctrl + P säger ja bara!
reveal
steves ftp/Upload/By reveal/Byråkrat.exe för den som är lat :D liten sak jag svängde ihop
Glorie
haha... du e duktig du reveal.. men nu kommer alla digitala ta's här tanka ditt program istället å hånskratta åt mitt fina doc-dokument :D
haha
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
haha... du e duktig du reveal.. men nu kommer alla digitala ta's här tanka ditt program istället å hånskratta åt mitt fina doc-dokument :D
haha
Det är tanken som räknas Glorie ;) Tycker du hittar på tokroliga saker.... ser du gjort om din avatar :)
Aendy
Mitt skriftspråk har mer än en gång beskrivits som "byråkratiska" av både lärare och vänner. Är kung på att krångla till meningar.
Glorie
:) ja var tvungen att byta klänning för att matcha min nya signatur som ja kommer förkasta om ett litet tag :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement