|
Tröjan: T-shirt eller långärmad?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
eftersom många vill ha en tröja (19 som röstat just nu, 100% svarat ja) så kan vi anse att det finns underlag för en tröja :)
steg 2 inleds :D |
|
|
| Vizay |
| T-shirt av 2 skäl...billigare...skönare å ha när man tokdansar ;) |
|
|
| Dioxys |
vilken sorts långärmad tröja? :S
om jag ska ha tröja måste det vara en hood, vad jag vet så kan jag inte få tag i en sån utan något märke på?
t-shirt helt klart :) |
|
|
| Glorie |
ja deltar inte i denna undersökning då det inte rör mig ett dyft :)
Huvudsaken det blir en tröja så e ja gla |
|
|
| SWE_TRANCE |
Min röst gick på T-shirten...
Goare att "toksvettas i när man tokdansar" :D
T-shirt av den lite tightare modellen ska det ju hellst vara då ;) |
|
|
| mindshooter |
| men va ere här :p Tar vi oss inte vatten över huvudet igen? Det ä'r juh en t-shirt vi skulle fixa...man ska kunna dansa i den, om folk nu vill ha mer än så så kan vi väl åtminstonde vänta tills vi har fått utt ett par t-shirts och det visat sig vara en bra idé? :) |
|
|
| ShyTrance |
| T-shirt vill jag ha :D |
|
|
| Dj_Activated |
| jag är den enda som har röstat på långärmad hittills.. :) |
|
|
| AnD |
| en tea shirt, tack. Utan socker |
|
|
| Singularity |
| Som de flesta andra redan sagt så blir man juh rätt så varm när man hoppar runt på dansgolvet...så, min röst går till T-shirten. |
|
|
|
|