|
Tiesto till sverige i mars??
|
View this Thread in Original format
| OracaZ |
| ehh..ojj :) nu såg jag att nån redan pastat denna...så det är nog sannt då...well jag dör av lycka...måste dit...ses där alla |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by OracaZ
ehh..ojj :) nu såg jag att nån redan pastat denna...så det är nog sannt då...well jag dör av lycka...måste dit...ses där alla |
gå å dö eller något |
|
|
| OracaZ |
| quote: | Originally posted by Vizay
gå å dö eller något |
well vi ses nångång :p kanske när tiesto spelar...så ser vi vem som dör :)
inget fel på otrevliga människor...utan deras föräldrar |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by OracaZ
well vi ses nångång :p kanske när tiesto spelar...så ser vi vem som dör :)
inget fel på otrevliga människor...utan deras föräldrar |
LOOOOOOOOL :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kolla denna länken riktig riktig noga nu
http://www.anna-agency.nl/djtempinfo/events.asp?id=28
Samma datum som en viss herr Tiësto ska komma va ? okej dom har nog bara förväxlat på datumen mellan sverige och danmark eftersom fokused ska ha Tiësto först den 28 i sverige och sen danmark
:eek: :eyespop: :wtf: :eek: :eyespop: :wtf: |
|
|
| AC. |
| Jag undrar fortfarande var Nackamässan ligger |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by AC.
Jag undrar fortfarande var Nackamässan ligger | Nacka strand tror jag
[edit]Kollade på Gula sidorna
Nacka Strand Mäss & KonferensCenter
 |
|
|
| zamson |
| är det platsen för tiesto?? jag går ju fan i skola ett setnkast därifrån :) |
|
|
|
|