|
Impulz 29-03 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Teal'k |
| Ik ben daar waarschijnlijk ook present.. Mijn eerste feest ooit was impulz. heb me toen UITSTEKEND vermaakt. Ook is den bosch lekker dichtbij.. Alleen hopen dat ze de garderobe een beetje goed doen :) |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb altijd gezegd dat als John Acquaviva weer in NL zou zijn, dat ik dan zou gaan. Ik ben m namelijk misgelopen op Shockers en Teq en dat mag eigenlijk niet weer gebeuren. Aan de andere kant...Maart...Rosenmontags Rave....centjes..........
BRRRRRRRRRR Ik zie nog wel ff ;) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik heb altijd gezegd dat als John Acquaviva weer in NL zou zijn, dat ik dan zou gaan. Ik ben m namelijk misgelopen op Shockers en Teq en dat mag eigenlijk niet weer gebeuren. Aan de andere kant...Maart...Rosenmontags Rave....centjes..........
BRRRRRRRRRR Ik zie nog wel ff ;) |
JAAAA, daar gaan we ook weer naartoe Frau Proxi!! :D |
|
|
| basvh |
Wie gaan er nu?
Als je gaat en iemand wil ff meetingkje houden: tijdens yoji voorraan bij het podium. 2 mafkezen met een yoji shirt
mzl |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
Wie gaan er nu?
Als je gaat en iemand wil ff meetingkje houden: tijdens yoji voorraan bij het podium. 2 mafkezen met een yoji shirt
mzl |
1 van die mafkezen ben ik :crazy: |
|
|
| snitz |
| komen iedergeval veel bekende basjuh. En voor ons is het een beetje een thuiswedstrijdje he dus kunne het moeilijk laten passeren |
|
|
| SnuggLe |
| Dis meer een slowchat geworden dan een thread :D |
|
|
| raoel |
En hoe was dit feestje?
Enige reviews? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by raoel
En hoe was dit feestje?
Enige reviews? |
blijkbaar erg vermoeiend ;) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by TranceFool
blijkbaar erg vermoeiend ;) |
Goed teken meestal... toch?
:) |
|
|
| basvh |
Het was weer tijd voor een avondje impulz!!
Om kwart over negen waren we binnen. Meteen balen dat Yoji en Carl tegelijk draaiden maar wat kan je eraan doen! Eerst maar ff rondjelopen. We liepen de tecno en tech-house zaal binnen en deze was echt super aangekleed. Vette VJ projecties op van die pixel beeldschermen. Deze beeldschermen zie je ook in de nieuwe clip van kane. De DJ booth stond in een soort piramide. Aan het plafond hing een hele grote wereldbol. Met daarom heen van die lichtstellages.
Toen besloten we maar naar de hardance te gaan. In het midden van de zaal stond een tribune. Dus wij daarop staan, ondersteunend door de opbouwende beats van Rossi. Maar wie zat daar relekst een Jointje te roken:
DJ JP. Natuurlijk aangesproken heb er denk ik een halfuurtje mee staan kletsen. Hij vertelde wat inside information wat altijd leuk is. Hij zei bijvoorbeeld dat yoji al 44 is en zonder make up echt een spook is (met make up ook wel trouwens).
Ook vroeg ik waarom ze nooit dj´s als Lisa Lashes boeken. Waarop JP antwoordde dat ze veel te veel geld vraagt. Voor dat geld kan je Yoji 2 keer laten overvliegen. Ook vertelde dat Lisa al een aantal jaren alles in protools maakt en dat de Mix Cds ook allemaal studio werk is.
Toen vroeg hij of ik wel is in de Melkweg was geweest. Ja antwoordde ik en legde uit waarom het daar zo vet is. Hij begon te lachen en je zag echt trots in zijn ogen. Erg cool allemaal. Ook hebben we nog ff over Dance Valley lopen ouwehoeren. Toen moest hij weg. Nog ff handje geschuwd.
Gauw daarna moets Phil Reynolds draaien. Phil staat in Engeland al bekend als HET hardhouse/dance talent. Ik had hem al keer in de melkweg horen draaien en dat was echt super. Phil draaide wel wat vroeg maar zo kon ik er wel achterkomen of ie een beetje kon opbouwen. Hitjes draaien kan immers iedereen. Een zaal opwarmen die langzaam drukker wordt is natuurlijk een stuk moeilijker. Maar Phil deed het erg goed. Heel langzaam opbouwend, van beetje harde techno naar de eerste Hardhouse Hoover sounds. De zaal werd drukker en drukker en ondanks dat het vroeg op de avond was kreeg hij op het einde van zijn set de zaal helemaal plat. Cafe del mar (marco v remix) ging er weer in als koek!!!!
Nog even naar de techno gelopen waar de Live Act: Coming Soon begon. Hier en daar wat foutjes bij de overgangen maar dit optreden was een van de eerste dat ze ooit deden. Maar de nummers die ze uit hun Laptopjes tovererden waren erg vet!!! Deze Live Act heeft een mooie toekomst in het verschiet!!!
Toen was het tijd voor Andy Farley. Deze Hardhouse veteraan pikte het tempo van Phil goed op en de UK beats donderde door de Brabanthallen. Hier was ik voor gekomen. Heerlijk gewoon!!! Tussendoor nog ff snel wat gegeten. Toen ik weer terugkwam draaide hij net Jonah - SSSt (een of andere HH remix) De zaal stond echt op zijn kop!!!
JP was toen aan de buurt. De MC kondigde hem aan en vertelde daarbij dat deze live set op de volgende HQ cd komt!!! JP begon met Scot P- Rock en daarna meteen weer een Scot P remix. Damn damn de zaal onplofte gewoon!!! JP draaide uk Hardhouse dan weer hardstyle dan weer een classix (derb- derbiss). Alles klopte in die set en het werd nooit saai. Tegen het einde aan was het voor iedereen in de zaal duidelijk dat Tom Harding en Yoji hier NOOIT meer overheen zouden komen.
Maar na JP was het tijd voor Tommie. Deze vriendelijke engelsman begon maar had al gauw technische problemen. UDC was zo slim geweest om het podium net onder een airco te zette. Er lekte water op de draaitafels. Tom verkaste naar Yoji´s draaitafels. De japanner heeft zijn eigen ge tunede Tafels met een pitch van plus 20 of zo. De tafels moesten dus eerst weer afgevoerd worden. Maar goed. Tom draaide zoals hij altijd doet hardhouse met een beetje groovy ondertoon. Echt lekker is dat altijd. Ook viel het me deze keer op dat hij geen foutjes maken. Aan het einde van Toms set toen het tempo weer omhoog werd gegooid was het echt genieten!!
Toen was het YOJI Time. Hij begon met echte stamp techno heerlijk gewoon. Bij zijn derde plaat crashte zijn naald wat wel leuk effect gaf. Yoji gaf echt vol gas!! Heerlijk gewoon, van Hardstyl naar hardhouse en dan een echte hardtrancer voor bij. Wat ook lachen was dat er een aantal japanners voorraan stonden die special voor impulz naar nederland waren gekomen. Yoji was gewoon weer genieten en stukken beter als de vorige keer.
Toen hij klaar was meteen naar de techno gerent waar we het laatste half uur van carl cox meepakte. DAmn want een skills heeft die knakker. Kei harde techno en dan opeens die trompetten erdoor heen van Tim De Luxe - Just wont do. De platen werden snel afgewisseld het was gewoon heerlijk. Alleen de sfeer in de zaal was gewoon minder. In de Hardhouse was het erg relekst iedereen stond met elkaar te springen en te feesten. In de techno 1 vechtpartij en een aantal bijna vechtpartijen. Aggresief sfeertje hing er, wat je zker niet bij techno verwacht. Maar goed Cox was klaar en hij pakte de microfoon en zei dat op 2 augustus ons land weer met een bezoekje komt plezieren. IDD DANCE VALLEY!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed dat ik me kaarten al heb het zou me niks verbazen als de kaartverkoop erg snel gaat. Erg erg snel!
Montana naam het van Cox over en de stamp techno beats vulde de brabanthall. Om kwart voor 8 was het welletjes en gingen we naar huis!
Conclusie:
-Beste Impulz OOIT, Niet zo vet als dance valley maar dit is echt me 2e beste feest!!!!
- Goede aankleding Techno en HardDance
- Vette Muziek
Kortom gewoon een TOP avond.
grt Bas
PS. Hier nog wat fotos van kippetjes;
 |
|
|
| TranceFool |
Vette report bas!!  |
|
|