return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tröjan: Tight eller lös
View this Thread in Original format
reveal
Ska t-shirten vara tight eller lite lösare? Vad tycker vi :)
robstar
Mitt i mellan! ;)
ShyTrance
quote:
Originally posted by robstar
Mitt i mellan! ;)


Tycker oxå d :D
Vizay
tight...men inte spännis suåpertajt utan bara så den inte hänger ner till knäna....tajt i halsen måste den va också :)
RebeL9
tight så att trycket syns så klart :)
reveal
med "lös" menade jag som en vanlig t-shirt, med "tight" menade jag en som är lite tightare :D en riktig "spänniströja" är det väl inte frågan om? (dvs sjukt tight)
SteveTranz4ever
Svårt att veta vad vi kan få eller göra än så länge ... allt är möjligt men då måste vi kunna leta tag på allt också...
Så länge vi bara har frågor och önskemål men inget underlag att rota bland så känns det lönlöst
men...
Imorgon ska jag åka till en tryckare under dagen, där ska jag kolla vad dom har för typer av t-shirts, vilka typer av tryck dom kan göra med vilket precision och vilken hållbarhet dom trycken har.... hur mycket det kostar att göra allt från 1 till 3 4 tryck på en och samma t-shirt, om han kan göra tryck åt en om man vill ta med egna t-shirts och isf. vad det skulle kosta


Jag hade sen tänkt att sammanställa var och ens förslag och göra en POLL likt denna... men som sagt en sak i taget...
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=35051
För att folk ska lätt ska kunna jämföra med samma bakgrund hur en eventuell t-shirt kan se ut.


Ni som gjort motiv och har olika ideer föreslås jag mejlar det till mig på [email protected] Skicka med bilder som ni gjort och hur ni har tänkt er att dom ska sitta på "er" t-shirt...
ett tips.... vitt lyser i UV-ljus ;)

Less is more ;)
OracaZ
tight så klart...ni som vill ha lösa är säkert tjockisar...men jag älskar er endå
Glorie
ja deltar inte i denna poll heller, eftersom ja ändå måste ha en specialgirltröja..

men tight e snyggare ;)

*dreggel
AC.
Det blir mycket enklare om vi vet i det närmaste exakt vad vi vill ha redan från början

Hur blir det med storlekar, vi vet ju sedan tidigare att det finns ett par sjukt långa kids här på forumet och de som är lite kortare också

SteveTranz4ever
Det är ju så att det finns olika modeller... vissa är gjorda för att vara tajta och sånna som inte är gjorda för det... och sen finns det en tredje modell.... beroende på vilken size du väljer så blir den tajjt eller lös.... Själv köper jag i princip alltid Small

Detta ser jag som tight


Detta ser jag som lös
Nyx
typ tight.



den ska vara relativt kort i längden också.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement